Αρχική Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμούΆρθρο 01Σχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Λ.Τ. ΣΚΥΡΟΥ | 12 Δεκεμβρίου 2017, 22:16
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υπό ψήφιση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Μεταφορών- Υποδομών για τα υδροπλάνα προβλέπει περιορισμό των ναυλώσεων των υδροπλάνων επιτρέποντας μία μόνο μετάβαση σε ναυλωμένο προορισμό με αφετηρία και επιστροφή απο/προς αδειοδοτημένο Υδατοδρόμιο. Η απαγόρευση μιας νέας ναύλωσης από το σημείο που ολοκληρώνεται η προηγούμενη δεν προβλέπεται σε κανένα άλλο μέσο που δύναται να ναυλωθεί (ταξί - αεροπλάνο - ελικόπτερο - θαλάσσιο μέσο). Όταν τα Υδροπλάνα ξεκινήσουν κάποτε να δραστηριοποιούνται θα αποτελούν το "βαρύ" χαρτί του Ελληνικού τουρισμού και η κύρια δραστηριοποίηση τους θα είναι στις ναυλώσεις και λιγότερο στις τακτικές δρομολογήσεις. Ως εκ τούτου θα πρέπει να παραμείνει η πρόβλεψη για έξι (6) ζεύγη, ήτοι προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση απο υδάτινα πεδία κατά τη διάρκεια της ίδιας αεροπορικής ημέρας όπως προέβλεπε το άρθρο 54 παρ 2 του ο αρχικού νόμου για τα υδροπλάνα 4146/2013.