Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτηΣχόλιο του χρήστη ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 5 Μαρτίου 2020, 17:55
Συμφωνώ απόλυτα με την θέση της ΣΕΤΚΕ διότι η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο τους διευκολύνει για την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) που θα πληρώσουν επάνω στην τελική τιμή, τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής.