Αρχική Αναδιάρθρωση ΕΟΤΆρθρο 33: Ρύθμιση θεμάτων ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων / HATTA | 28 Ιανουαρίου 2013, 15:29
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
παρ.1 Είμαστε αντίθετοι με την έκδοση νέων αδειών ΔΧ λεωφορείων με μεταχειρισμένα τουριστικά λεωφορεία γιατί θα υποβαθμιστεί το επίπεδο παροχής υπηρεσιών. Όταν ακόμα και στα 9θέσια ΙΧ τίθεται το όριο των 7 ετών (υπερβολική δέσμευση), δεν είναι δυνατό να επιτρέπεται να τίθενται σε κυκλοφορία μεταχειρισμένα λεωφορεία στην περίπτωση των νέων αδειών. Σημειώνεται ότι τα euro IV λεωφορεία ξεκίνησαν να παράγονται το 2004. Ποιός εκσυγχρονισμός θα υπάρχει με λεωφορεία 9 ετών? παρ.2 Η προσθήκη των παραγράφων 4 και 5 έρχεται απλώς να καλύψει κενά που δεν είχαν ξεκαθαριστεί στις κατά καιρούς ΚΥΑ.