Αρχική Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας8. Μηχανισμός επίλυσης διαφορών ΟΣΔ – χρηστώνΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Βεζακίδου, Νομική Σύμβουλος HELLAS ONLINE | 10 Ιανουαρίου 2012, 11:19
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι διαφορές που προκύπτουν μεταξύ χρηστών και οργανισμών θεωρούμε ότι θα πρέπει να επιλύονται στο πλαίσιο της υφιστάμενης τακτικής διαδικασίας, καθώς παρέχει τις εγγυήσεις για την ουσιαστική και ενδελεχή εκτίμηση των πραγματικών περιστατικών, χωρίς να αποκλείεται η ρήτρα προσφυγής σε διαιτησία.