Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.
Αρχική Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΣΚΤ) Άρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 02 Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 3 Άσκηση υποβρύχιας δραστηριότητας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμβούλιο Καταδυτικού Τουρισμού
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 5 Σύνθεση Συμβουλίου Καταδυτικού Τουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Αρμοδιότητες Συμβουλίου Καταδυτικού Τουρισμού
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Άρθρο 7 Επισκέψιμοι ενάλιοι αρχαιολογικοί χώροι
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 8 Νεότερα ναυάγια
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ελεύθερα τεχνητά υποβρύχια αξιοθέατα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 Ενημέρωση Αρχής για καταδύσεις σε καταδυτικά αξιοθέατα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κίνητρα για την ίδρυση και λειτουργία καταδυτικών αξιοθέατων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 Καταδυτικά σκάφη διαμονής και διανυκτέρευσης (καταδυτικές κρουαζιέρες, live aboard)
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 3409/2005 Άρθρο 13 Τροποποίηση του άρθρου 7 του ν. 3409/2005
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Τροποποίηση άρθρου 10 του ν. 3409/2005
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 3409/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 ΚυρώσειςΆρθρο 16 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Άρθρο 17 Εναρμόνιση του πλαισίου σχετικά με τις προϋποθέσεις για την έγκριση μεταβολής των ορίων των Π.Ο.Τ.Α. προς το αντίστοιχο πλαίσιο των ΕΣΧΑΔΑ/ΕΣΧΑΣΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Μεταβολή του φορέα ίδρυσης και εκμετάλλευσης Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.)Άρθρο 18 Μεταβολή του φορέα ίδρυσης και εκμετάλλευσης Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Απόσπαση τμήματος ή τμημάτων ήδη οριοθετημένης Π.Ο.Τ.Α. και οριοθέτησης αυτού/ών ως αυτοτελούς Π.Ο.Τ.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γης Π.Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Εναρμόνιση των Π.Ο.Τ.Α. προς το σύστημα χωρικού σχεδιασμού του ν. 4447/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Εναρμόνιση της διαδικασίας έγκρισης πολεοδόμησης των Π.Ο.Τ.Α. προς την αντίστοιχη διαδικασία των ΕΣΧΑΔΑ/ΕΣΧΑΣΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Εναρμόνιση των διατάξεων για τη μετατόπιση ή κατάργηση με ενσωμάτωση οδών στις εκτάσεις των Π.Ο.Τ.Α. προς τις αντίστοιχες των άλλων οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτωνΆρθρο 23 Εναρμόνιση των διατάξεων για τη μετατόπιση ή κατάργηση με ενσωμάτωση οδών στις εκτάσεις των Π.Ο.Τ.Α. προς τις αντίστοιχες των άλλων οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Εναρμόνιση του υφιστάμενου πλαισίου των Π.Ο.Τ.Α. για τις ελάχιστες αποστάσεις των μη συμβατών χρήσεων προς το πλαίσιο των Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Παραγωγικών Δραστηριοτήτων (Π.Ο.Α.Π.Δ.) για τον καθορισμό ειδικών ζωνών προστασίας περιμετρικά των ορίων τους
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Άρθρο 25 Χωροθέτηση Μαρινών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Διαδικασία ανεύρεσης αναδόχου μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας μετά την πάροδο άπρακτης περιόδουΆρθρο 26 Διαδικασία ανεύρεσης αναδόχου μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας μετά την πάροδο άπρακτης περιόδου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης της ίδιας ζώνης αγκυροβολίου ή καταφυγίου τουριστικών σκαφώνΆρθρο 27 Διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης της ίδιας ζώνης αγκυροβολίου ή καταφυγίου τουριστικών σκαφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 Το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ ως αρχή σχεδιασμού για τουριστικούς λιμένες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρύθμιση για προβλήτες έμπροσθεν τουριστικών εγκαταστάσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Ρύθμιση για τον καθορισμό αιγιαλού σε τουριστικούς λιμένες με εσωτερική λιμενολεκάνη
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Άρθρο 31 Εισαγωγή ρύθμισης για την πολεοδομική ενοποίηση ακινήτων σε τουριστικές εγκαταστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ενιαίο της έκτασης και διατήρηση της αρτιότητας σε εκτάσεις μικτού χαρακτήρα (αγροτικές και δασικές), εντός των οποίων δημιουργούνται τουριστικές εγκαταστάσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ανέγερση οργανωμένων τουριστικών κατασκηνώσεων σε συνδυασμό με ξενοδοχεία
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Άρθρο 34 Εναρμόνιση της διάταξης για τις επεμβάσεις σε δάση και δασικές εκτάσεις με σκοπό τη δημιουργία γηπέδων γκολφ προς τις επεμβάσεις για τη δημιουργία άλλων τουριστικών εγκαταστάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Υπολογισμός ανταλλάγματος και υποχρέωση αναδάσωσης για επεμβάσεις σε δάση, δασικές εκτάσεις και δημόσιες χορτολιβαδικές εκτάσεις για τη δημιουργία τουριστικών εγκαταστάσεωνΆρθρο 35 Υπολογισμός ανταλλάγματος και υποχρέωση αναδάσωσης για επεμβάσεις σε δάση, δασικές εκτάσεις και δημόσιες χορτολιβαδικές εκτάσεις για τη δημιουργία τουριστικών εγκαταστάσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Μεταβατική ρύθμιση για την ολοκλήρωση αιτημάτων απευθείας εξαγοράς τμημάτων παλαιού αιγιαλού που είχαν υποβληθεί πριν την έναρξη ισχύος του ν. 4607/2019 με βάση τις διατάξεις περί δημοσίων κτημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Υπαγωγή γηπέδων γκολφ 9 οπών σε κίνητρα αναπτυξιακής νομοθεσίαςΆρθρο 37 Υπαγωγή γηπέδων γκολφ 9 οπών σε κίνητρα αναπτυξιακής νομοθεσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Ρυθμίσεις για τις μεταβιβάσεις και μακροχρόνιες μισθώσεις διηρημένων ιδιοκτησιών στα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας (condo hotels)Άρθρο 38 Ρυθμίσεις για τις μεταβιβάσεις και μακροχρόνιες μισθώσεις διηρημένων ιδιοκτησιών στα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας (condo hotels)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Προϋποθέσεις μεταβιβάσεων και μακροχρόνιων μισθώσεων διηρημένων ιδιοκτησιών στα σύνθετα τουριστικά καταλύματαΆρθρο 39 Προϋποθέσεις μεταβιβάσεων και μακροχρόνιων μισθώσεων διηρημένων ιδιοκτησιών στα σύνθετα τουριστικά καταλύματα
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ Άρθρο 40 Ορισμοί
- 134 ΣχόλιαΆρθρο 41 Προσωπικό καταλύματος στο οποίο λειτουργεί κολυμβητική δεξαμενή
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 42 Εκπαίδευση ναυαγοσώστη πισίνας
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 43 Διαδικασία εξέτασης υποψηφίων ναυαγοσωστών πισίνας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 44 Συγκρότηση επιτροπής εξετάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 45 Υποχρεώσεις φορέων διαχείρισης καταλυμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 Περιεχόμενο φαρμακείου ξενοδοχείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48 Τύπος σωστικού σωλήνα (rescue tube)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Περιεχόμενο φορητού φαρμακείου υπεύθυνου ασφαλείας – ναυαγοσώστηΆρθρο 49 Περιεχόμενο φορητού φαρμακείου υπεύθυνου ασφαλείας – ναυαγοσώστη
- 17 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΗΜΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ GLAMPING Άρθρο 50 Πιστοποίηση τουριστικών καταλυμάτων με Σήμα Glamping
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 51 Διαδικασία χορήγησης Σήματος Glamping
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Πρότυπο λειτουργικών προδιαγραφών glamping και φορείς πιστοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Μεταβατική περίοδος χορήγησης προσωρινού Σήματος Glamping
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 Ανάκληση Σήματος Glamping και επιβολή κυρώσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 55 Χορήγηση Σήματος Glamping σε επιχειρήσεις πραγματοποίησης έργων σε προστατευόμενες περιοχές
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 56 Προθεσμία κατάταξης ενοικιαζόμενων επιπλωμένων δωματίων διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ)
- 255 ΣχόλιαΆρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 58 Βελτιώσεις ισχυουσών ρυθμίσεων της δραστηριότητας εκμίσθωσης επιβατηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με οδηγό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 Ναυλώσεις επαγγελματικών πλοίων αναψυχής από τουριστικά γραφεία
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 60 Άγρα πελατών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Κατευθυνόμενες αγορές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 62 Πρεσβευτής του Ελληνικού Τουρισμού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 63 Αρμοδιότητες ΕΥΠΑΤΕ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 Τελικές – Μεταβατικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 66 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Φεβρουαρίου 2020, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Μαρτίου 2020, 14:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξειςΑιτιολογική έκθεση-σχ/ν Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping κ λοιπές διατάξΑΡΘΡΟ 48Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
255 Σχόλια 767 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3004 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...
- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου "Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας, Ναυάγιο Ζακύνθου..."
- Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξεις
- Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμού
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμού
- Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ
- Βία στα Γήπεδα
- Αναδιάρθρωση ΕΟΤ
- Τουρισμός υπαίθρου
- Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
- Συνιδιοκτησία και Λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Τεχνικές-λειτουργικές προδιαγραφές των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Θεατρικές Επιχορηγήσεις
- Κινηματογραφική Τέχνη
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΕΤΚΕ.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕ ΚΑΝΈΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Κύριε Υπουργέ,
Σχετικά με τις απόψεις του κ. Καρατάσου ως επιχειρηματίας τουριστικού καταλύματος αλλά και ως εκπρόσωπος της πρώην «Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων «Κυκλάδες»» – νυν “Πανελλήνιας” «Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων «ΚΥΚΛΟΣ»», περί “άχρηστης διάταξης” και ότι “οι Καρτέλες ενημέρωσης πελάτη είναι άχρηστες” στις 29 Φεβρουαρίου, ώρα 22.35 επί του άρθρου 57 «Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη», όπως και στις 8 Μαρτίου 2020 ώρα 23:44, αναφέρουμε τα εξής:
Αρχικά η «Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων «Κυκλάδες»» μετονομάστηκε σε “Πανελλήνια” «Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων «ΚΥΚΛΟΣ»» για να επωφεληθεί της διάταξης του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 και να χορηγεί καρτέλα ενημέρωσης πελάτη.
Μετά την προσφυγή της ΣΕΤΚΕ στη δικαιοσύνη και την υπ΄. αριθμ. 75 ΑΜ/ 2018 απόφαση του Πρωτοδικείου Σύρου με την οποία της απαγόρευε να προβαίνει στην έκδοση καρτελών ενημέρωσης πελάτη στους υπό οποιαδήποτε ιδιότητα επιχειρηματίες ενοικιαζομένων δωματίων, ανακάλυψε τον «Τιμοκατάλογο» του άρθρου 67 του ΦΕΚ Β΄ 2983/30-08-2017, ο οποίος αφορά εμπορικές επιχειρήσεις και δεν έχει καμία σχέση με τα τουριστικά καταλύματα για τα οποία, βάσει της υπ. αριθ. 60067/06-06-2019 απάντησης του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης προς τη ΣΕΤΚΕ, υπάρχει ειδικότερη νομοθεσία, η οποία καθορίζεται από το Υπουργείο Τουρισμού.
Κατόπιν αυτού είναι κατανοητό για ποιο λόγο ο κος Καρατάσος θεωρεί πλέον άχρηστη τη διάταξη της «καρτέλας ενημέρωσης πελάτη» και ζητά την κατάργηση της.
Δεδομένου ότι κι άλλες ομοσπονδίες τείνουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κυρίου Καρατάσου χρησιμοποιώντας τον όρο «Πανελλήνια» , κρίνεται αναγκαίο όχι μόνο να μην καταργηθεί η διάταξη της «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη» αλλά να αναφερθεί συγκεκριμένα η ΣΕΤΚΕ, ως αρμόδιος φορέας για τη χορήγηση της.
ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.
ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.
ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.
ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.
η ύπαρξη της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη αποτελεί το μοναδικό, άμεσο μα και απόλυτα αναγκαίο εγγραφο για τις σχέσεις των καταλυμάτων μας με τους πελάτες
Η κατάργησή της είναι έγκλημα κατα του κλάδου μας. Η διάθεσή της πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο από τον μοναδικό εοπίσημο φορέα όλης της Ελλάδος που είναι η ΣΕΤΚΕ
ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.
ΣΤΗΡΙΖΩ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.ΔΗΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΥΤΣΑ ΠΡΕΒΕΖΗΣ
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Σ.Ε.Τ.Κ.Ε. ΚΑΙ ΜΟΝΟ
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ όσον αφορά στο άρθρο 57.
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίνει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει τη νομιμότητα της επιχείρησης και καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα βάζει σε κίνδυνο και την επιβίωση των Τοπικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών, που είναι η «φωνή» μας προς ανώτερους φορείς, Υπουργεία κλπ
Με εκτίμηση, η πρόεδρος του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ & ΕΞΟΧΙΚΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΠΥΛΑΡΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ, Ανδρικοπούλου Αφροδίτη.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΒΟΗΘΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΚΥ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΩΝ. ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ. ΘΕΛΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ Η Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ όσο αφορά το άρθρο 57 του νομοσχεδίου.Η καρτέλα όχι μόνο πρέπει να παραμείνει αλλά θα πρέπει να ορίζει ο Νόμος σαν διαχειριστή την ΣΕΤΚΕ. Αρνούνται κάποιοι την καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και προτείνουν κάποιον τιμοκατάλογο.Οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που αναφέρει ο νόμος.Έλεος δηλαδή. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΤΚΕ ΔΙΧΩΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΤΥΧΟΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΙΝΑΔΙΔΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΊ Η ΣΕΤΚΕ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ.
Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.