Η παρ. 3 του άρθρου 22 του ν. 4276/2014 (Α’ 155) αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού τοποθετείται Διευθυντής ή Υποδιευθυντής σε Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού με διετή θητεία, εκπαιδευτικός ή διοικητικός υπάλληλος Πρωτοβάθμιας ή Τεχνικής Εκπαίδευσης, τουλάχιστον β’ βαθμού, οποιουδήποτε κλάδου και ειδικότητας. Με όμοια απόφαση μπορεί να ανανεώνεται η θητεία του.».
Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...Άρθρο 29 Διοίκηση Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης – Αντικατάσταση παρ. 3 άρθρου 22 ν. 4276/2014
Άρθρο 29 Διοίκηση Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης – Αντικατάσταση παρ. 3 άρθρου 22 ν. 4276/2014
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ Άρθρο 3 Οργανωμένη τουριστική κατασκήνωση πολυτελούς διαβίωσης – Προσθήκη υποπερ. ηη στην περ. α παρ. 2 άρθρου 1 ν. 4276/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Προθεσμία περιβαλλοντικής αδειοδότησης τουριστικών καταλυμάτων και εγκαταστάσεων ειδικής τουριστικής υποδομής – Προσθήκη άρθρου 7Α στον ν. 4276/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 Θεσμικό πλαίσιο για τα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας – Τροποποίηση παρ. 11 άρθρου 18 ν. 4276/2016Άρθρο 5 Θεσμικό πλαίσιο για τα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας – Τροποποίηση παρ. 11 άρθρου 18 ν. 4276/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Κίνητρα για την κατασκευή μικτών τουριστικών καταλυμάτων μικρής κλίμακας – Τροποποίηση παρ. 1 και 4 άρθρου 10Α ν. 4002/2011
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Πολεοδομική ενοποίηση ακινήτων σε εγκαταστάσεις ειδικής τουριστικής υποδομής – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 24 ν. 4179/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 8 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 2160/1993 Άρθρο 9 Πλωτές εξέδρες εντός μαρινών και καταφυγίων – Προσθήκη παρ. 7 στο άρθρο 29 ν. 2160/1993
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Ειδικές κατασκευές επί λιμενικών εγκαταστάσεων – Τροποποίηση υποπερ. ββ περ. γ παρ. 1 και περ. γ παρ. 2 άρθρου 31, υποπερ. γγ περ. δ παρ. 4 άρθρου 34 ν. 2160/1993
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Λιμένες ξενοδοχειακών μονάδων – Προσθήκη άρθρου 35Α στον ν. 2160/1993Άρθρο 11 Λιμένες ξενοδοχειακών μονάδων – Προσθήκη άρθρου 35Α στον ν. 2160/1993
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Άρθρο 12 Διατάξεις για τη συνέχιση της λειτουργίας των ορειβατικών καταφυγίων – Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 52 ν. 4280/2014ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Άρθρο 12 Διατάξεις για τη συνέχιση της λειτουργίας των ορειβατικών καταφυγίων – Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 52 ν. 4280/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Διαδικασία έγκρισης Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την οριοθέτηση των Περιοχών Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης – Μεταβατική διάταξη – Αντικατάσταση περ. β παρ. 3 άρθρου 29 ν. 2545/1997Άρθρο 13 Διαδικασία έγκρισης Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την οριοθέτηση των Περιοχών Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης – Μεταβατική διάταξη – Αντικατάσταση περ. β παρ. 3 άρθρου 29 ν. 2545/1997
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Διαδικασία έγκρισης Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη δημιουργία σύνθετου τουριστικού καταλύματος σε ιδιωτικά δάση και δασικές εκτάσεις – Μεταβατική διάταξη – Αντικατάσταση περ. ε) παρ. 4 άρθρου 49 ν. 998/1979
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΑΜΑΤΙΚΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Άρθρο 15 Παροχή υπηρεσιών ιατρικού τουρισμού – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 20 ν. 4179/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Χρήση και αναγνώριση ιαματικών φυσικών πόρων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 3 και παρ. 2 άρθρου 4 ν. 3498/2006Άρθρο 16 Χρήση και αναγνώριση ιαματικών φυσικών πόρων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 3 και παρ. 2 άρθρου 4 ν. 3498/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Αναγνώριση ιαματικών φυσικών πόρων – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 5 ν. 3498/2006Άρθρο 17 Αναγνώριση ιαματικών φυσικών πόρων – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 5 ν. 3498/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Καταργούμενες διατάξεις – Κατάργηση περ. ζ) και ιβ ) παρ. 1 άρθρου 10 ν. 3498/2006Άρθρο 18 Καταργούμενες διατάξεις – Κατάργηση περ. ζ) και ιβ ) παρ. 1 άρθρου 10 ν. 3498/2006
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ AΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4442/2016 Άρθρο 19 Ρύθμιση κέντρων αναζωογόνησης – Τροποποίηση τίτλου Κεφαλαίου ΛΖ’ ν. 4442/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Προσθήκη των κέντρων αναζωογόνησης στο πεδίο εφαρμογής του Κεφαλαίου ΛΖ’ – Aντικατάσταση άρθρου 268 ν. 4442/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Γνωστοποίηση λειτουργίας κέντρων αναζωογόνησης (spa) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 270, άρθρου 271, παρ. 2 άρθρου 273 και παρ. 1 άρθρου 275 ν. 4442/2016
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΥΧΣΗ ΤΟΥ ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Άρθρο 22 Τουριστικά καταλύματα για την εξυπηρέτηση του οινοτουρισμού – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 25 ν. 4276/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 Θέσπιση Σήματος Επισκέψιμου Αποσταγματοποιείου – Ποτοποιείου – Προσθήκη άρθρου 25Ε στον ν. 4276/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Εξουσιοδότηση για τη λειτουργία επισκέψιμων υδατοκαλλιεργειών που παρέχουν υπηρεσίες αλιευτικού τουρισμού – Προσθήκη παρ. 6 στον ν. 4070/2012Άρθρο 24 Εξουσιοδότηση για τη λειτουργία επισκέψιμων υδατοκαλλιεργειών που παρέχουν υπηρεσίες αλιευτικού τουρισμού – Προσθήκη παρ. 6 στον ν. 4070/2012
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Άρθρο 25 Σπουδαστική μέριμνα των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης – Προσθήκη άρθρου 19Α στον ν. 3105/2003
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Απαλλαγές από την καταβολή κομίστρου στα μέσα μαζικής μεταφοράς των δικαιούχων σπουδαστών του Υπουργείου Τουρισμού – Τροποποίηση παρ. 1 και 5 άρθρου 86 ν. 4530/2018Άρθρο 26 Απαλλαγές από την καταβολή κομίστρου στα μέσα μαζικής μεταφοράς των δικαιούχων σπουδαστών του Υπουργείου Τουρισμού – Τροποποίηση παρ. 1 και 5 άρθρου 86 ν. 4530/2018
- 24 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Άρθρο 27 Κριτήρια επιλογής – προκήρυξη πρόσληψης προσωπικού στις Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής και απαιτούμενων δικαιολογητικών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 29 Διοίκηση Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης – Αντικατάσταση παρ. 3 άρθρου 22 ν. 4276/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Όργανα διοίκησης Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 3105/2003
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 31 Πλήρωση θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού – Τροποποίηση παρ. 1 έως 4 άρθρου 11 ν. 3105/2003
- 224 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε’ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ Άρθρο 32 Ορισμοί
