Αρχική Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας8. Μηχανισμός επίλυσης διαφορών ΟΣΔ – χρηστώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μπαμπέτας | 29 Δεκεμβρίου 2011, 14:49
Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν υπάρξει έγκριση αμοιβολογίων, τότε, νομίζω, ότι περιττεύει η διαδικασία αυτή. Διαφορετικά, ο όλος μηχανισμός πρέπει να αναμορφωθεί ως εξής: Προσωρινή ρύθμιση και επιδίκαση, κατά το πρότυπο της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης, τηρούμενη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων. Όμως, πρέπει να υπάρχει ρητή ρύθμιση των διατάξεων που δεν εφαρμόζονται. Λ.χ. δεν χωρεί έφεση, ανάκληση κ.λπ. Όποιος διάδικος θεωρεί ότι ο προωρινός καθορισμός δεν ήταν ορθός, δικαιούται να προσφύγει για οριστικό καθορισμό. Επίσης, είναι ανακόλουθο να προβαίνει σε προσωρινό προσδιορισμό το Μονομελές Πρωτοδικείο και σε οριστικό το Ειρηνοδικείο. Άρα, καθ΄υλη αρμόδιο να είναι το Μονομελές Πρωτοδικείο, εφ' όσον ο οριστικός καθορισμός δεν υπάγεται λόγω ποσού στην υλική αρμοδιότητα του Ειρηνοδικείου.