Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτηΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ". | 8 Μαρτίου 2020, 23:44
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ «ΚΥΚΛΟΣ» • Η διάταξη 4403/2016 Άρθρο 50, παρ.4, είχε μετατραπεί σε εργαλείο εξαναγκαστικής καταβολής χρημάτων από τους καταλυματίες, προς μια συγκεκριμένη συνομοσπονδία. Η εγγραφή σε Σωματεία είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική. Ο νόμος δεν πρέπει να γίνεται εργαλείο αισχροκέρδειας, εκβιασμού και καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων. • Την αποτυχία της διάταξης αποτυπώνει το γεγονός ότι κανένα ξενοδοχείο επί 4 χρόνια δεν ανάρτησε καμία «Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη». • Συνδικαλιστικά σωματεία, είναι ανεπίτρεπτο να εκτελούν αρμοδιότητες κρατικών υπηρεσιών. • Με φωτογραφικούς νόμους που υποκρύπτουν «φόρους υπέρ τρίτων», δηλαδή «υποχρεωτικές» εισφορές προς επιλεγμένα σωματεία, δεν υπάρχει ούτε υγιής συνδικαλισμός, ούτε ισονομία. • Οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη είναι άχρηστες για τους καταναλωτές, αφού δεν τους ενημερώνουν για τίποτα ουσιαστικό και διαφορετικό από όσα ήδη βρίσκονται γραμμένα και είναι υποχρεωτικά αναρτημένα στα καταλύματα, όπως: o το Ειδικό Σήμα ή η Γνωστοποίηση Λειτουργίας του τουριστικού καταλύματος, που είναι πάντα αναρτημένο/η σε εμφανές σημείο του καταλύματος o ο Τιμοκατάλογος της επιχείρησής που σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ΦΕΚ Β΄ 2983/30-08-2017, Άρθρο 67) όπως όλες οι επιχειρήσεις έτσι και τα τουριστικά καταλύματα υποχρεούνται να τον έχουν αναρτημένο. o τον ισχύοντα Κανονισμό σχέσεων Ξενοδόχων – πελατών, που πρέπει να υπάρχει σε κάθε τουριστικό κατάλυμα.