Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 58 Βελτιώσεις ισχυουσών ρυθμίσεων της δραστηριότητας εκμίσθωσης επιβατηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με οδηγόΣχόλιο του χρήστη ΜΑΚΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 27 Φεβρουαρίου 2020, 14:34
Ηράκλειο 27 Φεβρουαρίου 2020 Μακρής Νικόλαος Ανθέων 27 & Λάδωνος, Τ.Κ. 71409 Ηράκλειο Κρήτης e-mail: info@cretevantaxi.com Τηλ:6944714713 ΑΡΘΡΟ 58 ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Σχετικά με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο του υπουργείου τουρισμού έχω να επισημάνω τα εξής: Έχω άδεια από την πολιτεία τουριστικού γραφείου ,και άδεια rent a car μετά οδηγού. Η δραστηριότητα μου ευρίσκεται στο Ηράκλειο της Κρήτης. Όλο αυτό το διάστημα της δραστηριότητάς μου έχω παρατηρήσει τα εξής: 1) Η όλη λειτουργία και νομοθεσία της λειτουργίας του rent a car μετά οδηγού διέπονται από νομοθεσίες και αποφάσεις που εμπλέκονται μεταξύ τους και καθιστούν τη νομιμότητα δυσνόητη και ακαταλαβίστικη τόσο από τους επαγγελματίες που θέλουν να λειτουργούν νόμιμα όσο και από τις ελεγκτικές αρχές που δεν γνωρίζουν ποιός νόμος ισχύει και τι να ελέγχουν. Ζητάμε να γίνει ένα restart όλης της νομοθεσίας για να γνωρίζουν οι επαγγελματίες και οι ελεγκτές αρχές την ακριβή νομοθεσία. 2) Εμείς στην Κρήτη θεωρούμε την εξαίρεση μας από το νομικό πλαίσιο που διέπει τα νησιά σχετικά με το τρίωρο και την κατώτερη μίσθωση 90 ευρώ άκρως καταστροφική. Από το αεροδρόμιο Ηρακλείου το 80% των κρατήσεων έγγυται σε διαδρομές 15-40 λεπτών άρα εάν χρεωθούμε 90 ευρώ το έργο μας μηδενίζεται. Θα μπορεί κάποιος να πει ας πάρουν ταξί , όμως θα πρέπει να υπολογιστεί ότι θα χρειαστούν 2 ταξί και όταν πρόκειται για οικογένειες θα πρέπει να διαμοιράζονται. Πράγμα που δεν συμβαίνει πουθενά στον κόσμο. Προτείνουμε στην Κρήτη να ισχύσει ότι και στα υπόλοιπα νησιά , είτε πανελλαδικά να ισχύσει η 1 ώρα και 40 ευρώ. 3) Θα πρέπει επίσης να καθοριστεί το μεταφορικό έργο των taxi και των rent a car μετά οδηγού. Θα πρέπει να καθοριστεί αν και είναι τοις πάσι γνωστό ότι το έργο των taxi έχει να κάνει με μεταφορές με κόμιστρο, το οποίο αποδεικνύεται σε κάθε περίπτωση με την λειτουργία του ταξίμετρου που διαθέτει. Δεν έχει το δικαίωμα εκδρομών και ξεναγήσεων. Το δε rent a car μετά οδηγού, είτε ανήκει σε τουριστικά γραφεία είτε όχι λειτουργεί με μίσθωμα, το οποίο είτε αναρτάται στην πλατφόρμα είτε λειτουργεί για λογαριασμό τουριστικού γραφείου (voucher) αμοίβεται με τιμολόγιο. 4) Αστικές μεταφορές που επικαλούνται τα ΕΔΧ δύνανται να κάνουν μόνο τα ΕΔΧ διά τον λόγο ότι δύνανται να επιβιβάζουν πελάτες από την πιάτσα ,από τον δρόμο ,από το ραδιοδίκτυο ,κλπ. Τα rent a car μετά οδηγού δεν έχουν τη δυνατότητα εκ του νόμου να εξυπηρετούν με αυτόν τον τρόπο , αλλά έχουν το δικαίωμα να εξυπηρετούν και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΜΙΣΘΩΜΑ ανεξαρτήτως απόστασης μεταφοράς πχ. Αθήνα-Αεροδρόμιο Βενιζέλος. Σας ευχαριστώ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΚΡΗΣ