Αρχική Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας10. Πληροφόρηση χρηστώνΣχόλιο του χρήστη Γρηγόρης Θ. Τρικούκης, Δικηγόρος | 9 Ιανουαρίου 2012, 16:41
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εφόσον, οι ΟΣΔ γνωστοποιούν στον Ο.Π.Ι. τις καταστάσεις των μελών τους, τις συμβάσεις αμοιβαιότητας που συνάπτουν με τους αλλοδαπούς Οργανισμούς και τα οικονομικά τους στοιχεία, δεν νομίζουμε ότι υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης των χρηστών. Πρέπει δε να επισημανθεί, ότι η πληροφόρηση αυτή, θα πρέπει να είναι αμφίδρομη, δηλαδή, να παρέχονται αντίστοιχες πληροφορίες από τους φορείς των Χρηστών προς τους ΟΣΔ. Ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που έχει καταρτιστεί σύμβαση μεταξύ ΟΣΔ και φορέα Χρηστών, θα πρέπει να υπάρχει ενεργή και ειλικρινής προσπάθεια από πλευράς του φορέα, ώστε η σχετική σύμβαση να εφαρμόζεται από το σύνολο των μελών του.