Αρχική Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμούΆρθρο 03 – Βασικές αρχέςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Νόιφελτ | 26 Ιουνίου 2018, 02:00
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έξοδος Προς Τα Δίκτυα Του Εξωτερικού Και Χρήση Δικτύων Εξωτερικού Το Υπουργείο Τουρισμού θα μπορούσε, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Εξωτερικών, Πολιτισμού και Οικονομικών, να εφαρμόσει τα ανενεργά ή παραμελημένα άρθρα των διακρατικών συμφωνιών (εμπορικές σχέσεις, τουρισμός και πολιτισμός) και να δημιουργήσει, μέσα από τη βελτιστοποίηση στη διαχείριση αυτών των συμφωνιών, σε επίπεδο εμπορικών συναλλαγών, την ενθάρρυνση των δικτύων του εξωτερικού, ώστε αυτά (τα δίκτυα) να λειτουργήσουν ως πομποδέκτες και υποστηρικτές των πελατών τους, στους τομείς του τουρισμού. Στόχοι 1. Η υποχρεωτική χρήση των δικτύων τουρισμού του εξωτερικού για την προβολή ελληνικών προϊόντων, υπηρεσιών και αγαθών στο εξωτερικό, με αντάλλαγμα τη στήριξη των εισαγωγών των ανάλογων αγορών. Δηλαδή: Αν επιδιώκει κάποιος ταξιδιωτικός πράκτορας συνεργασία με ελληνικούς φορείς με στόχο τους ελληνικούς προορισμούς, εταιρείες, συνεργάτες και υπηρεσίες, ώστε να ωφεληθεί στο μέγιστο, τότε θα πρέπει να φροντίσει για τη βιωσιμότητα της αγοράς που εκμεταλλεύεται ή που θα αξιοποιήσει, προσφέροντας προς τους Έλληνες επαγγελματίες, βιοτέχνες, παραγωγούς τα συνδεδεμένα με αυτόν δίκτυα πάσης φύσεως του εξωτερικού. 2. Η βελτιστοποίηση του μοντέλου και η εξισορρόπηση του ισοζυγίου εισαγωγών - εξαγωγών σε τουριστικό προϊόν και σε εμπορικές σχέσεις, προϊόντα καυ υπηρεσίες. Σήμερα, εισάγουμε τα πολλαπλά από ότι εξάγουμε, σε όλους τους τομείς. Η χρήση του μοντέλου αυτού δημιουργεί ανέξοδα δίκτυο μάρκετινγκ για την ελληνική αγορά και ενθαρρύνει τη συνεργατικότητα ανάμεσα στα εμπλεκόμενα μέρη, με καλύτερη κατανομή των παραγόμενων και δημιουργία δεσμών και σχέσεων, ανάμεσα στους εμπλεκόμενους και στους ήδη συνεργαζόμενους φορείς. 3. Μότο για τους επαγγελματίες: για να μπορέσουμε να αγοράσουμε τις υπηρεσίες σας (Ταξιδιωτικοί πράκτορες του εξωτερικού), για να στηρίξουμε τα συμφέροντά σας και να δημιουργήσουμε βιώσιμες αγορές, με ποιοτικά αναβαθμισμένα προϊόντα, αγαθά και υπηρεσίες, πρέπει να στηρίξετε ανάλογα τις δικές μας αγορές, μέσα από τους δικούς σας προμηθευτές, δίκτυα και προσφερόμενες υπηρεσίες. Δηλαδή: ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΓΟΡΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΣΑΣ. Οι σταθερές αγορές του εξωτερικού είναι οι: Αμερικάνική, Αγγλική, Γαλλική Γερμανική, Ιταλική, Ρωσική, Κινεζική και Ιαπωνική, της Βορείου Ευρώπης (Νορβηγίας, Φινλανδίας, Σουηδίας και Δανίας) και συνεχίζουν οι μικρότερες αγορές. Στις 12 πρώτες χώρες, η προτεινόμενη από εμένα παραπάνω πρόταση και συνθήκη είναι αναξιοποίητη ή ελλιπής, καθώς δεν υπάρχει τομέας στο υπουργείο τουρισμού, ο οποίος να στηρίζει ακριβώς αυτό το αίτημα ή τη διαδικασία. Το Υπουργείο Τουρισμού θα μπορούσε να πρωτοστατήσει σε αυτές τις ανταλλαγές και δραστηριότητες που μόνο οφέλη δημιουργούν. Οι διακρατικές συμφωνίες προβλέπουν τον υγιή ανταγωνισμό και την ισότιμη ανταλλαγή δηλαδή η Ελλάδα συμφωνεί να παρέχει ένα δικαίωμα στην χώρα του εξωτερικού και η χώρα του εξωτερικού συμφωνεί να παρέχει ένα δικαίωμα στην Ελλάδα. Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει μια τέτοια συναλλαγή πέρα από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους.