Αρχική Θεατρικές Επιχορηγήσεις6. Η δυσκολία πρόσβασης στη διεθνή σκηνή. Το ζήτημα της κινητικότητας των ελληνικών θεατρικών σχημάτων εκτός συνόρωνΣχόλιο του χρήστη Maria Karavia | 5 Μαρτίου 2011, 20:07
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την προβολή του ελληνικού θεάτρου στο εξωτερικό, δεν είναι απαραίτητη πάντα, η αποστολή θεατρικών ομάδων από την Ελλάδα. Υπάρχουν ήδη θεατρικές ομάδες, οι οποίες λειτουργούν και δραστηριοποιούνται σε πολλές χώρες(Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, ΗΠΑ, Αργεντινή, Ν. Αφρική κλπ.) που προβάλλουν το ελληνικό θέατρο και πολιτισμό, με καθαρά προσωπική προσπάθεια των καλλιτεχνών. Ένα παράδειγμα, το Ελληνικό Θέατρο Βούπερταλ της Γερμανίας, που επί 20 χρόνια αναβάζει δίγλωσσες παραστάσεις(ελληνικά-γερμανικά)και κατάφερε να διεισδύσει στο γερμανικό χώρο, και να κατακτήσει ένα μεγάλο μέρος του γερμανικού κοινού. Μια παράσταση στην ελληνική μόνο γλώσσα σταλμένη από την Ελλάδα στο εξωτερικό, όσο υψηλού επιπέδου κι αν είναι, δεν θα συγκεντρώσει παρά ένα συγκεκριμένο αριθμό ελλήνων θεατών. Αν πράγματι υπάρχει ενδιαφέρον από το ΥΠΠΟ για προβολή του ελληνικού θεάτρου στο εξωτερικό, ας υποστηρίξει τις ήδη υπάρχουσες θεατρικές ομάδες,που ...ματώνουν στην κυριολεξία για την επιβίωσή τους, και που γνωρίζουν τη θεατρική "πιάτσα" του εξωτερικού και έχουν τις διασυνδέσεις τους με τον καλλιτεχνικό χώρο και τη δυνατότητα συνεργασίας με ξένες θεατρικές ομάδες. Οι συνεργασίες και οι ανταλλαγές είναι αυτές που φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μια ακόμα ελληνική παράσταση με θεατές τα λιγοστά Μέλη των ελληνικών Κοινοτήτων νομίζω πως δεν είναι ο επιδιωκόμενος στόχος. Μαρία Καραβία / Ελληνικό Θέατρο Βούπερταλ.