Αρχική Θεατρικές Επιχορηγήσεις3. Η συγκέντρωση της καλλιτεχνικής δραστηριότητας στην ΑθήναΣχόλιο του χρήστη Μαρία Λουίζα Παπαδοπούλου | 8 Μαρτίου 2011, 13:04
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με τους περισσότερους πως είναι σωστό να συνυπολογίζεται η δράση στην επαρχία έστω σε μια και μόνο κάτι πολυ σημαντικό για το τόπο μας. Παρόλα αυτά τα έξοδα ουσιαστικής περιοδείας στην επαρχία είναι υψηλά όπως όλοι διαπιστώνουν Ουσιαστικά καλό ειναι μια παράσταση να μένει λίγο περισσότερο στην επαρχία να ζυμώνεται με τον κόσμο ΕΙναι πιο σημαντικό από την παραδοσιακή περιοδεία μια μέρα εδώ μια μερα αλλού Προγραμμα λοιπόν ξεχωριστό μετάβασης στην επαρχία ειδικά για μικρότερες ομάδες με απολογισμό και αποτίμηση του έργου τους έτσι ώστε σιγά- σιγά να γίνει αποτελεσματικότερο Επίσης το θέμα που θίγει η Μπέτυ Νικολέση για το κοινό είναι καίριο. Πραγματικά έτσι όπως έχουν διαμορφωθειτα θεατρικά πραγματα έχουμε θέατρο δύο ταχυτήτων. Ισως μάλιστα κάποιες πιο πειραματικές παραστάσεις να αφήνουν αδιάφορο το κοινό της επαρχίας και να ειναι πιο δυσκολο για τους δημιουργούς της να σηκώσουν το βάρος του κόστους . Επομένως για πειραματικές ομάδες και γενικά ασθενέστερες οικονομικά ομάδες να επιδοτειται η δράση τους για το συγκεκριμένο σκοπό με στόχο τη ζυμωση με το κοινό επαρχίας Ετσι ισως κιόλας αλλάξει και το κλίμα οι προσδοκίες το γούστο του κοινού . Να υπάρχει ξεχωριστό πρόγραμμα περιήγησης στην επαρχία. Μπορεί μάλιστα μια ομάδα ενδεχομένως να μπαίνει πχ μόνο σε αυτό το πρόγραμμα χωρις να λαμβάνει άλλη επιχορήγηση. Συμφωνώ επίσης και με τη δημιουργία σοβαρών κινήτρων για εγκατάσταση και δράση στην επαρχία με καλλιτεχνικούς στόχους που δεν υποτάσσονται σε αυτό που πάγια θεωρείται ισως ψευδώς το γούστο του κοινού της επαρχίας