Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.
Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΣΚΤ) Άρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 02 Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 3 Άσκηση υποβρύχιας δραστηριότητας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμβούλιο Καταδυτικού Τουρισμού
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 5 Σύνθεση Συμβουλίου Καταδυτικού Τουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Αρμοδιότητες Συμβουλίου Καταδυτικού Τουρισμού
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Άρθρο 7 Επισκέψιμοι ενάλιοι αρχαιολογικοί χώροι
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 8 Νεότερα ναυάγια
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ελεύθερα τεχνητά υποβρύχια αξιοθέατα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 Ενημέρωση Αρχής για καταδύσεις σε καταδυτικά αξιοθέατα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κίνητρα για την ίδρυση και λειτουργία καταδυτικών αξιοθέατων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 Καταδυτικά σκάφη διαμονής και διανυκτέρευσης (καταδυτικές κρουαζιέρες, live aboard)
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 3409/2005 Άρθρο 13 Τροποποίηση του άρθρου 7 του ν. 3409/2005
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Τροποποίηση άρθρου 10 του ν. 3409/2005
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 3409/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 ΚυρώσειςΆρθρο 16 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Άρθρο 17 Εναρμόνιση του πλαισίου σχετικά με τις προϋποθέσεις για την έγκριση μεταβολής των ορίων των Π.Ο.Τ.Α. προς το αντίστοιχο πλαίσιο των ΕΣΧΑΔΑ/ΕΣΧΑΣΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Μεταβολή του φορέα ίδρυσης και εκμετάλλευσης Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.)Άρθρο 18 Μεταβολή του φορέα ίδρυσης και εκμετάλλευσης Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Απόσπαση τμήματος ή τμημάτων ήδη οριοθετημένης Π.Ο.Τ.Α. και οριοθέτησης αυτού/ών ως αυτοτελούς Π.Ο.Τ.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γης Π.Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Εναρμόνιση των Π.Ο.Τ.Α. προς το σύστημα χωρικού σχεδιασμού του ν. 4447/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Εναρμόνιση της διαδικασίας έγκρισης πολεοδόμησης των Π.Ο.Τ.Α. προς την αντίστοιχη διαδικασία των ΕΣΧΑΔΑ/ΕΣΧΑΣΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Εναρμόνιση των διατάξεων για τη μετατόπιση ή κατάργηση με ενσωμάτωση οδών στις εκτάσεις των Π.Ο.Τ.Α. προς τις αντίστοιχες των άλλων οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτωνΆρθρο 23 Εναρμόνιση των διατάξεων για τη μετατόπιση ή κατάργηση με ενσωμάτωση οδών στις εκτάσεις των Π.Ο.Τ.Α. προς τις αντίστοιχες των άλλων οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Εναρμόνιση του υφιστάμενου πλαισίου των Π.Ο.Τ.Α. για τις ελάχιστες αποστάσεις των μη συμβατών χρήσεων προς το πλαίσιο των Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Παραγωγικών Δραστηριοτήτων (Π.Ο.Α.Π.Δ.) για τον καθορισμό ειδικών ζωνών προστασίας περιμετρικά των ορίων τους
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Άρθρο 25 Χωροθέτηση Μαρινών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Διαδικασία ανεύρεσης αναδόχου μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας μετά την πάροδο άπρακτης περιόδουΆρθρο 26 Διαδικασία ανεύρεσης αναδόχου μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας μετά την πάροδο άπρακτης περιόδου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης της ίδιας ζώνης αγκυροβολίου ή καταφυγίου τουριστικών σκαφώνΆρθρο 27 Διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης της ίδιας ζώνης αγκυροβολίου ή καταφυγίου τουριστικών σκαφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 Το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ ως αρχή σχεδιασμού για τουριστικούς λιμένες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρύθμιση για προβλήτες έμπροσθεν τουριστικών εγκαταστάσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Ρύθμιση για τον καθορισμό αιγιαλού σε τουριστικούς λιμένες με εσωτερική λιμενολεκάνη
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Άρθρο 31 Εισαγωγή ρύθμισης για την πολεοδομική ενοποίηση ακινήτων σε τουριστικές εγκαταστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ενιαίο της έκτασης και διατήρηση της αρτιότητας σε εκτάσεις μικτού χαρακτήρα (αγροτικές και δασικές), εντός των οποίων δημιουργούνται τουριστικές εγκαταστάσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ανέγερση οργανωμένων τουριστικών κατασκηνώσεων σε συνδυασμό με ξενοδοχεία
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Άρθρο 34 Εναρμόνιση της διάταξης για τις επεμβάσεις σε δάση και δασικές εκτάσεις με σκοπό τη δημιουργία γηπέδων γκολφ προς τις επεμβάσεις για τη δημιουργία άλλων τουριστικών εγκαταστάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Υπολογισμός ανταλλάγματος και υποχρέωση αναδάσωσης για επεμβάσεις σε δάση, δασικές εκτάσεις και δημόσιες χορτολιβαδικές εκτάσεις για τη δημιουργία τουριστικών εγκαταστάσεωνΆρθρο 35 Υπολογισμός ανταλλάγματος και υποχρέωση αναδάσωσης για επεμβάσεις σε δάση, δασικές εκτάσεις και δημόσιες χορτολιβαδικές εκτάσεις για τη δημιουργία τουριστικών εγκαταστάσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Μεταβατική ρύθμιση για την ολοκλήρωση αιτημάτων απευθείας εξαγοράς τμημάτων παλαιού αιγιαλού που είχαν υποβληθεί πριν την έναρξη ισχύος του ν. 4607/2019 με βάση τις διατάξεις περί δημοσίων κτημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Υπαγωγή γηπέδων γκολφ 9 οπών σε κίνητρα αναπτυξιακής νομοθεσίαςΆρθρο 37 Υπαγωγή γηπέδων γκολφ 9 οπών σε κίνητρα αναπτυξιακής νομοθεσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Ρυθμίσεις για τις μεταβιβάσεις και μακροχρόνιες μισθώσεις διηρημένων ιδιοκτησιών στα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας (condo hotels)Άρθρο 38 Ρυθμίσεις για τις μεταβιβάσεις και μακροχρόνιες μισθώσεις διηρημένων ιδιοκτησιών στα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας (condo hotels)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Προϋποθέσεις μεταβιβάσεων και μακροχρόνιων μισθώσεων διηρημένων ιδιοκτησιών στα σύνθετα τουριστικά καταλύματαΆρθρο 39 Προϋποθέσεις μεταβιβάσεων και μακροχρόνιων μισθώσεων διηρημένων ιδιοκτησιών στα σύνθετα τουριστικά καταλύματα
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ Άρθρο 40 Ορισμοί
- 134 ΣχόλιαΆρθρο 41 Προσωπικό καταλύματος στο οποίο λειτουργεί κολυμβητική δεξαμενή
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 42 Εκπαίδευση ναυαγοσώστη πισίνας
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 43 Διαδικασία εξέτασης υποψηφίων ναυαγοσωστών πισίνας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 44 Συγκρότηση επιτροπής εξετάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 45 Υποχρεώσεις φορέων διαχείρισης καταλυμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 Περιεχόμενο φαρμακείου ξενοδοχείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48 Τύπος σωστικού σωλήνα (rescue tube)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Περιεχόμενο φορητού φαρμακείου υπεύθυνου ασφαλείας – ναυαγοσώστηΆρθρο 49 Περιεχόμενο φορητού φαρμακείου υπεύθυνου ασφαλείας – ναυαγοσώστη
- 17 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΗΜΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ GLAMPING Άρθρο 50 Πιστοποίηση τουριστικών καταλυμάτων με Σήμα Glamping
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 51 Διαδικασία χορήγησης Σήματος Glamping
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Πρότυπο λειτουργικών προδιαγραφών glamping και φορείς πιστοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Μεταβατική περίοδος χορήγησης προσωρινού Σήματος Glamping
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 Ανάκληση Σήματος Glamping και επιβολή κυρώσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 55 Χορήγηση Σήματος Glamping σε επιχειρήσεις πραγματοποίησης έργων σε προστατευόμενες περιοχές
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 56 Προθεσμία κατάταξης ενοικιαζόμενων επιπλωμένων δωματίων διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ)
- 255 ΣχόλιαΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 58 Βελτιώσεις ισχυουσών ρυθμίσεων της δραστηριότητας εκμίσθωσης επιβατηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με οδηγό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 Ναυλώσεις επαγγελματικών πλοίων αναψυχής από τουριστικά γραφεία
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 60 Άγρα πελατών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Κατευθυνόμενες αγορές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 62 Πρεσβευτής του Ελληνικού Τουρισμού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 63 Αρμοδιότητες ΕΥΠΑΤΕ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 Τελικές – Μεταβατικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 66 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Φεβρουαρίου 2020, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Μαρτίου 2020, 14:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΑιτιολογική έκθεση-σχ/ν Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping κ λοιπές διατάξΑΡΘΡΟ 48Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
255 Σχόλια 767 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3004 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...
- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου "Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας, Ναυάγιο Ζακύνθου..."
- Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξεις
- Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμού
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμού
- Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ
- Βία στα Γήπεδα
- Αναδιάρθρωση ΕΟΤ
- Τουρισμός υπαίθρου
- Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
- Συνιδιοκτησία και Λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Τεχνικές-λειτουργικές προδιαγραφές των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Θεατρικές Επιχορηγήσεις
- Κινηματογραφική Τέχνη
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η ΕΝΩΣΗ ΕΠ/ΕΙΩΝ ΕΝ. ΔΔ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΤΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΕΣ ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ.
Η ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔ.ΣΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΔΙΑΒΑΣΙΜΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΗΜΕΔΑΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΝΤΥΠΑ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΡ. ΑΔΕΙΑΣ ΔΗΜΗΣΗΣ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΟΠΜΩΣ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΘΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ.
Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ.
Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .
Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .
Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .
Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη, διευκολύνει την σχέση με τους πελάτες- ενοικιαστές , γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους εξασφαλίζοντας μια ομαλή και επιτυχημένη συνεργασία , ενώ διαχωρίζει τις επιχειρήσεις από τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Η καρτέλα ενημέρωσης σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να καταργηθεί.
Ναι στην καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
Στηρίζουμε τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ
Η Ομοσπονδια Κύκλος η μάλλον καλύτερα ο πρόεδρος της Καρατασος είναι ο μόνος που αντιδρά γιατί απλά
Το δικαστήριο του απαγόρευσε την έκδοση καρτέλας
Η καρτέλα του πελάτη να διατηρηθεί αλλά προαιρετικά για όσους το επιχειρηματίες επιθυμούν
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
Είναι ένα εργαλείο που μας βοηθά καθημερινά σε προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τους πελάτες
Ο Καρατασος ο οποίος επι σειρά ετών εκδίδε καρτέλες τώρα είναι αντίθετος γιατί απλά με ασφαλιστικά μέτρα που του επέβαλε το δικαστήριο δεν έχει το δικαίωμα να χορηγεί Καρτέλες ενημέρωσης πελάτη
Ο Σύλλογος Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Ν. Λευκάδος συμφωνεί απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου.
Η Ομοσπονδία Συλλόγων Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Διαμερισμάτων Ν. Λευκάδας συμφωνεί απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου.
Η καρτέλα ενημέρωσης Πελάτη και η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο είναι απαραίτητη για την ενημέρωση των πελατών καθώς αναφέρετε η ισχύουσα νομοθεσία.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ «ΚΥΚΛΟΣ»
• Η διάταξη 4403/2016 Άρθρο 50, παρ.4, είχε μετατραπεί σε εργαλείο εξαναγκαστικής καταβολής χρημάτων από τους καταλυματίες, προς μια συγκεκριμένη συνομοσπονδία. Η εγγραφή σε Σωματεία είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική. Ο νόμος δεν πρέπει να γίνεται εργαλείο αισχροκέρδειας, εκβιασμού και καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων.
• Την αποτυχία της διάταξης αποτυπώνει το γεγονός ότι κανένα ξενοδοχείο επί 4 χρόνια δεν ανάρτησε καμία «Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη».
• Συνδικαλιστικά σωματεία, είναι ανεπίτρεπτο να εκτελούν αρμοδιότητες κρατικών υπηρεσιών.
• Με φωτογραφικούς νόμους που υποκρύπτουν «φόρους υπέρ τρίτων», δηλαδή «υποχρεωτικές» εισφορές προς επιλεγμένα σωματεία, δεν υπάρχει ούτε υγιής συνδικαλισμός, ούτε ισονομία.
• Οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη είναι άχρηστες για τους καταναλωτές, αφού δεν τους ενημερώνουν για τίποτα ουσιαστικό και διαφορετικό από όσα ήδη βρίσκονται γραμμένα και είναι υποχρεωτικά αναρτημένα στα καταλύματα, όπως:
o το Ειδικό Σήμα ή η Γνωστοποίηση Λειτουργίας του τουριστικού καταλύματος, που είναι πάντα αναρτημένο/η σε εμφανές σημείο του καταλύματος
o ο Τιμοκατάλογος της επιχείρησής που σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ΦΕΚ Β΄ 2983/30-08-2017, Άρθρο 67) όπως όλες οι επιχειρήσεις έτσι και τα τουριστικά καταλύματα υποχρεούνται να τον έχουν αναρτημένο.
o τον ισχύοντα Κανονισμό σχέσεων Ξενοδόχων – πελατών, που πρέπει να υπάρχει σε κάθε τουριστικό κατάλυμα.
