Αρχική Αναδιάρθρωση ΕΟΤΆρθρο 03: Ρύθμιση Υπηρεσιακών ζητημάτων Ε.Ο.Τ.Σχόλιο του χρήστη Ευη Βασιλειάδου | 25 Ιανουαρίου 2013, 13:10
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσο αναφορά το τμήμα τεχνικής υποστήριξης των ΠΥΤ θα πρέπει ίσως να φροντίσουν οι ιθύνοντες να καλυφθούν οι κενές θέσεις που γεννούν την ανάγκη ύπαρξης αυτού του τμήματος. Αυτή τη στιγμή σε κάποιες ΠΥΤ υπάρχει αδυναμία διεκπεραίωσης διαφόρων περιπτώσεων λόγω ελλιπούς στελέχωσης είτε είναι σε διοικητικό προσωπικού, μηχανικούς, πληροφοριακούς κτλ. Από τη στιγμή που σήμερα σε κάποιες περιοχές κλείνουν υπηρεσίες, δυστυχώς, οι υπάλληλοι τους μετατάσσονται, μετατίθενται σε κάποιες άλλες υπηρεσίες. Ας φροντίσουμε λοιπόν να στελεχωθούν οι ΠΥΤ με προσωπικό που τους λείπει ώστε να μην γίνετε βάρος, η κάθε ΠΥΤ, στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης των ΠΥΤ κάθε τόσο. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι ο πελάτης - πολίτης πρέπει να εξυπηρετείται άμεσα και κυρίως σωστά! Γι’ αυτό το λόγο είμαστε στις θέσεις μας. Πως θα γίνει αυτό αν θα πρέπει να διαβιβάσω το αίτημα του σε κάποιο τμήμα στην Αθήνα ή οπουδήποτε αλλού ώστε να διεκπεραιωθεί;