Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη

Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:42 | Ντάλντας Παναγιώτης

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:57 | Λάζου Στυλιανός

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:20 | Ιορδανίδης Ιορδάνης

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:52 | Κιτιξή Δέσποινα

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:28 | Κετσετζόπουλος Βασίλης

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:48 | Καρυπίδης Ιώαννης

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:11 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ

    Η ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΕΤΚΕ.
    ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕ ΚΑΝΈΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:47 | ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.)

    Κύριε Υπουργέ,

    Σχετικά με τις απόψεις του κ. Καρατάσου ως επιχειρηματίας τουριστικού καταλύματος αλλά και ως εκπρόσωπος της πρώην «Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων «Κυκλάδες»» – νυν “Πανελλήνιας” «Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων «ΚΥΚΛΟΣ»», περί “άχρηστης διάταξης” και ότι “οι Καρτέλες ενημέρωσης πελάτη είναι άχρηστες” στις 29 Φεβρουαρίου, ώρα 22.35 επί του άρθρου 57 «Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη», όπως και στις 8 Μαρτίου 2020 ώρα 23:44, αναφέρουμε τα εξής:

    Αρχικά η «Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων «Κυκλάδες»» μετονομάστηκε σε “Πανελλήνια” «Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων «ΚΥΚΛΟΣ»» για να επωφεληθεί της διάταξης του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 και να χορηγεί καρτέλα ενημέρωσης πελάτη.

    Μετά την προσφυγή της ΣΕΤΚΕ στη δικαιοσύνη και την υπ΄. αριθμ. 75 ΑΜ/ 2018 απόφαση του Πρωτοδικείου Σύρου με την οποία της απαγόρευε να προβαίνει στην έκδοση καρτελών ενημέρωσης πελάτη στους υπό οποιαδήποτε ιδιότητα επιχειρηματίες ενοικιαζομένων δωματίων, ανακάλυψε τον «Τιμοκατάλογο» του άρθρου 67 του ΦΕΚ Β΄ 2983/30-08-2017, ο οποίος αφορά εμπορικές επιχειρήσεις και δεν έχει καμία σχέση με τα τουριστικά καταλύματα για τα οποία, βάσει της υπ. αριθ. 60067/06-06-2019 απάντησης του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης προς τη ΣΕΤΚΕ, υπάρχει ειδικότερη νομοθεσία, η οποία καθορίζεται από το Υπουργείο Τουρισμού.

    Κατόπιν αυτού είναι κατανοητό για ποιο λόγο ο κος Καρατάσος θεωρεί πλέον άχρηστη τη διάταξη της «καρτέλας ενημέρωσης πελάτη» και ζητά την κατάργηση της.

    Δεδομένου ότι κι άλλες ομοσπονδίες τείνουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κυρίου Καρατάσου χρησιμοποιώντας τον όρο «Πανελλήνια» , κρίνεται αναγκαίο όχι μόνο να μην καταργηθεί η διάταξη της «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη» αλλά να αναφερθεί συγκεκριμένα η ΣΕΤΚΕ, ως αρμόδιος φορέας για τη χορήγηση της.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:47 | Καραθανάσης Νικόλαος

    ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:17 | Καλαιτζίδης Χαράλαμπος

    ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:43 | Δερδεβανή Μαρία

    ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:12 | Γλαβίνας Νίκος

    ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:10 | Αγγελική Μιχαλαρέα

    η ύπαρξη της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη αποτελεί το μοναδικό, άμεσο μα και απόλυτα αναγκαίο εγγραφο για τις σχέσεις των καταλυμάτων μας με τους πελάτες
    Η κατάργησή της είναι έγκλημα κατα του κλάδου μας. Η διάθεσή της πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο από τον μοναδικό εοπίσημο φορέα όλης της Ελλάδος που είναι η ΣΕΤΚΕ

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:47 | Οικονομίκου Νίκος

    ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:07 | Εξίζογλου Ιωάννης

    ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:44 | ΚΟΤΣΙΝΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
    ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:11 | Γεωργιάδης Στάθης

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:32 | Γαλαξίδου Κυριακή

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:01 | Γαλαξίδης Παναγιώτης

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:15 | Αβραμίδης Μπάμπης

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:32 | Βασιλειάδου Μαρία

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:50 | Βαλιώτη Χαρίκλεια

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:32 | ΔΗΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.ΔΗΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΥΤΣΑ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:21 | Καπέτας Βασίλειος

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:22 | ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Σ.Ε.Τ.Κ.Ε. ΚΑΙ ΜΟΝΟ

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:43 | Χατζηπαντελής Παναγιώτης

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:08 | Χατζηδημητρίου Χρήστος

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:34 | Τσούπλη Αναστασία

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:01 | Σιδηροπουλου Χριστίνα

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
    Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών, που είναι η «φωνή» μας προς ανώτερους φορείς, Υπουργεία κλπ
    Με εκτίμηση, η πρόεδρος του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ & ΕΞΟΧΙΚΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΠΥΛΑΡΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ, Ανδρικοπούλου Αφροδίτη.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:20 | Σιδηροπουλου Χριστίνα

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:45 | Παπαδόπουλου Παναγιώτα

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:20 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΒΟΗΘΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΚΥ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΩΝ. ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ. ΘΕΛΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ Η Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:12 | Μπουρουζίκας Βασίλης

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:28 | Bentors Nadja

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:48 | Παπαδόπουλος Ιωάννης

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:04 | Μανωλάκης Κώνσταντίνος

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:41 | Κοκκινίδου Ευθυμία

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:14 | Καναρίδης Στέλιος

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:30 | Θανάσου Ουρανία

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:03 | Ζαβρίδης Κωνσταντίνος

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:19 | Δημητριάδης Αναστάσιος

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:51 | Δαδάκος Κώστας

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:05 | Αιναλής Δημήτριος

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:27 | Γραμματικοπούλου Έλσα

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ όσο αφορά το άρθρο 57 του νομοσχεδίου.Η καρτέλα όχι μόνο πρέπει να παραμείνει αλλά θα πρέπει να ορίζει ο Νόμος σαν διαχειριστή την ΣΕΤΚΕ. Αρνούνται κάποιοι την καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και προτείνουν κάποιον τιμοκατάλογο.Οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που αναφέρει ο νόμος.Έλεος δηλαδή. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΑΡΙΑ

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:22 | Τζήκας Θεόδωρος

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:59 | Στουμπος Αθανάσιος

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:38 | GEORGE CHRISTODOULAKIS

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΤΚΕ ΔΙΧΩΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΤΥΧΟΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΙΝΑΔΙΔΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΊ Η ΣΕΤΚΕ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
    Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:51 | Στουμπου Σταματία

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.