Αρχική Κινηματογραφική ΤέχνηΆρθρο 4 Μοριοδότηση ταινίαςΣχόλιο του χρήστη Ευάγγελος Αχιλλόπουλος | 3 Νοεμβρίου 2010, 22:06
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η τεχνική επεξεργασία είναι σημαντική σε ντοκιμαντέρ και δεν είναι σε ταινίες μυθοπλασίας; Μα στην μυθοπλασία η επεξεργασία των εργαστηρίων είναι αυτή που έχει άμεση συνάρτηση με την πιστή αποτύπωση του οράματος των δημιουργών... Αν το εργαστήριο που κάνει την π.χ. μεταφορά των ψηφιακών εικόνων στο φιλμ δεν το κάνει με εξαιρετικά αυστηρό έλεγχο στη διαχείριση της χρωματικής πιστότητας, το αποτέλεσμα στην αίθουσα θα είναι πολύ μακριά από αυτό που ήθελαν οι δημιουργοί... Και πιστέψτε με αυτό είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο στις ελληνικές ταινίες... Στην Ελλάδα έχουμε το σύνδρομο του καλού αρνητικού... ενώ παντού στον κόσμο η διαδικασία του digital intemidiete ακόμα και για τους πελάτες μας του εξωτερικού, μετράει η πιστότητα μεταφοράς της εικόνας στο θετικό... Είναι εξαιρετικά σημαντική η τεχνική επεξεργασία των εργαστηριών σε μια τέτοια αξιολόγηση. Όπως είπε και ένας συνάδελφος παρακάτω, ο κινηματογράφος είναι ομαδικό παιχνίδι.