Αρχική Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμούΆρθρο 04Σχόλιο του χρήστη ΓΕΠΟΕΤ- Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού | 4 Ιανουαρίου 2018, 18:20
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ορθά επιχειρείται η αποσαφήνιση του πλαισίου και του τόπου έκδοσης των τουριστικών εισιτηρίων από τα τουριστικά γραφεία, καθώς οι περιπτώσεις παράνομης πώλησης εισιτηρίων είναι συχνές και πρέπει να παταχθούν. Η προσθήκη της φράσης «Τα εισιτήρια μπορεί να διατίθενται και από σημεία πώλησης του φορέα με τον οποίο συμβάλλεται το τουριστικό γραφείο» εκτιμούμε ότι περιπλέκει την κατάσταση καθώς είναι αόριστη και επιτρέπει την πώληση εισιτηρίων από περίπτερα και άλλα μη εξουσιοδοτημένα για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών καταστήματα. Η πρότασή μας είναι τα εισιτήρια να διατίθενται είτε εντός της γραφειακής εγκατάστασης του τουριστικού γραφείου, είτε ηλεκτρονικά, είτε από εκδοτήρια εισιτηρίων που λειτουργεί το τουριστικό γραφείο, όπου αυτό προβλέπεται από ειδικότερη νομοθεσία, είτε εντός ξενοδοχείων- τουριστικών καταλυμάτων από υπαλλήλους των συμβεβλημένων τουριστικών γραφείων. Τα εισιτήρια θα μπορούσαν να διατίθενται και από άλλα σημεία πώλησης,υπό την προϋπόθεση ότι στα τελευταία συλλειτουργεί υποκατάστημα του τουριστικού γραφείου, εφόσον αυτό επιτρέπεται από τη σχετική νομοθεσία. ΓΕΠΟΕΤ- Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού