Open Government Partnership Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμπεριφορά που υπόκειται σε έλλειψη κοινωνικής μόρφωσης, έλλειψη τρόπων, αδυναμία στο να διευθετήσουν προβλήματα πολιτών, δεν είναι ενημερωμένοι, διότι δεν ενδιαφέρονται να ενημερωθούν ή απλούστατα ο υπέυθυνος/η που του έχει ανατεθεί η ενημέρωση των συναδέλφων, δεν αξιοποιεί πλήρως τις αρμοδιότητές του/της, ανιμετώπιση εχθρική όταν δέχεται επιθετική σημπεριφορά από πολίτες χωρίς να έχει τις απαιτούμενες γνώσεις να κατευνάζει τα πνεύματα και να χειριστεί την κατάσταση, προτιμούν τις εύκολες λύσεις συνήθως και δεν προσπαθούν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το/τα αντικείμενα που τους /τις έχουν ανατεθεί, αποστασιοποίηση από ορισμένα καθήκοντα που δεν θέλουν και τα φορτώνουν σε άλλους υπαλλήλους διότι είτε δεν έχουν την ικανότητα να τα φέρουν εις πέρας, είτε δεν θέλουν να ασχοληθούν με αυτά διότι θεωρούν ότι υποβιβάζουν το επίπεδό τους, είτε διότι οι αρμοδιότητες αυτές έχουν ευθύνη, είτε, γιατί "να μην κάνω κάτι που θα απλουστεύσει την ζωή μου", είτε, επειδή έχουν μάθει να μην ασχολούνται ιδιαίτερα με το αντικείμενό τους διότι δεν υπάρχει ο απαιτούμενος έλεγχος κ.τ.λ.. Προτείνω: Ι. Διεξαγωγή σεμιναρίων στην διοίκηση και στην εξυπηρέτηση των πολιτών. ΙΙ. Έλεγχο και κατάρτιση ανωτέρων στον σωστό και ευπρεπή χειρισμό των υπαλλήλων για την επίτευξη των στόχων της συγκεκριμένης υπηρεσίας. ΙΙΙ. Να μην αποκρύπτονται πληροφορίες από τους πολίτες (διότι υπάρχει, ίσως, κάποιος λόγος που να απλουστεύει τις αρμοδιότητές τους), διότι, υπάρχουν δυστυχώς περιπτώσεις που θα μπορούσατε να φανταστείτε, διότι αυτή η εντύπωση δίνεται, ορισμένες φορές στους πολίτες, με αποτέλεσμα να εκνευρίζονται. ΙV. Η ενημέρωση από το διοικητικό προσωπικό πρέπει να είναι ΠΛΗΡΗΣ. Όταν μας δίνεται έντυπο υλικό με πληροφορίες, έχει καλώς, όταν δεν δεν μας δίνεται, τότε να ΜΗΝ βαριούνται να γράψουν 5 λέξεις σε ένα φύλλο χαρτί δείχνοντας αδιαφορία και βαρεμό και "μούτρα μέχρι το έδαφος". V. Οι πολίτες για να ασχοληθούν με τα κοινά θα πρέπει να έχουν πλήρης ενημέρωση. Θα πρέπει να καλούνται σε εκδηλώσεις που θα τους ενημερώνουν για το τι θα μπορούσαν να κάνουν. Θα πρέπει να τους γίνονται προτάσεις συμμετοχής τους στα κοινά. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί και πολλές που θα ήθελαν να ασχοληθούν, όμως δε γνωρίζουν "κανέναν" που θα τους διαφωτίσει σε αυτό. VI. Να μην φέρονται στους ευγενικούς πολίτες σαν να είναι "ηλίθιοι", επειδή τους φέρονται καλά, και να φέρονται καλά σε αυτούς που τους κάνουν να αισθάνονται σαν "υποδιέστερα όντα". Επιτέλους η ευγένια δεν είναι χαζομάρα αλλά επιθυμητή από όλους. Συμφωνώ πως το "κοινωνικό συμβόλαιο", ανάμεσα στο κράτος και τον πολίτη, θα μπορούσα να το ορίσω ως ανταλλαγή βοήθειας, στήριξης, κατανόησης με αμφίδρομη σχέση, πορεία, όπου θα πρέπει να υπάρχει αναγνώριση και ηθική ανταμοιβή για όσους και όσες προσφέρουν στην κοινωνία. Εκείνες/εκείνοι που θα πρέπει να λογογοτήσουν, σαφώς είχαν την απαιτούμενη αδιαλλαξία, αδιαφορία και ίσως συμφέρον, με συνέπεια την αμαύρωση των διοικητικών θεσμών. Ο πολίτης, πρέπει, και είναι άκρως θετικό, να εμπλέκεται με τα κοινά και κυρίως να βοηθάει αδύνατους και αδύναμους ανθρώπους που θέλουν να ορθοποδήσουν και να βελτιώσουν τις συνθήκες της ζωής τους με την στήριξη των διοικητικών υπηρεσιών, συνεπάγεται "κοινωνικό κράτος".