Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτηΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΛΟΥΤΣΑΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ | 5 Μαρτίου 2020, 18:06
Η καρτέλα ενημέρωσης Πελάτη και η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο διευκολύνει για την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής. Το καλύτερο Κε. Υπουργέ και για να μην υπάρχει ασάφεια για το ποιος πρέπει να την διαθέτει το σωστό και ορθό θα είναι να αναφερθεί στον νόμο ότι την ευθύνη διάθεσης της καρτέλας θα την έχει η ΣΕΤΚΕ το τριτοβάθμιο και μοναδικό όργανο που υπάρχει στον χώρο μας.Εξ άλλου και παλαιότερα από το 2006 με νόμο την διάθεση του τιμοκαταλόγου τότε το κράτος την είχε αναθέσει στην ΣΕΤΚΕ τότε ΣΕΕΔΔΕ