Αρχική Αναδιάρθρωση ΕΟΤΆρθρο 07: Παρατηρητήριο ΤουρισμούΣχόλιο του χρήστη Απόστολος Χατζηδήμου | 18 Ιανουαρίου 2013, 11:45
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσο χρήσιμο μπορεί να έιναι ένα Παρατηρητήριο, άλλο τόσο χρησιμότερη είναι και η ύπαρξη σε επίπεδο προτεραιότητας μίας ευέλικτης Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων. Μία σταθερή ομάδα που θα ενεργοποιείται άμεσα σε κατάσταση κρίσης (μικρής ή μεγάλης), θα έχει τον απόλυτο συντονισμό επικοινωνίας, ενημέρωσης και διάχυσης της επίσημης θέσης και θα αποτελείται το πολύ από 4-5 άτομα με εξειδικευμένους τομείς επικοινωνίας-ψυχολογίας-διεθνών σχέσεων-τουριστικού κλάδου-τεχνικών υποδομών. Σε μία τέτοια εποχή που ζούμε, θα πρέπει ο τουρισμός μας να έχει την απόλυτη διασφάλιση και στο ίδιο υψηλό επίεπδο. κι σε τέτοιες θέσεις δεν χρειάζεται να κατέχει κάποιος απαραίτητα θέση ΔΕΠ ή Γενικού Διευθυντή για να προσφέρει τις σωστές υπηρεσίες. Λαμπρά νέα μυαλά με ικανότητες υπηρετούν αυτή τη στιγμή σε δημόσιες θέσεις φορέων και υπηρεσιών. Ας γίνει κάποια στιγμή η δημιουργία μίας σωστής βάσης προσοντολογίου και αξιολόγησης και ας δοθούν και σε φρέσκια μυαλά οι ευκαιρίες που αρμόζουν σε έναν τόπο που θέλει να παέι μπροστά.