Η περ. α της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 393/1976 (Α’ 199) αντικαθίσταται ως εξής:
«Την κατάρτιση και εκτέλεση προγραμμάτων εκδρομών και περιηγήσεων εντός ή εκτός χώρας με ιδιόκτητα ή μισθωμένα θαλάσσια, χερσαία ή αεροπορικά μεταφορικά μέσα.»
Άρθρο 01
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02Άρθρο 02
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05Άρθρο 05
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06Άρθρο 06
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08Άρθρο 08
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09Άρθρο 09
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12Άρθρο 12
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13Άρθρο 13
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15Άρθρο 15
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16Άρθρο 16
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18Άρθρο 18
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19Άρθρο 19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20Άρθρο 20
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22Άρθρο 22
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 25
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27Άρθρο 27
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28Άρθρο 28
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 30 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Δεκεμβρίου 2017, 17:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Ιανουαρίου 2018, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 25 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3004 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...
- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου "Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας, Ναυάγιο Ζακύνθου..."
- Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξεις
- Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμού
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμού
- Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ
- Βία στα Γήπεδα
- Αναδιάρθρωση ΕΟΤ
- Τουρισμός υπαίθρου
- Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
- Συνιδιοκτησία και Λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Τεχνικές-λειτουργικές προδιαγραφές των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Θεατρικές Επιχορηγήσεις
- Κινηματογραφική Τέχνη
Αδυνατούμε να αντιληφθούμε τη σκοπιμότητα του άρθρου, καθώς από την μέχρι σήμερα εφαρμογή του ως έχει τα τελευταία 40 χρόνια ουδέν πρόβλημα έχει δημιουργηθεί. Η επιδίωξη του νομοθέτη όσον αφορά τα χερσαία μεταφορικά μέσα ήταν ακριβώς αυτή, οι οργανωμένες εκδρομές να πραγματοποιούνται αποκλειστικά με τουριστικά λεωφορεία ΔΧ και ΤΕΟΜ, που επίσης είναι ΔΧ, ως ο νόμος 711/77 ορίζει.
Η τροποποίηση της διάταξης ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις οργανωμένες εκδρομές και ΙΧ μέσα χερσαίας επιβατικής μεταφοράς – ΙΧ λεωφορεία, σχολικά και ΚΤΕΛ, λεωφορεία ξενοδοχείων αλλά και οχήματα ΕΙΧ – μας βρίσκει κάθετα αντίθετους, καταστρατηγεί και απαξιώνει το έργο του ΔΧ τουριστικού λεωφορείου καθώς συνιστά μονομερή απελευθέρωση εις βάρος του και ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου.
Ο κλάδος των τουριστικών γραφείων και τουριστικών λεωφορείων αντιτίθεται πλήρως.
ΓΕΠΟΕΤ- Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού
Το υπό ψήφιση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Μεταφορών- Υποδομών για τα υδροπλάνα προβλέπει περιορισμό των ναυλώσεων των υδροπλάνων επιτρέποντας μία μόνο μετάβαση σε ναυλωμένο προορισμό με αφετηρία και επιστροφή απο/προς αδειοδοτημένο Υδατοδρόμιο. Η απαγόρευση μιας νέας ναύλωσης από το σημείο που ολοκληρώνεται η προηγούμενη δεν προβλέπεται σε κανένα άλλο μέσο που δύναται να ναυλωθεί (ταξί – αεροπλάνο – ελικόπτερο – θαλάσσιο μέσο). Όταν τα Υδροπλάνα ξεκινήσουν κάποτε να δραστηριοποιούνται θα αποτελούν το «βαρύ» χαρτί του Ελληνικού τουρισμού και η κύρια δραστηριοποίηση τους θα είναι στις ναυλώσεις και λιγότερο στις τακτικές δρομολογήσεις. Ως εκ τούτου θα πρέπει να παραμείνει η πρόβλεψη για έξι (6) ζεύγη, ήτοι προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση απο υδάτινα πεδία κατά τη διάρκεια της ίδιας αεροπορικής ημέρας όπως προέβλεπε το άρθρο 54 παρ 2 του ο αρχικού νόμου για τα υδροπλάνα 4146/2013.