Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 02 ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΣΥ.ΚΑ.Κ.ΕΛ.) | 26 Φεβρουαρίου 2020, 14:59
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού να δημιουργήσει ένα Νόμο που φαίνεται ότι θα λύσει πολλά χρόνια προβλήματα που απασχολούν την καταδυτική αγορά, και θα δώσει μία νέα πνοή για την περαιτέρω ανάπτυξη του Καταδυτικού Τουρισμού στη χώρα μας. Ωστόσο στο τέλος της παραγράφου 4, στον ορισμό του παρόχου καταδυτικών υπηρεσιών αναψυχής, θα πρέπει να προστεθεί και η δραστηριότητα καθοδηγούμενης και οργανωμένης περιήγησης επιφανείας και παρατήρησης του βυθού με μάσκα και αναπνευστήρα (snorkeling). Είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της δραστηριότητας της οργανωμένης και καθοδηγούμενης περιήγησης επιφανείας (snorkeling) καθώς αποτελεί μέρος των κατά τον Νόμο δραστηριοτήτων των Καταδυτικών Κέντρων για την αποφυγή παρανόησης ή παρερμηνείας από τις Λιμενικές Αρχές, οι οποίες παρεμποδίζουν τους επαγγελματίες και επιβάλλουν υπέρογκα πρόστiμα. Οι οργανωμένες περιηγήσεις επιφανείας με μάσκα και αναπνευστήρα διαθέτουν και ISO Καταδυτικά Πρότυπα για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών (recreational diving ISO standards 13289 Snorkelling Excursions, και 13970 Snorkelling Guides). Εξάλλου, πρόσφατη συνάντηση του ΣΥΚΑΚΕΛ στη Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας θεωρήθηκε λογικό να προστεθεί η δραστηριότητα αυτή, στις δραστηριότητες του παρόχου. Προφανώς παραλήφθηκε εκ παραδρομής. Επίσης στην Παράγραφο 2 στο Συμβούλιο Καταδυτικού Τουρισμού, που πολύ σωστά δημιουργείτε, ζητούμε να εκπροσωπείται η καταδυτική αγορά από το νόμιμο ενεργό Σωματείο του κλάδου, που γνωρίζει τη λειτουργία αλλά και τα προβλήματά του συνόλου της αγοράς. Παράλληλα ως επίσημος φορέας της αγοράς αποτελεί το κέντρο συσσώρευσης και συγκέντρωσης των προβλημάτων, αναγκών αλλά και τάσεων της καταδυτικής αγοράς και μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στο έργο του Συμβουλίου. Οι απόψεις ενός μεμονωμένου παρόχου δεν μπορούν να εκπροσωπήσουν έναν ολόκληρο κλάδο.