Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτηΣχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΠΙΕΡΙΑΣ "Σ.Τ.Ε.Π.Π." | 6 Μαρτίου 2020, 09:42
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ! Με το άρθρο 37 του ν.3498/2006 η πολιτεία εμπιστεύτηκε στον φορέα μας λόγο της αξιοπιστίας τού την αρμοδιότητα έκδοσης και θεώρησης των τιμοκατάλογων στους επαγγελματίες του κλάδου. Μετά την κατάργηση του τιμοκατάλογου πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών. Τον Ιούλιο του 2016 με το ν.4403/2016 θεσμοθετήθηκε η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν. Εκτός των παραπάνω η χορήγηση Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμα, η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.