Αρχική Θεατρικές Επιχορηγήσεις3. Η συγκέντρωση της καλλιτεχνικής δραστηριότητας στην ΑθήναΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μαρκόπουλος | 16 Μαρτίου 2011, 01:00
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εμείς ζητούμε την αναβάθμιση των θεατρικών σπουδών που τώρα είναι στην ανώτερη βαθμίδα και για υποβάθμιση (ΙΕΚ) μιλάει κάποια. Τέλος πάντων. Βρίσκω εξαιρετικά όσα γράφει ο Αλέξης Αλάτσης και προσθέτω: Τα ΔΗΠΕΘΕ έχουν παρεκκλίνει του σκοπού τους και αρκετά εξ αυτών, έγιναν ο κυματοθραύστης των καλλιτεχνικών βραχυκυκλωμάτων των εκάστοτε διευθυντών τους ή των σκηνοθετών που καλούνται να τα υπηρετήσουν, οι οποίοι πολλάκις, επιλέγουν έργα, τα οποία περνούν και μόνο το φέσι τους αφήνουν στο θεατρόφιλο κοινό, που δυστυχώς γίνεται -όπως και στις περιοδείες, διάβαζε "αρπαχτές", των διαφόρων θιάσων, που μας επισκέπτονται μόνο για να τα κονομίσουν-γίνεται λέω και γι' αυτά απλά ένας πιλιτιστικός τροχονόμος. Περνούν με ντουντούκιες και τα τοιαύτα και τίποτα επί της βαθύτερης Θεατρικής ουσίας. Πρέπει ν' ανοίξουν θεατρικές πόρτες στην περιφέρεια και θα δείτε πόσοι επώνυμοι και ανώνυμοι και κυρίως ικανοί ηθοποιοί θα έρθουν. Και δεν εννοώ βέβαια τις ψωνάρες της τηλεόρασης που μόλις κάνουν κάποιο επεισοδιάκι το παίζουν και μεγάλοι θεατρίνοι ή σκηνοθέτες. Μόνον έτσι θα υπάρξει πολιτιστική αποκέντρωση και ύστερα στα πλαίσια των πολιτιστικών ανταλλαγών και της αμοιβαιότητας θα δείξει η περιφέρεια τη δουλειά της στην Αθήνα και η Αθήνα στην επαρχία.