Αρχική Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας4. Μηχανισμός επίλυσης διαφορών ΟΣΔ – δικαιούχωνΣχόλιο του χρήστη ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ( Μαρίνου Αντύπα 41 - 45, Ν. Ηράκλειο, 210.2705.011) | 9 Ιανουαρίου 2012, 14:43
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λόγω των σημαντικότατων προβλημάτων που παρατηρούνται στην διαδικασία απονομής της δικαιοσύνης σήμερα, είναι αναγκαίο να προβλεφθεί ιδιαίτερος μηχανισμός επίλυσης διαφορών μεταξύ ΟΣΔ – χρηστών ο οποίος θα διασφαλίζει μια δίκαιη, αντικειμενική και ανεξάρτητη κρίση σε σύντομο χρονικό διάστημα. Προς το σκοπό αυτό, για τις συνήθεις διαφορές μεταξύ χρηστών και ΟΣΔ που αφορούν το εύρος εκπροσώπησης τους σε συνάρτηση με την αιτούμενη αμοιβή ο ειδικός αυτός μηχανισμός επίλυσης των διαφορών θα πρέπει να έχει την μορφή υποχρεωτικής διαιτησίας, όπως π.χ. να συσταθεί τριμελές διαιτητικό δικαστήριο (το οποίο θα αποτελείται από έναν διαιτητή που έχει διορισθεί από τον/τους ΟΣΔ, έναν διαιτητή που έχει διορισθεί από τον/τους χρήστες και έναν επιδιαιτητή, κοινής αποδοχής άλλως οριζόμενο με απόφαση εκδιδόμενη σύμφωνα με την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων).