Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη

Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:55 | ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί αφού βοηθά στη διασφάλιση των σχέσεων μας με τους πελάτες και διαχωρίζει τα δικά μας καταλύματα από αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:39 | ΚΙΑΓΙΑΣ ΔΡΑΚΟΣ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ «ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΝΑ «

    Η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ανατολικού Ρεθύμνου «ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΝΑ «Συμφωνεί με τις απόψεις της ΣΕΤΚΕ.   Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δεν πρέπει να καταργηθεί
    Η «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη»  είναι βασική γιατί όπως λέει και ο τίτλος της υπάρχει πρώτα για να ενημερώνει τον πελάτη και να αποφεύγονται παρανοήσεις μεταξύ πελάτου και ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων .Επίσης είναι ένα μέσο για να διαφοροποιηθούν τα νόμιμα τουριστικά καταλύματα απο τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. 
    Ζητάμε την τροποποίηση του άρθρου 57 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου και την παραμονή της «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη» .
    Ο πρόεδρος της  Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ανατολικού Ρεθύμνου «ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΝΑ »  Κιαγιάς Δράκος

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:14 | ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί αφού αποτελεί τη μόνη βοήθεια μεταξύ της σχέσης πελάτη καταλυματία και επίσης αποτελεί διακριτικό στοιχείο μεταξύ των καταλυμάτων μας και εκείνων της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:37 | Γιάννης Αγγελινιος

    Να μην καταργηθούν οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη
    Επιβάλετε μάλιστα να ξεκαθαρίσει απόλυτα ο φορέας που θα τις διαθέτη
    Κ αυτός είναι μόνο η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:08 | Σαββιού Ελευθέριος

    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη δεν πρέπει να καταργηθεί γιατί βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που μπορεί να δημιουργηθούν.

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:05 | ΠΑΦΥΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Δε θα πρέπει να καταργηθεί η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη αφού βοηθά στις σχέσεις μεταξύ μας με τους πελάτες ενώ ταυτοχρόνως ξεχωρίζει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:17 | ΒΙΑΡΡΟΥ ΑΘΗΝΑ

    Δε θα πρέπει να καταργηθεί η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη διότι αποτελεί διαχωριστικό στοιχείο μεταξύ των καταλυμάτων μας και εκείνων της βραχυχρόνιας μίσθωσης ενώ παράλληλα βοηθά στη σχέση μας με τους πελάτες.

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:12 | Γρύλλη Ταξιαρχία

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δεν πρέπει να καταργηθεί γιατί διευκολύνει στην αποφυγή προβλημάτων που μπορούν να δημιουργηθούν μεταξύ ξενοδόχων και πελατών.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:52 | Σύλλογος Τουριστικών Καταλυμάτων Νήσου Λειψών

    Συμφωνούμε με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:06 | Τουργαΐδης Θωμάς

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:12 | Παπαδοπούλου Μαρία

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:43 | ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:46 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ

    Συμφωνούμε απόλυτα με τη τοποθέτηση της ΣΕΤΚΕ.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:45 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ «Ο ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ»

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Με το άρθρο 37 του ν.3498/2006 η πολιτεία εμπιστεύτηκε στον φορέα μας λόγο της αξιοπιστίας τού την αρμοδιότητα έκδοσης και θεώρησης των τιμοκατάλογων στους επαγγελματίες του κλάδου.
    Μετά την κατάργηση του τιμοκατάλογου πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Τον Ιούλιο του 2016 με το ν.4403/2016 θεσμοθετήθηκε η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν.
    Εκτός των παραπάνω η χορήγηση Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμα, η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:42 | ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΠΙΕΡΙΑΣ «Σ.Τ.Ε.Π.Π.»

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Με το άρθρο 37 του ν.3498/2006 η πολιτεία εμπιστεύτηκε στον φορέα μας λόγο της αξιοπιστίας τού την αρμοδιότητα έκδοσης και θεώρησης των τιμοκατάλογων στους επαγγελματίες του κλάδου.
    Μετά την κατάργηση του τιμοκατάλογου πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Τον Ιούλιο του 2016 με το ν.4403/2016 θεσμοθετήθηκε η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν.
    Εκτός των παραπάνω η χορήγηση Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμα, η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:35 | ΛΑΔΑΚΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δεν πρέπει να καταργηθεί διότι ξεχωρίζει τα δικά μας νόμιμα καταλύματα από τα αντίστοιχα της βραχυχρόνιας μίσθωσης και παράλληλα βοηθά τη ρύθμιση της σχέσης μεταξύ των πελατών και των καταλυματιών.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:19 | ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ – ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ «ΟΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΙ»

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:33 | ΔΕΡΔΕΒΑΝΗ ΔΟΜΝΑ

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:25 | ΣΩΜΑΤΕΙΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ – ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ – ΠΙΕΡΙΑΣ «Ο ΟΡΦΕΥΣ»

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Με το άρθρο 37 του ν.3498/2006 η πολιτεία εμπιστεύτηκε στον φορέα μας λόγο της αξιοπιστίας τού την αρμοδιότητα έκδοσης και θεώρησης των τιμοκατάλογων στους επαγγελματίες του κλάδου.
    Μετά την κατάργηση του τιμοκατάλογου πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Τον Ιούλιο του 2016 με το ν.4403/2016 θεσμοθετήθηκε η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν.
    Εκτός των παραπάνω η χορήγηση Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμα, η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:03 | ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ & ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΚΤΗΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Με το άρθρο 37 του ν.3498/2006 η πολιτεία εμπιστεύτηκε στον φορέα μας λόγο της αξιοπιστίας τού την αρμοδιότητα έκδοσης και θεώρησης των τιμοκατάλογων στους επαγγελματίες του κλάδου.
    Μετά την κατάργηση του τιμοκατάλογου πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Τον Ιούλιο του 2016 με το ν.4403/2016 θεσμοθετήθηκε η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν.
    Εκτός των παραπάνω η χορήγηση Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμα, η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.

  • 6 Μαρτίου 2020, 09:27 | Mανώλης Αγιομυργιαννακης

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επι του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στίς μικρές τουριστικές επιχειρησεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας όπως (ώρες άφιξης-αναχώρησης,δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, ενημερώνει τον πελάτη οτι αν δεν λαβει νόμιμο παραστατικό δεν υποχρεούται να πληρώσει κ.α).Το δημόσιο δεν έχει κανένα ΚΟΣΤΟΣ από την λειτουργεία της καρτέλας αλλά καί κανένα ΟΦΕΛΟΣ από την κατάργηση της.Μόνο προβλήματα θά επιφέρει στίς μικρές επιχειρησεις του κλάδου.
    Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο

  • 5 Μαρτίου 2020, 22:07 | Σωματείο Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Νήσου Κω

    Αιτούμεθα να μην καταργηθούν οι ενημερωτικές καρτέλες προς τα μέλη μας, όπως αναφέρεται στο άρθρο 57. Tο 2016 ο νόμος 4403/2016 θεσμοθετεί την Ενημερωτική καρτέλα, έτσι ξεχωρίζουν από τους παράνομους και πιστοποιεί την νομιμότητα του καταλύματος. Φέρνει τα μέλη κοντά μας και παράλληλα στηρίζει το συνδικαλιστικό και οικονομικό κορμό. Μέσα από τις υποχρεωτικές εκδώσεις καρτελών, προσφέρει ο φορέας μας πολλαπλές υπηρεσίες προς τα μέλη του.

  • 5 Μαρτίου 2020, 19:48 | ΠΕΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Με το άρθρο 37 του ν.3498/2006 η πολιτεία εμπιστεύτηκε στον φορέα μας λόγο της αξιοπιστίας τού την αρμοδιότητα έκδοσης και θεώρησης των τιμοκατάλογων στους επαγγελματίες του κλάδου.
    Μετά την κατάργηση του τιμοκατάλογου πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Τον Ιούλιο του 2016 με το ν.4403/2016 θεσμοθετήθηκε η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν.
    Εκτός των παραπάνω η χορήγηση Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμη η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.

  • 5 Μαρτίου 2020, 19:17 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΙΘΑΚΗΣ

    ΘΕΩΡΟΥΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΤΚΕ ΩΣ ΤΟ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΜΦΩΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ. Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΟΤ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΣΗ.
    ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΓΙΑ ΤΟΥΤΟ ΑΙΤΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 57

  • 5 Μαρτίου 2020, 18:46 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΕΝ.ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ

    Συμφωνούμε με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ
    Η ανάρτηση της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη, σε κάθε δωμάτιο διευκολύνει και βοηθά την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) που θα πληρώσουν επάνω στην τελική τιμή, τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής. Επιπλέον αποτελεί έγγραφο το οποίο διαχωρίζει τα νομίμα απο τα παράνομα καταλύματα.

  • 5 Μαρτίου 2020, 18:01 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΤΣΑΡΟΣ

    Θεωρώ απαραίτητη την ανάρτιση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη σε κάθε δωμάτιο, διότι διευκολύνει να αποφεύγονται και να επιλύονται τυχόν διαφωνίες μεταξύ πελάτη και καταλυματία αφού ενημερώνει τους πελάτες για τα δικαιώματά τους, τις πολιτικές ακύρωσης του καταλύματος, το φορό διαμονής κλπ.
    Ζητώ την παραμονή της καρτέλας ως αναγκαία και όχι την κατάργησή της.

  • 5 Μαρτίου 2020, 18:06 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΛΟΥΤΣΑΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

    Η καρτέλα ενημέρωσης Πελάτη και η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο διευκολύνει για την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής.
    Το καλύτερο Κε. Υπουργέ και για να μην υπάρχει ασάφεια για το ποιος πρέπει να την διαθέτει το σωστό και ορθό θα είναι να αναφερθεί στον νόμο ότι την ευθύνη διάθεσης της καρτέλας θα την έχει η ΣΕΤΚΕ το τριτοβάθμιο και μοναδικό όργανο που υπάρχει στον χώρο μας.Εξ άλλου και παλαιότερα από το 2006 με νόμο την διάθεση του τιμοκαταλόγου τότε το κράτος την είχε αναθέσει στην ΣΕΤΚΕ τότε ΣΕΕΔΔΕ

  • 5 Μαρτίου 2020, 17:13 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

    Θέλω να αναφέρω ένα θέμα το οποίο είναι πολύ επείγον και απαραίτητο. Στο θέμα του διακριτικού τίτλου Κε. Υπουργέ πρέπει πρώτον να δοθεί παράταση και επίσης παράκληση να προστεθεί η χορήγηση βεβαίωσης από την ΣΕΤΚΕ για αποφυγή προβλημάτων που μπορεί να παρουσιαστούν.

  • 5 Μαρτίου 2020, 17:55 | ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με την θέση της ΣΕΤΚΕ διότι η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο τους διευκολύνει για την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) που θα πληρώσουν επάνω στην τελική τιμή, τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής.

  • 5 Μαρτίου 2020, 17:51 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

    Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ στηρίζει απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επι του άρθρου 57.

  • 5 Μαρτίου 2020, 17:14 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη αποτελεί το μοναδικό μέσον με το οποίο οι καταλυματίες του κλάδου των ενοικιαζομένων δωματίων μπορούν να αντιμετωπίσουν τα πιθανα προβλήματα με τους πελάτες τους αλλα και συγχρόνως να ξεχωρίσουν τα νόμιμα καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης

  • 5 Μαρτίου 2020, 17:51 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ & ΚΥΘΗΡΩΝ

    οι θέσεις της ΣΕΤΚΕ μας βρίσκουν απολύτως συμφωνους .

  • Συμφωνούμε με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ. Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.

  • Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση της ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ επι του άρθρου 57 του νομοσχεδίου. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρες τουριστικές επιχειρήσεις διότι εκτός από σημαντικές πληροφορίες που προσφέρει στους πελάτες, απαλάσσει και από πολλές παρεξηγήσεις όσον αφορά στις ώρες άφιξης και αναχώρησης. Επιπλέον και πολύ σημαντικό, πιστοποιεί την νομιμότητα του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος και το διαφοροποιεί από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις. Για όλα τα παραπάνω θα ήθελα να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό να ανακαλέσει το άρθρο 57 που κατηργεί την εν λόγω καρτέλα.

  • 5 Μαρτίου 2020, 16:49 | Εμμανουήλ Περάκης Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Ν.Ρεθύμνου

    Η Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Ν.Ρεθύμνου «ΑΡΚΑΔΙ» συμφωνεί με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ. 
     Η «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη»  είναι αναγκαία,για τον ελέγχου στα νόμιμα τουριστικά καταλύματα όπου με αυτόν τον τρόπο  δεν συγχέονται με τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης,είναι αναγκαία η ύπαρξη της «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη» για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων από τους επισκέπτες με τις πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτή.
    Αιτούμεθα την τροποποίηση του άρθρου 57 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, προκειμένου οι επιχειρηματίες του κλάδου μας να παραμείνουν αλώβητοι.
    Για το ΔΣ Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Ν.Ρεθύμνου Εμμανουήλ Περάκης

  • 5 Μαρτίου 2020, 15:23 | Μανώλης Παπαγεωργιου

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθά καθημερινά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με πελάτες
    Επίσης διαχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα

  • 5 Μαρτίου 2020, 15:18 | Εμμανουήλ Περάκης Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ν.Ρεθύμνου

    Η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ν.Ρεθύμνου «ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ» συμφωνεί με την άποψη της ΣΕΤΚΕ .
    Δυστυχώς τα ενοικιαζόμενα δωμάτια – διαμερίσματα που συνήθως είναι των 5-10 δωματίων τα οποία διαθέτουν πισίνες ή οι Τουριστικές Επιπλωμένες Κατοικίες και Επαύλεις που στην ουσία είναι ένα οίκημα δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στη συγκεκριμένη απαίτηση.
    Ζητάμε να διαμορφωθεί η παράγραφος 2 του παρόντος άρθρου ως εξής:«2. Δεν απαιτείται ο ορισμός ναυαγοσώστη πισίνα ή άλλου εξειδικευμένου προσωπικού, στην περίπτωση κολυμβητικής δεξαμενής ή συστήματος υδρομάλαξης, τα οποία εξυπηρετούν ενοίκους κατ’ αποκλειστικότητα, ενδεικτικά εντός ενοικιαζομένων επιπλωμένων δωματίων – διαμερισμάτων, τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών ή επαύλεων ή διαμερισμάτων ξενοδοχείων. Στην περίπτωση αυτή, το τουριστικό κατάλυμα αναρτά, σε εμφανές σημείο πλησίον εκάστης δεξαμενής, κείμενο που ενημερώνει τον πελάτη για τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας κατά την κολύμβηση, σύμφωνα με τις κείμενες υγειονομικές διατάξεις για τις κολυμβητικές δεξαμενές και προσαρτά τους ανωτέρω κανόνες αναλυτικά στα ιδιωτικά συμφωνητικά που καταρτίζει με τους πελάτες του».
    Καθώς η παράγραφος 2 άρθρου 41 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου είναι ασαφής, θέτει εξαιρέσεις μη προσδιορίζοντας –αδικαιολόγητα- στους εξαιρούμενους τα ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια – διαμερίσματα, με αποτέλεσμα να αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες, αιτούμεθα να λάβετε υπόψη τις παρατηρήσεις μας και να ενσωματωθούν αυτές στο σύνολό τους.
    Εμμανουήλ Περάκης Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ν.Ρεθύμνου «ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ»

  • 5 Μαρτίου 2020, 15:21 | Σάββας Παγωνακης

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη για τα μικρά καταλύματα
    Για να ξεχωρίζουν από τα παράνομα αλλά και για να λύνουν προβλήματα που προκύπτουν με τους πελάτες

  • 5 Μαρτίου 2020, 15:06 | ΑΓΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνεί και την νομιμότητα των καταλυμάτων.

    Εκτός των παραπάνω η χορήγηση <> αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί κλονίζεται η επιβίωση των τοπικών συλλόγων

