• Σχόλιο του χρήστη 'Chara' | 21 Ιουνίου 2024, 11:41

    Το άρθρο θα έπρεπε να σταματά στη λέξη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ χωρίς άλλες αναφορές. Αυτό που ακολουθεί "ή διοικητικός υπάλληλος Πρωτοβάθμιας ή Τεχνικής Εκπαίδευσης, τουλάχιστον β’ βαθμού, οποιουδήποτε κλάδου και ειδικότητας" είναι απολύτως ασύμβατο τόσο με το γνωστικό αντικείμενο όσο και με την εκπαίδευση γενικότερα. Σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές, σε όλα τα Υπουργεία, (Εργασίας, Γεωργίας, Υγείας, Παιδείας κλπ) αποτελεί προϋπόθεση η εκπαιδευτική ιδιότητα για τις θέσεις ευθύνης, και ως κανόνας δεν τοποθετείται στη Διεύθυνση εκπαιδευτηρίου, ΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Στο Υπ Παιδείας μάλιστα, σε όλες τις βαθμίδες πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και μεταδευτεροβάθμια, συμβαίνει το αντίθετο. Δηλαδή αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί εκτελούν διοικητικό έργο. Οι θέσεις διοίκησης εκπαίδευσης είναι θέσφατο των εκπαιδευτικών και αδιατάρακτος κανόνας. Θεωρείται αίολο να ηγηθεί ενός εκπαιδευτηρίου, κάποιος που δεν είναι εκπαιδευτικός, μιας και είναι αδύνατο να αντιληφθεί ολιστικά τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας μη έχοντας εκπαιδευτική εμπειρία. Μόνο στο Υπ Τουρισμού συμβαίνει αυτό, λόγω ελλείψεων μόνιμων καθηγητών, μιας και οι διορισμοί είναι μηδενικοί 20 -σχεδόν- χρόνια τώρα και φυσικά προκύπτουν συνεχώς αποχωρήσεις. Η λύση προφανώς δεν είναι το άνοιγμα σε άλλες εργασιακές κατηγορίες, αλλά αρχικά η στελέχωση των σχολών με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και κατόπιν μέσα από διαφανείς αξιολογητικές διαδικασίες η κάλυψη των θέσεων ευθύνης