Αρχική Σχέδιο ΔράσηςI. Εισαγωγή – Βελτίωση Δημόσιων υπηρεσιώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 21 Ιουνίου 2012, 11:47
Open Government Partnership Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό είναι να υπάρχει Τηλέφωνο ή Ιστοσελίδα Καταγγελιών, το οποίο θα δέχεται επώνυμα (χωρίς γνωστοποίηση των στοιχείων του καταγγέλοντος σε κανέναν) τις καταγγελίες και θα τις διερευνά μέχρι τέλος, δίνοντας απάντηση στον καταγγέλοντα μέσα σε εύλογη προθεσμία. Το αποτέλεσμα θα καταγράφεται θετικά ή αρνητικά στον υπηρεσιακό φάκελο του σχετιζόμενου δημόσιου υπάλληλου ή υπάλληλου ΔΕΚΟ.