  • 5 Μαρτίου 2020, 14:40 | Αντώνης Θωμαΐδης

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη πρέπει να παραμείνει, διότι εκτός του ότι είναι ένα ακόμη στοιχείο όπου ξεχωρίζουν οι επιχειρήσεις μας που δίνουν πολλαπλάσιες παροχές, από τα σπίτια της Airbnb, μας διευκολύνει επίσης έτσι ώστε οι πελάτες μας να είναι ενήμεροι για την Πολιτική Ακυρώσεων, την μη υποχρέωση πληρωμής εάν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό στοιχείο όπως και το ποσό του φόρου διαμονής ανά διανυκτέρευση που θα επιβαρυνθεί.
    Όλα αυτά μαζί συγκεντρωμένα στο έντυπο της καρτέλας, σε εμφανές σημείο εντός του χώρου που διαμένει ο πελάτης αφού πολλοί από εμάς δεν διαθέτουμε χώρο υποδοχής.
    Έτσι απαλείφεται και η δικαιολογία του εκάστοτε πελάτη ότι δεν γνώριζε τα δικαιώματά του σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία.
    Και μόνο αυτό, λύνει πολλά προβλήματα σε πολλές περιπτώσεις, καλοπροαίρετες ή μη.

  • 5 Μαρτίου 2020, 14:05 | ΜΑΡΑΝΗ ΑΝΤΖΕΛΑ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη αναδεικνεί τα νόμιμα καταλύματα από εκεινους που δουλεύουν με τη βραχυχρόνια μίσθωση που δεν γίνονται έλεγχοι και υπάρχει Άγρα Πελατών. Με την Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη αντιμετώπιζούνται τα προβλήματα που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη πρέπει να υφίσταται.
    Τίθεται θέμα και επιβίωση των τοπικών συλλόγων, χωρίς τα έσοδα από τις καρτέλες κινδυνέυει η ύπαρξη τους, και χωρίς τους συλλόγους, τα φαινόμενα των παράνομων καταλυμάτων θα αυξηθεί, και όχι μόνο. Οι σύλλογοι προσφέρουν τα μέγιστα στον τόπο και στην ανάπτυξη του τουρισμού.
    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!

  • O ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΠΑΡΑΛΙΑΣ συμφωνεί με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματίων Τουριστικών καταλυμάτων Ελλάδος επί του άρθρου 57!
    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η χορήγηση <> αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμη η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.

  • ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Με το άρθρο 37 του ν.3498/2006 η πολιτεία εμπιστεύτηκε στον φορέα μας λόγο της αξιοπιστίας τού την αρμοδιότητα έκδοσης και θεώρησης των τιμοκατάλογων στους επαγγελματίες του κλάδου.
    Μετά την κατάργηση του τιμοκατάλογου πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της <> με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Τον Ιούλιο του 2016 με το ν.4403/2016 θεσμοθετήθηκε η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν.
    Εκτός των παραπάνω η χορήγηση <> αποτελεί το μόνο περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, συντελώντας στην σωστή λειτουργία των γραφείων τους, και στην ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης ώστε να υπάρχει πλήρης και άμεση ενημέρωση από τη ΣΕΤΚΕ προς τους Συλλόγους και κατ’ επέκταση στους επιχειρηματίες και αντιστρόφως. Ακόμη η Καρτέλα πιστοποιεί και την νομιμότητα του καταλύματος που την έχει.

  • 5 Μαρτίου 2020, 14:55 | Σπαρταλη Μαρία

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη βοηθά τον επιχειρηματία στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει με τους πελάτες
    Δεν πρέπει να καταργηθεί

  • 5 Μαρτίου 2020, 13:16 | Σύλλογος Τουριστικών Καταλυμάτων Νήσου Ρόδου

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ

  • 5 Μαρτίου 2020, 13:46 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

    Συμφωνούμε απόλυτα με την τοποθέτηση της ΣΕΤΚΕ

  • Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι εκείνη που ξεχωρίζει τον επαγγελματία του τουρισμού από τη βραχυχρόνια μίσθωση. Για να αναπτυχθεί ο τουρισμός χρειαζόμαστε περισσότερους επαγγελματίες οι οποίοι ενδιαφέρονται ουσιαστικά και επενδύουν για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους, κάτι που δεν συμβαίνει με όσους δραστηριοποιούνται μέσω βραχυχρόνιας μίσθωσης. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη πρέπει να υφίσταται.

  • 5 Μαρτίου 2020, 08:24 | ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.

    Κύριε Υπουργέ,

    Μετά την κατάργηση του τιμοκαταλόγου, πάγιο αίτημα όλων των οργάνων του φορέα μας ήταν η θέσπιση της «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη», με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο μεταξύ καταλυματιών – πελατών. Πράγματι τον Ιούλιο του 2016 με τον ν. 4403/2016, θεσμοθετήθηκε η «Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη», την οποία οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν.

