Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.
Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΣΚΤ) Άρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 02 Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 3 Άσκηση υποβρύχιας δραστηριότητας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμβούλιο Καταδυτικού Τουρισμού
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 5 Σύνθεση Συμβουλίου Καταδυτικού Τουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Αρμοδιότητες Συμβουλίου Καταδυτικού Τουρισμού
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Άρθρο 7 Επισκέψιμοι ενάλιοι αρχαιολογικοί χώροι
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 8 Νεότερα ναυάγια
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ελεύθερα τεχνητά υποβρύχια αξιοθέατα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 Ενημέρωση Αρχής για καταδύσεις σε καταδυτικά αξιοθέατα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κίνητρα για την ίδρυση και λειτουργία καταδυτικών αξιοθέατων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 Καταδυτικά σκάφη διαμονής και διανυκτέρευσης (καταδυτικές κρουαζιέρες, live aboard)
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 3409/2005 Άρθρο 13 Τροποποίηση του άρθρου 7 του ν. 3409/2005
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Τροποποίηση άρθρου 10 του ν. 3409/2005
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 3409/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 ΚυρώσειςΆρθρο 16 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Άρθρο 17 Εναρμόνιση του πλαισίου σχετικά με τις προϋποθέσεις για την έγκριση μεταβολής των ορίων των Π.Ο.Τ.Α. προς το αντίστοιχο πλαίσιο των ΕΣΧΑΔΑ/ΕΣΧΑΣΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Μεταβολή του φορέα ίδρυσης και εκμετάλλευσης Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.)Άρθρο 18 Μεταβολή του φορέα ίδρυσης και εκμετάλλευσης Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Απόσπαση τμήματος ή τμημάτων ήδη οριοθετημένης Π.Ο.Τ.Α. και οριοθέτησης αυτού/ών ως αυτοτελούς Π.Ο.Τ.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γης Π.Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Εναρμόνιση των Π.Ο.Τ.Α. προς το σύστημα χωρικού σχεδιασμού του ν. 4447/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Εναρμόνιση της διαδικασίας έγκρισης πολεοδόμησης των Π.Ο.Τ.Α. προς την αντίστοιχη διαδικασία των ΕΣΧΑΔΑ/ΕΣΧΑΣΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Εναρμόνιση των διατάξεων για τη μετατόπιση ή κατάργηση με ενσωμάτωση οδών στις εκτάσεις των Π.Ο.Τ.Α. προς τις αντίστοιχες των άλλων οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτωνΆρθρο 23 Εναρμόνιση των διατάξεων για τη μετατόπιση ή κατάργηση με ενσωμάτωση οδών στις εκτάσεις των Π.Ο.Τ.Α. προς τις αντίστοιχες των άλλων οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Εναρμόνιση του υφιστάμενου πλαισίου των Π.Ο.Τ.Α. για τις ελάχιστες αποστάσεις των μη συμβατών χρήσεων προς το πλαίσιο των Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Παραγωγικών Δραστηριοτήτων (Π.Ο.Α.Π.Δ.) για τον καθορισμό ειδικών ζωνών προστασίας περιμετρικά των ορίων τους
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Άρθρο 25 Χωροθέτηση Μαρινών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Διαδικασία ανεύρεσης αναδόχου μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας μετά την πάροδο άπρακτης περιόδουΆρθρο 26 Διαδικασία ανεύρεσης αναδόχου μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας μετά την πάροδο άπρακτης περιόδου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης της ίδιας ζώνης αγκυροβολίου ή καταφυγίου τουριστικών σκαφώνΆρθρο 27 Διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης της ίδιας ζώνης αγκυροβολίου ή καταφυγίου τουριστικών σκαφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 Το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ ως αρχή σχεδιασμού για τουριστικούς λιμένες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρύθμιση για προβλήτες έμπροσθεν τουριστικών εγκαταστάσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Ρύθμιση για τον καθορισμό αιγιαλού σε τουριστικούς λιμένες με εσωτερική λιμενολεκάνη
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Άρθρο 31 Εισαγωγή ρύθμισης για την πολεοδομική ενοποίηση ακινήτων σε τουριστικές εγκαταστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ενιαίο της έκτασης και διατήρηση της αρτιότητας σε εκτάσεις μικτού χαρακτήρα (αγροτικές και δασικές), εντός των οποίων δημιουργούνται τουριστικές εγκαταστάσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ανέγερση οργανωμένων τουριστικών κατασκηνώσεων σε συνδυασμό με ξενοδοχεία
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Άρθρο 34 Εναρμόνιση της διάταξης για τις επεμβάσεις σε δάση και δασικές εκτάσεις με σκοπό τη δημιουργία γηπέδων γκολφ προς τις επεμβάσεις για τη δημιουργία άλλων τουριστικών εγκαταστάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Υπολογισμός ανταλλάγματος και υποχρέωση αναδάσωσης για επεμβάσεις σε δάση, δασικές εκτάσεις και δημόσιες χορτολιβαδικές εκτάσεις για τη δημιουργία τουριστικών εγκαταστάσεωνΆρθρο 35 Υπολογισμός ανταλλάγματος και υποχρέωση αναδάσωσης για επεμβάσεις σε δάση, δασικές εκτάσεις και δημόσιες χορτολιβαδικές εκτάσεις για τη δημιουργία τουριστικών εγκαταστάσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Μεταβατική ρύθμιση για την ολοκλήρωση αιτημάτων απευθείας εξαγοράς τμημάτων παλαιού αιγιαλού που είχαν υποβληθεί πριν την έναρξη ισχύος του ν. 4607/2019 με βάση τις διατάξεις περί δημοσίων κτημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Υπαγωγή γηπέδων γκολφ 9 οπών σε κίνητρα αναπτυξιακής νομοθεσίαςΆρθρο 37 Υπαγωγή γηπέδων γκολφ 9 οπών σε κίνητρα αναπτυξιακής νομοθεσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Ρυθμίσεις για τις μεταβιβάσεις και μακροχρόνιες μισθώσεις διηρημένων ιδιοκτησιών στα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας (condo hotels)Άρθρο 38 Ρυθμίσεις για τις μεταβιβάσεις και μακροχρόνιες μισθώσεις διηρημένων ιδιοκτησιών στα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας (condo hotels)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Προϋποθέσεις μεταβιβάσεων και μακροχρόνιων μισθώσεων διηρημένων ιδιοκτησιών στα σύνθετα τουριστικά καταλύματαΆρθρο 39 Προϋποθέσεις μεταβιβάσεων και μακροχρόνιων μισθώσεων διηρημένων ιδιοκτησιών στα σύνθετα τουριστικά καταλύματα
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ Άρθρο 40 Ορισμοί
- 134 ΣχόλιαΆρθρο 41 Προσωπικό καταλύματος στο οποίο λειτουργεί κολυμβητική δεξαμενή
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 42 Εκπαίδευση ναυαγοσώστη πισίνας
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 43 Διαδικασία εξέτασης υποψηφίων ναυαγοσωστών πισίνας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 44 Συγκρότηση επιτροπής εξετάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 45 Υποχρεώσεις φορέων διαχείρισης καταλυμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 Περιεχόμενο φαρμακείου ξενοδοχείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48 Τύπος σωστικού σωλήνα (rescue tube)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Περιεχόμενο φορητού φαρμακείου υπεύθυνου ασφαλείας – ναυαγοσώστηΆρθρο 49 Περιεχόμενο φορητού φαρμακείου υπεύθυνου ασφαλείας – ναυαγοσώστη
- 17 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΗΜΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ GLAMPING Άρθρο 50 Πιστοποίηση τουριστικών καταλυμάτων με Σήμα Glamping
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 51 Διαδικασία χορήγησης Σήματος Glamping
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Πρότυπο λειτουργικών προδιαγραφών glamping και φορείς πιστοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Μεταβατική περίοδος χορήγησης προσωρινού Σήματος Glamping
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 Ανάκληση Σήματος Glamping και επιβολή κυρώσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 55 Χορήγηση Σήματος Glamping σε επιχειρήσεις πραγματοποίησης έργων σε προστατευόμενες περιοχές
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 56 Προθεσμία κατάταξης ενοικιαζόμενων επιπλωμένων δωματίων διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ)
- 255 ΣχόλιαΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 58 Βελτιώσεις ισχυουσών ρυθμίσεων της δραστηριότητας εκμίσθωσης επιβατηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με οδηγό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 Ναυλώσεις επαγγελματικών πλοίων αναψυχής από τουριστικά γραφεία
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 60 Άγρα πελατών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Κατευθυνόμενες αγορές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 62 Πρεσβευτής του Ελληνικού Τουρισμού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 63 Αρμοδιότητες ΕΥΠΑΤΕ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 Τελικές – Μεταβατικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 66 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Φεβρουαρίου 2020, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Μαρτίου 2020, 14:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΑιτιολογική έκθεση-σχ/ν Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping κ λοιπές διατάξΑΡΘΡΟ 48Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
255 Σχόλια 767 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3004 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...
- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου "Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας, Ναυάγιο Ζακύνθου..."
- Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξεις
- Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμού
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμού
- Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ
- Βία στα Γήπεδα
- Αναδιάρθρωση ΕΟΤ
- Τουρισμός υπαίθρου
- Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
- Συνιδιοκτησία και Λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Τεχνικές-λειτουργικές προδιαγραφές των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Θεατρικές Επιχορηγήσεις
- Κινηματογραφική Τέχνη
Να μην καταργηθεί η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη γιατι πρώτον ενημερώνει τους επισκέπτες μας για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα τους βοηθώντας ετσι στην επίλυση τυχον προβλημάτων που μπορει να προκύψουν. Επίσης διακρίνει τα νόμιμα καταλύματα απο τα παράνομα και τα δικά μας καταλύματα απο αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης.Επιπλέον είναι πολύ σημαντικό έσοδο για την επιβίωση των τοπικών συλλόγων
Συμφωνώ με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε επί του άρθρου 57
Συμφωνώ με τις θέσεις τις Σ.Ε.Τ.Κ.Ε επί του άρθρου 57
Δεν βρίσκω λόγο κατάργησης της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη. Μη ξεχνάμε ότι μας διαφοροποιεί από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις. Περιλαμβάνει πληροφορίες σημαντικές τόσο για τους πελάτες όσο και για τους επιχειρηματίες. θεωρώ ότι είναι εργαλείο για τους επιχειρηματίες.
OI ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ
Οι καρτέλες διαχωρίζουν τα νόμιμα απο τα παράνομα καταλύματα.
Επιπλέον επειδή τα μικρά καταλύματα δεν εχουν Υποδοχή,οι καρτέλες είναι ο μοναδικός τρόπος επίσημης ενημέρωσης του πελάτη σχετικά με τα δικαιώματά του αλλά και τον κανονισμό των καταλυμάτων που ρυθμίζει τις μεταξύ των σχέσεις.
Θεωρώ την παραμονή της καρτέλας απαραίτητη.
συμφωνώ με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε. επί του άρθρου 57
Συμφωνώ με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε σχετικά με το άρθρο 57.
Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη
Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του
επισης είναι ο μονος τροπος για να ξεχωριση τα νομιμα με τα παρανομα αλλα και από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Στηρίζουμε απόλυτα τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 57
Στηρίζουμε απόλυτα τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 57
Η κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη θα ήταν μεγάλο λάθος, διότι είναι το μόνο επίσημο στοιχείο το οποίο αποδεικνύει ότι το κατάλυμα είναι νόμιμο και μπορεί να το ελέγξει ανά πάσα στιγμή ο καθένας. Τα περισσότερα καταλύματα δεν διαθέτουν αίθουσα υποδοχής όπου θα βρισκόταν αναρτημένη η άδεια λειτουργίας.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι μοναδική για κάθε δωμάτιο. Στην περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης θελήσει να ενοικιάσει περισσότερα από τα αδειοδοτημένα δωμάτια αυτό θα γινόταν εύκολα αντιληπτό.
Είναι το καλύτερο μέσο ενημέρωσης των πελατών, τόσο για την τιμή ενοικίασης του δωματίου όσο και για τον τύπο. Έτσι αποφεύγονται περιπτώσεις αισχροκέρδειας αλλά και χρεώσεις πέρα των προβλεπόμενων για τον τύπο δωματίου π.χ. δίκλινο δωμάτιο με τοποθέτηση ράντζων να χρεωθεί ως τετράκλινο.
Τέλος η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δεν επιβαρύνει την πολιτεία με οποιοδήποτε τρόπο (οικονομικό ή γραφειοκρατικό) αντ’ αυτού διευκολύνει την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.
Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ.Πέραν αυτού, θεωρούμε ότι η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη αναδεικνύει την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.
Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!
Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.
Ο Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Δωματίων Νέων Πόρων συμφωνεί με τις προτάσεις της ΣΕΤΚΕ για τα άρθρα 41 και 57.
Οι καρτέλες αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τους επιχειρηματίες καθώς όχι μόνο ενημερώνει τους πελάτες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους αλλά διευκολύνει την επίλυση τυχών διαφωνιών και προστατεύει τους επαγγελματίες.
Όσων αφορά τον καταδυτικό εξοπλισμό οι απαιτήσεις και το κόστος καθίστανται δισβασταχτα για οποιαδήποτε μικρομεσαία επιχείρηση.
Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!
Οχι μόνο να μην καταργηθεί, αλλά να επεκταθεί σε κάθε κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης, ειδικά όσων τα ενοικιάζουν ασύδοτα από ηλεκτρονικές πλατφόρμες, μήπως και ξεκινήσει κάποτε η καταγραφή και ο έλεγχός τους, για να πάψουν να λειτουργούν υπό συνθήκες ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΎ προς κάθε νόμιμου, αδειοδοτημένου από τον ΕΟΤ, τουριστικό κατάλυμα!
Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε. επί του άρθρου 57.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα
και μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε καθημερινά
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί διότι διασφαλίζει τη σχέση μεταξύ των καταλυματιών και των πελατών και παράλληλα αποτελεί διακριτικό στοιχείο μεταξύ των δικών μας καταλυμάτων και εκείνων που μισθώνονται βραχυχρόνια.
Ως Πρόεδρος του Συλλόγου Ελαφονήσου και ως καταλυματίας πιστεύω ότι η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί διότι καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυματία – πελάτη και ακόμα διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΠΕΡΙΩΝ ΙΚΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.
Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.
ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Α. ΜΑΝΩΛΕΣΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
ΑΚΡΙΒΗ ΜΑΝΩΛΕΣΟΥ
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.
Νομίζω ότι είναι χρήσιμο να παραμείνει η καρτέλα ενημέρωσης του πελάτη και συμφωνώ με το σχόλιο της ΣΕΤΚΕ.
Το κόστος κτήσης της καρτέλας το επιβαρυνόμαστε εμείς οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες.
Σας ευχαριστώ.
Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΚΡΙΒΗ ΜΑΝΩΛΕΣΟΥ
Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Δε θα πρέπει να γίνει κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλυματία ενώ επιπρόσθετα δε θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 57. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί διότι : καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Δεν πρέπει να καταργηθούν οιΚαρτελες
Συμφωνώ απόλυτα με τον Σύλλογο Τουριστικών Καταλυμάτων Ρόδου
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη
Είναι το μόνο εργαλείο που μας βοηθά να λύνουμε τα προβλήματα που προκύπτουν με πολλούς δύστροπου σ πελάτες