Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτηΣχόλιο του χρήστη Αντώνης Θωμαΐδης | 5 Μαρτίου 2020, 14:40
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη πρέπει να παραμείνει, διότι εκτός του ότι είναι ένα ακόμη στοιχείο όπου ξεχωρίζουν οι επιχειρήσεις μας που δίνουν πολλαπλάσιες παροχές, από τα σπίτια της Airbnb, μας διευκολύνει επίσης έτσι ώστε οι πελάτες μας να είναι ενήμεροι για την Πολιτική Ακυρώσεων, την μη υποχρέωση πληρωμής εάν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό στοιχείο όπως και το ποσό του φόρου διαμονής ανά διανυκτέρευση που θα επιβαρυνθεί. Όλα αυτά μαζί συγκεντρωμένα στο έντυπο της καρτέλας, σε εμφανές σημείο εντός του χώρου που διαμένει ο πελάτης αφού πολλοί από εμάς δεν διαθέτουμε χώρο υποδοχής. Έτσι απαλείφεται και η δικαιολογία του εκάστοτε πελάτη ότι δεν γνώριζε τα δικαιώματά του σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία. Και μόνο αυτό, λύνει πολλά προβλήματα σε πολλές περιπτώσεις, καλοπροαίρετες ή μη.