Αρχική Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμούΆρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Τζογιας Θεοδωρος | 15 Ιουνίου 2018, 10:56
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τουρισμός είναι η προσωρινή μετακίνηση και η παραμονή ανθρώπων για σύντομο χρονικό διάστημα ,σε τόπο διαφορετικό της μόνιμης διαμονής τους , με σκοπό της ικανοποίηση κάποιας ανάγκης τους . Επομένως σκοπός μας πρέπει να είναι η ικανοποίηση αυτών των αναγκών και η γνωστοποίηση στο ενδιαφερόμενο κοινό η ικανότητα μας αυτή ( ότι μπορούμε να ικανοποιήσουμε αυτή την ανάγκη τους ) οι ανάγκες ή η δημιουργία αναγκών ποικίλει ανάλογα 1. Με το φύλο 2. Την ηλικία 3. Το κλίμα του τόπου διαμονής 4. Την φύση της εργασίας του 5. Την οικογενειακή κατάσταση 6. Τις δραστηριότητες του ελευθέρου χρόνου 7. Και πολλά άλλα Άρα είδη τουρισμού υπάρχουν πάρα πολλά . Η σωστή προσέγγιση γίνεται ίσως μόνο με βιωματική έρευνα αγοράς για κάθε είδος τουρισμού ξεχωριστά και εκπόνηση πιθανών καθημερινών σεναρίων . Όλα τα είδη όμως έχουν ως κοινούς θεμελιώδεις τόπους . 1. Την αναγνώριση από εμάς των δυνατοτήτων μας 2. Την γνώση και την κατανόηση σε ποιο καταναλωτικό κοινό πρέπει να απευθύνουμε και με ποιο τρόπο . 3. Την επίτευξη της επικοινωνίας και την προώθηση του προϊόντος μας στον τελικό και ενδιαφερόμενο καταναλωτή . Οι συνθήκες των αγορών και η βιωματική , λίγο ή πολύ μας αναγκάζουν να αναπτύξουμε τους δυο πρώτους θεμελιώδεις τόπους . Εκεί που πάσχουμε ,και εκεί που είμαστε ανύπαρκτοι είναι ο τρίτος θεμέλιος λίθος στην επίτευξη της επικοινωνίας και στην προώθηση του προϊόντος μας στον τελικό και ενδιαφερόμενο καταναλωτή. Συγκεκριμένα ο ενδιαφερόμενος πελάτης ( τουρίστας ) κατά 95 % Προσεγγίζει ένα τουριστικό -ταξιδιωτικό γραφείο δια ζώσης Ή Επισκέπτεται μια συναφή ιστοσελίδα μεγάλης εταιρείας ( η οποία συνήθως βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζητήσεων ) Εκεί αναλόγως ο έμπορος δια ζώσης ή διαδικτυακά προωθεί το προϊόν της επιλογής του στον καταναλωτή για πολλούς και διάφορους , βραχυπρόθεσμους ή μακροπρόθεσμους λόγους . Επομένως αν θέλουμε να ικανοποιήσουμε το τρίτο θεμέλιο λίθο .(και να έχουμε κάποια θετικά στο ισοζύγιο αποτελέσματα ) τότε Είναι επιτακτική ανάγκη ο κρατικός φορέας να καταφέρει να πείσει τον τουριστικό πράκτορα ,ώστε να αναδείξει το ελληνικό προϊόν .Και να μπορέσει να επικοινωνήσει διαδικτυακά με το τελικό καταναλωτή . Άρα 1. χρειάζεται η δημιουργία ενός τμήματος προώθησης και επικοινωνίας με τουριστικούς πράκτορες 2. Και η δημιουργία ενός τμήματος ανάπτυξης και διαχείρισης μιας ιστοσελίδας που να προωθεί το ελληνικό τουριστικό προϊόν