    Η εισαγόμενη ρύθμιση, όπως άλλωστε ανέφερε και η αιτιολογική της έκθεση, σκοπό είχε να προσθέσει μια διαδικασία που να δρα προσθετικά/ενισχυτικά στην επίτευξη διττής επιδίωξης, ήτοι αφενός στην επίτευξη και διατήρηση ποιοτικών παρεχομένων υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων και αφετέρου στο βέλτιστο δυνατό έλεγχο σε ζητήματα φοροαποφυγής. Σε αυτήν την λογική η διάταξη καθιστούσε ενεργό μέτοχο για τη διασφάλιση της διαδικασίας τον συλλογικό επαγγελματικό φορέα του κλάδου, δηλαδή τη ΣΕΤΚΕ ως έχοντα πληρέστερη και διαρκώς ενημερωμένη εικόνα της αγοράς.

    Άλλωστε με το άρθρο 37 του νόμου 3498/2006, η πολιτεία εμπιστεύθηκε στο παρελθόν τον φορέα μας, για να διαχειριστεί τη διαδικασία προμήθειας των επιχειρηματιών του κλάδου με τιμοκαταλόγους και εγκεκριμένα έντυπα δήλωσης τιμών. Ο φορέας μας διαχειρίστηκε με πλήρη συνέπεια και διαφάνεια τόσο την αρμοδιότητα έκδοσης τιμοκαταλόγων του ν. 3498/2006 όσο και της έκδοσης «καρτέλας ενημέρωσης πελάτη» του ν. 4403/2016.

    Προς αυτήν την κατεύθυνση σας παραθέτουμε το κείμενο που προτείνουμε να αντικαταστήσει το παρόν άρθρο υπό διαβούλευση:

    Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) αντικαθίσταται ως εξής:
    «4. Οι επιχειρήσεις μη κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων όπως αυτές ορίζονται στην υποπαράγραφο β της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του Ν. 4276/2014 (ΦΕΚ Α 155), έχουν την υποχρέωση ανάρτησης «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη» ετησίως ανά δωμάτιο, την οποία παραλαμβάνουν από την Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.). Σε περίπτωση μη τήρησης της ως άνω υποχρέωσης, επιβάλλεται από την οικεία Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού πρόστιμο ύψους πεντακοσίων (500) ευρώ. Η ΣΕΤΚΕ τηρεί σχετικό αρχείο και το υποβάλλει κάθε εξάμηνο στις αρμόδιες Περιφερειακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Τουρισμού».

    Επίσης, στην αιτιολογική έκθεση του άρθρου 57 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, αναφέρεται ότι δήθεν η διάταξη σκοπεί στην ενιαία αντιμετώπιση των τουριστικών καταλυμάτων, επιχείρημα που δεν ευσταθεί λόγω της διαφορετικότητας των κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων με τα μη κύρια.

    Επεξηγηματικά επισημαίνουμε ότι είναι αναγκαία η ύπαρξη της «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη» για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων από τους επισκέπτες τους, οι οποίοι αρνούνται να συμμορφωθούν με την πολιτική check in- check out, ακύρωσης – κράτησης δωματίου σύμφωνα με τον κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων – πελατών, σε αντίθεση με τα κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα στα οποία η παρουσία διευθυντικών στελεχών και υπαλλήλων υποδοχής επί 24ώρου συντελεί στην άμεση αντιμετώπιση και επίλυσή τους.

    Παραθέτοντας τα ανωτέρω, πραγματικά αδυνατούμε να κατανοήσουμε ποια συμφέροντα εξυπηρετεί η κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη, αφού δεν θα αποδώσει θετικό πρόσημο στο φορέα μας και κατά συνέπεια στην ποιότητα του τουριστικού προϊόντος της χώρας, αλλά αντιθέτως θα την υποβαθμίσει.

    Αιτούμεθα την τροποποίηση του άρθρου 57 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, προκειμένου οι επιχειρηματίες του κλάδου μας να παραμείνουν αλώβητοι.

  • Δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος ύπαρξης της παραγράφου 4, του άρθρου 50 του νόμου 4403/2016 ΦΕΚ 125Α της 7/7/2016, που λέει:
    «4. Οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων έχουν την υποχρέωση ανάρτησης, σε εμφανές σημείο της επιχείρησης «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη», την οποία παραλαμβάνουν από τον Πανελλήνιο Συλλογικό Επαγγελματικό Φορέα του κλάδου που ανήκουν, με τις προϋποθέσεις που αυτός θέτει. Για τη διασφάλιση της διαδικασίας, οι Πανελλήνιοι Συλλογικοί Επαγγελματικοί Φορείς τηρούν αρχείο και το υποβάλλουν περιοδικά στις αρμόδιες Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.»
    • Η παραπάνω διάταξη είναι ασαφής, αφού δεν διευκρινίζει:
    1. αν ο ή οι Πανελλήνιοι Συλλογικοί Φορείς πρέπει να έχουν κάποιες ιδιαίτερες προϋποθέσεις
    2. αν οι Πανελλήνιοι Συλλογικοί Φορείς χορηγούν Καρτέλα σε οποιαδήποτε επιχείρηση τουριστικού καταλύματος ή μόνο στα μέλη τους
    3. αν οι Πανελλήνιοι Συλλογικοί Φορείς οφείλουν να τις χορηγούν ή αν δεν θέλουν, μπορούν να μην τις χορηγούν
    4. ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο – το κείμενο της ενημέρωσης που αναγράφουν για τους πελάτες των καταλυμάτων αυτές οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη
    5. αν η υποχρέωση ανάρτησης είναι εφάπαξ ή πρέπει να αναρτάται νέα κάθε έτος και ποιο μήνα
    6. αν η «Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη» είναι μια ανά επιχείρηση ή αν ο φορέας που τις χορηγεί μπορεί να απαιτήσει να είναι ανά δωμάτιο
    7. αν οι « … προϋποθέσεις που αυτός θέτει… » είναι ανεξέλεγκτες, οπότε ο φορέας μπορεί να ζητήσει οποιοδήποτε αντίτιμο !!! από τον επιχειρηματία
    • Την αποτυχία της παραπάνω διάταξης, αποτυπώνει το γεγονός ότι κανένα ξενοδοχείο επί 4 χρόνια δεν ανάρτησε ούτε μια «Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη»!
    • Η διάταξη αναφέρει ότι «Για τη διασφάλιση της διαδικασίας, οι Πανελλήνιοι Συλλογικοί Επαγγελματικοί Φορείς τηρούν αρχείο και το υποβάλλουν περιοδικά στις αρμόδιες Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.». Επί 4 χρόνια όμως, δεν παραδόθηκε ούτε ένα αρχείο από κανένα φορέα, σε καμιά ΠΥΤ!
    • Αν ο νομοθέτης θέλει πράγματι να ενημερώνεται ο τουρίστας-πελάτης των τουριστικών καταλυμάτων, για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του, απλώς θα πρέπει να τα αναρτήσει στο διαδίκτυο στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.
    • Μετά από πολλά προβλήματα που προέκυψαν τα προηγούμενα χρόνια με τον «ατελή» αυτό νόμο περί «Καρτελών Ενημέρωσης Πελάτη» και τις προσπάθειες εκμετάλλευσης που διαπιστώθηκαν σε βάρος των επιχειρηματιών τουριστικών καταλυμάτων, το Υπουργείο Τουρισμού εξέδωσε τη διευκρινιστική εγκύκλιο Α.Π.10384/15-6-2018, για να συμμαζέψει προσωρινά τη κατάσταση.
    • Η κατάργηση της άχρηστης αυτής διάταξης, είναι επιβεβλημένη.

  • 28 Φεβρουαρίου 2020, 14:18 | ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ

    νομίζω δεν θα ωφελήσει η κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη διότι χάνει αν θέλετε το νόημα του ελέγχου στα νόμιμα τουριστικά καταλύματα και δεν συγχέεται με τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης.
    Και για τα όργανα ελέγχου είναι πάντως χρήσιμο στοιχείο πέραν της γνωστοποίησης του ν.4442/16 που πολλές φορές περιέχει αρκετά λάθη.