Συμφωνώ με την αποψη του ΣΕΤΚΕ όσον αφορά την κάρτα ενημέρωσης πελάτη. Διευκολύνει την σχέση με τους πελάτες γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και μειώνει την πιθανότητα παρεξήγησης. Ξεχωρίζει τα νόμιμα καταλύματα από τα παράνομα και από αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε πρέπει να καταργηθεί!!
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.Από την στιγμή που καταργήθηκαν οι τιμές πόρτας και δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα είναι ένα μέσο αποφυγής προβλημάτων.
Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!
Συμφωνώ με τον ΣΕΤΚΕ για την κάρτα ενημέρωσης πελάτη .Δεν πρέπει να κατηργήθη γιατί δείχνει στον πελάτη τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του, και ξεχωρίσει τα νόμιμα καταλύματα από τα μη νόμιμα.Επισεις είναι αδύνατο για μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση να επωμιστεί ένα ακόμα πάγιο οικονομικό βάρος ( πρόσληψη μονίμου ναυαγοσώστη ) όταν έχει ήδη ξοδέψει αρκετά χρήματα για την αναβάθμιση των παροχών της
Συμφωνω με την αποψη του ΣΕΤΚΕ οσον αφορα την καρτα ενημερωσης πελατη.Διευκολυνει την σχεση με τους πελατες γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και μειωνει την πιθανοτητα παρεξηγησης.
Ξεχωριζει τα νομιμα καταλυματα απο τα παρανομα και απο αυτα της βραχυχρονιας μισθωσης .Οσων αφορα τις πισινες ειναι πολυ δυσκολο μια μικρη μοναδα καταλυματων να προσθεσει ενα ακομα οικονομικο βαρος για την προσληψη μονιμου ναυαγοσωστη.
Συμφωνω με την αποψη του ΣΕΤΚΕ οσον αφορα την καρτα ενημερωσης πελατη.Διευκολυνει την σχεση με τους πελατες γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και μειωνει την πιθανοτητα παρεξηγησης.
Ξεχωριζει τα νομιμα καταλυματα απο τα παρανομα και απο αυτα της βραχυχρονιας μισθωσης .Οσων αφορα τις πισινες ειναι πολυ δυσκολο μια μικρη μοναδα καταλυματων να προσθεσει ενα ακομα οικονομικο βαρος για την προσληψη μονιμου ναυαγοσωστη.Θα πρεπει και η πολιτεια να επικοινωνει( ΜΜΕ )την υποχρεωση των λουομενων να τηρουν τους κανονες ασφαλειας και υγιεινης
Συμφωνω απόλυτα με τίς θέσεις τής ΣΕΤΚΕ για την κάρτα ενημέρωσης πελάτη.Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρινει απο τα Airbnb…..
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη για τα τουριστικά καταλύματα ,γιατί τα διαχωρίζει από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης,γιατί προσδίδει σοβαρότητα,νομιμότητα κι επαγγελματισμό.Γιατί πολύ συμπυκνωμένα ενημερώνει για τα δικαιώματα των πελατών και τις υποχρεώσεις των καταλυματιών.Βοηθά στην επίλυση όποιας διαφωνίας προκύψει,σύμφωνα με τον κανονισμό ξενοδόχων-πελατών χωρίς να παραβλέψουμε τη χρησιμότητα τους στα τοπικά συνδικαλιστικά μας όργανα,που από τα έσοδα τους μπορούν να συντηρούν γραφεία και υπαλλήλους σε όλη την Ελλάδα για την πλήρη κι έγκαιρη ενημέρωση των μελών τους.Η κατάργησή τους θα σήμαινε το τέλος κάθε συνδικαλιστικής μας δράσης.Με εκτίμηση,η πρόεδρος του Συλλόγου,Καρούμπαλη-Ατσάρου Κατερίνα.
Η κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη Θα διμιουργίσει προβλήματα διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλύματος .Ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) κ.λ.π.και επίσης δεν θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης .
Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου.
Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη και χρησιμότατη καθώς βοηθάει σημαντικά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών. Επίσης, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
Δεν πρέπει επ’ουδενί να καταργηθούν οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη!!
Ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Πρέβεζας συμφωνεί απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί. Η καρτέλα ενημέρωσης Πελάτη και η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο διευκολύνει για την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής.