Αρχική Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤΆρθρο 03: Σύσταση Περιφερειακών Υπηρεσιών ΤουρισμούΣχόλιο του χρήστη Περσεφόνη Τρίχα | 27 Φεβρουαρίου 2014, 18:32
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Η περιοχή της Μακεδονίας – Θράκης αποδυναμώνεται διοικητικά καθώς οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, καταργούνται. Η Μακεδονία με έκταση 34.036 τετρ. χλμ. και η Θράκη με έκταση 8.578 τετρ. χλμ. είναι το μεγαλύτερο σε έκταση τμήμα της Ελλάδας με συνολική έκταση 42.614 τετρ χλμ., δηλαδή το ένα τρίτο της συνολικής έκτασης της χώρας μας (131.957 τετρ χλμ). 2.Απαριθμεί περίπου 11.000 τουριστικές επιχειρήσεις. Με το παρόν νομοσχέδιο περίπου 2.000 επιχειρήσεις θα εξυπηρετούνται από την υπό σύσταση Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού της Ηπείρου. Το 2013 η Κεντρική Μακεδονία συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό διανυκτερεύσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα, περίπου 656χιλ διανυκτερεύσεις. 3.Η περιοχή της Μακεδονίας - Θράκης παρουσιάζει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης στον Τουρισμό τόσο τον τουρισμό διακοπών όσο και στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού. 4.Από την κατάργηση των δύο αυτών ΠΥΤ και των Γραφείων Πληροφοριών, δεν προκύπτει κανένα εισοδηματικό όφελος στον κρατικά προϋπολογισμό, καθώς οι δαπάνες ενοικίου είναι μηδαμινές ή ανύπαρκτες. 5. Η Θεσσαλονίκη ως μητροπολιτικό κέντρο, χρειάζεται οπωσδήποτε τουλάχιστον ένα Γραφείο Πληροφοριών. Από τη δεκαετία του 1970 έως και πριν από μισό χρόνο λειτουργούσε αδιάκοπα το γραφείο πληροφοριών πόλης και το γραφείο πληροφοριών του Αερολιμένα «Μακεδονία» - το οποίο λειτουργεί ακόμα. Η αποστελέχωση των όλων των γραφείων πληροφοριών , δηλαδή όλων των κομβικών σημείων υποδοχής, εξυπηρέτησης και πληροφόρησης των τουριστών από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό, δημιουργεί ιδιαίτερα αρνητικές εντυπώσεις για τις προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες της χώρας και προσβάλει με απαράδεκτο τρόπο την εικόνα του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Αντίθετα, θα έπρεπε να ενδυναμωθούν με περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό, δεδομένης της αύξησης της τουριστικής κίνησης που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια και η οποία προβλέπεται να ενισχυθεί στην ερχόμενη τουριστική περίοδο. 6. Όλα τα Γραφεία Πληροφοριών του ΕΟΤ (Θεσσαλονίκης, Αεροδρομίου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», και συνοριακών σταθμών, καταργούνται. Λόγω της γειτνίασης με τις Βαλκανικές Χώρες και την Τουρκία ( που είναι και αγορές στόχοι), η ύπαρξη των Γραφείων Πληροφοριών στις εισόδους των χωρών, κρίνεται εκ των ουκ άνευ ως απαραίτητες, και προπάντων όχι καταργούμενες, ως περιττές. Τα υψηλά ποσοστά των τουριστών που συμβουλεύονται το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (σύμφωνα με το Eurobarometer) αφορούν στην πληροφόρηση των δυνητικών επισκεπτών, οι οποίοι ερχόμενοι στη χώρα εκτός από τις ηλεκτρονικές εφαρμογές των Smartphone – Android που συμβουλεύονται, προτιμούν να λαμβάνουν την πληροφορία δια ζώσης, μέσω των γραφείων πληροφοριών και επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα να πάρουν χάρτες, έντυπα κλπ