Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 14 Τροποποίηση άρθρου 10 του ν. 3409/2005Σχόλιο του χρήστη Χρυσανθος Μακρης | 24 Φεβρουαρίου 2020, 23:15
Αυτα για τον κλωβο στερουνται επιστημονικης βαση και δεν στηριζονται σε καμια επιστημονικη μελετη (παγκοσμια). Υπαρχει ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΕΛΕΤΗ παγκοσμια που να συνηγορει στην αποτελεσματικοτητα του κλωβου? Ισα ισα που εχουν γινει μελετες με ακριβως αντιθετα αποτελεσματα (ασφαλεια σκαφους) ή χωρις καθολου αποτελεσματα. Τοσα χρονια στην Ελλαδα (αλλα και παγκοσμια) χωρις κλωβους στα καταδυτικα σκαφη ποσα ατυχηματα εχουν σημειωθει απο προπελες ? Γνωριζετε εσεις κανενα ? Οχι βεβαια. Στα καταδυτικα σκαφη (υποβρυχιων ΕΡΓΑΣΙΩΝ !) οπου καποιες φορες γινεται καταδυση εξαρτημενη απο την επιφανεια με συσκευες/συστηματα , («ναργιλε»- λωρο) οπου ο δυτης θα αναδυθει υποχρεωτικα κοντα στο σκαφος εκει οντως εχει καποια χρηστικοτητα και ναι εκει, ειναι και χρησιμος και και απαραιτητος. Εμεις ομως, δεν πραγματοποιουμε καταδυσεις εξαρτημενες απο την επιφανεια. Εμεις πραγματοποιουμε αποκλειστικα και μονο αυτονομη καταδυση. Ειμαστε εντελως αλλη κατηγορια επαγγελματιων και αρα δεν εχει καμια λογικη ο συσχετισμος (ισως υπαρχει καποια συγχυση, αλλως δεν εξηγειται. Να μην πουμε για το τι μπορει να συμβει εαν ενα σχοινι, ενα κλαδι, μια σακουλα ή ενας κορμος περασει μεσα στον κλωβο. Μεχρι και αξονα του πλοιου μπορει να κοψει με καταστροφικες συνεπειες τοσο για το σκαφος οσο και για τους επιβαινοντες. Δηλαδη θα μπουμε σε κινδυνο λογο καποιας ετεροχρονισμενης ιδεοληψιας. Τοσο η αυξημενη δυσκολια στους χειρισμους/διακυβερνηση του σκαφους, κατα τις μανουβρες, οσο και η αυξηση της καταναλωσης των καυσιμων καθως και η επιβαρυνση στις μηχανες,με οτι αυτο συνεπαγεται και για το περιβαλλον, ειναι πιστευω ευκολως εννοουμενα και εκ περισσου να αναφερθουν . Εαν ηταν τοσο χρησιμος,αποτελεσματικος και απαραιτητος, ο κλωβος θα ειχε καταστει υποχρεωτικος και στα μικρα ενοικιαζομενα σκαφη... Μιλαμε για σκαφη που ενοικιαζονται και οδηγουνται ΑΝΕΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ οπου 9 στις 10 φορες απο ανθρωπους εχουν κανει μετα βιας μολις 3 εως 5 λεπτα μαθημα, ακριβως πριν παρουν το τιμονι ! Συχνα πυκνα οπως γνωριζετε ειναι ντιρλα και λιαρδα στο μεθυσι ! Μιλαμε για σκαφη που εχουν θερισει και θεριζουν κοσμο και κοσμακι,καθε σεζον στις θαλασσες μας. Εκει που εχουν γινει τοσα ατυχηματα δεν ειναι υποχρεωτικος και σαφεστατα για το υπουργειο μας, οχι αναγκαιος, ενω εδω που δεν εχει γινει ουδεποτε ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ,...απαραιτητος. Καπου δεν συμβαδιζει η λογικη με την πρακτικη. Σας παρακαλουμε. Δειτε το.