Αρχική Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤΆρθρο 03: Σύσταση Περιφερειακών Υπηρεσιών ΤουρισμούΣχόλιο του χρήστη ΧΑΛΚΙΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ | 28 Φεβρουαρίου 2014, 12:02
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποια είναι η μέριμνα για την τουριστική βιομηχανία της χώρας και την εξυπηρέτηση των τουριστών, όταν κλείνουν τόσες υπηρεσίες και μαζί μ' αυτές και τα γραφεία πληροφοριών που βρίσκονται ακροβολισμένα στις οδικές πύλες της χώρας Εύζωνοι, Δοιράνη, Προμαχώνας, Κήποι, Ορμένιο, καθώς και το γραφείο του αερολιμένα Μακεδονια που εξυπηρετούν χιλιάδες τουριστών κάθε χρόνο? Ποια είναι η πρόβλεψη για όλους αυτούς που θα έρχονται και δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν? Γιατί τουρίστες δεν είναι μόνο αυτοί που έρχονται με οργανωμένα γκρουπ, αλλά και αυτοί που έρχονται μεμονωμενοι ( και δεν είναι λίγοι),και θέλουν να εξυπηρετηθούν, να πάρουν απαντήσεις για θέματα που το internet δεν αναφέρει ή είναι δύσκολο για αυτούς να βρουν ή δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν το internet. Eξάλλου η επαφή με τον υπάλληλο πληροφοριών (που τους παρέχει και χάρτες,έντυπο υλικό),τους δίνει μεγαλύτερη ευχαρίστηση και την θεωρουν πιο έγκυρη. Τα γραφεία πληροφοτιών είναι και θα είναι απαραίτητα για την υποδοχή των τουριστών στην χώρα μας. Ας σκεφτούμε και λίγο με ποιούς συνορεύει η χώρα μας! Η τουριστική βιομηχανία μας έχει ανάγκη όλους!!!