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 33 Δικαίωμα άσκησης του επαγγέλματος του ξεναγού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Ταυτότητα ξεναγούΆρθρο 34 Ταυτότητα ξεναγού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Ασφάλιση των ξεναγώνΆρθρο 35 Ασφάλιση των ξεναγών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Όροι και προϋποθέσεις κατάταξης των ξεναγών σε ασφαλιστικές κλάσειςΆρθρο 36 Όροι και προϋποθέσεις κατάταξης των ξεναγών σε ασφαλιστικές κλάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Μητρώο ΞεναγώνΆρθρο 37 Μητρώο Ξεναγών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 Ειδικές κατ’ εξαίρεση άδειες ξενάγησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Εποπτεία επί των ξεναγών – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Λειτουργία Σχολών ΞεναγώνΆρθρο 40 Λειτουργία Σχολών Ξεναγών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 41 Προγράμματα επιμόρφωσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 43 Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 44 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΡΟΝΟΜΕΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΙΣΘΩΣΕΩΝ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 1652/1986 Άρθρο 45 Έννοια μισθώματος στη χρονομεριστική μίσθωση – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 1 ν. 1652/1986ΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΡΟΝΟΜΕΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΙΣΘΩΣΕΩΝ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 1652/1986 Άρθρο 45 Έννοια μισθώματος στη χρονομεριστική μίσθωση – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 1 ν. 1652/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Χρονομεριστική μίσθωση σε υπό κατασκευή τουριστικές μονάδες – Προσθήκη άρθρου 1Α στον ν. 1652/1986Άρθρο 46 Χρονομεριστική μίσθωση σε υπό κατασκευή τουριστικές μονάδες – Προσθήκη άρθρου 1Α στον ν. 1652/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Δικαίωμα υπομίσθωσης ή παραχώρησης χρήσης καταλύματος – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 2 ν. 1652/1986Άρθρο 47 Δικαίωμα υπομίσθωσης ή παραχώρησης χρήσης καταλύματος – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 2 ν. 1652/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Υποχρέωση του εκμισθωτή για γνωστοποίηση χρονομεριστικής σύμβασης – Τροποποίηση άρθρου 4 ν. 1652/1986Άρθρο 48 Υποχρέωση του εκμισθωτή για γνωστοποίηση χρονομεριστικής σύμβασης – Τροποποίηση άρθρου 4 ν. 1652/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Κανονισμός λειτουργίας τουριστικής μονάδας – Προσθήκη άρθρου 5Α στον ν. 1652/1986Άρθρο 49 Κανονισμός λειτουργίας τουριστικής μονάδας – Προσθήκη άρθρου 5Α στον ν. 1652/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Ανάκληση απόφασης υπαγωγής – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 6 ν. 1652/1986Άρθρο 50 Ανάκληση απόφασης υπαγωγής – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 6 ν. 1652/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Άρθρο 51 Αποπληρωμή ανεξόφλητων ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων της Υπηρεσίας Εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο ΠεκίνοΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Άρθρο 51 Αποπληρωμή ανεξόφλητων ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων της Υπηρεσίας Εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο Πεκίνο
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4875/2021 Άρθρο 52 Ειδική Επιτροπή Τουρισμού – Προσθήκη άρθρου 4Α στον ν. 4875/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 Ετήσιο Σχέδιο Ολοκληρωμένης Διαχείρισης – Προσθήκη παρ. 4 και 5 στο άρθρο 6 ν. 4875/2021Άρθρο 53 Ετήσιο Σχέδιο Ολοκληρωμένης Διαχείρισης – Προσθήκη παρ. 4 και 5 στο άρθρο 6 ν. 4875/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Άρθρο 54 Διαγραφή οφειλόμενων εισφορών για ξενοδοχειακά καταλύματα – Προσθήκη υποπερ. XIV) στην παρ. Γ του άρθρου 6 ν. 3766/2009ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Άρθρο 54 Διαγραφή οφειλόμενων εισφορών για ξενοδοχειακά καταλύματα – Προσθήκη υποπερ. XIV) στην παρ. Γ του άρθρου 6 ν. 3766/2009
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 Χρήση τίτλων ξενοδοχείου στην ίδια περιοχή – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 β.δ. της 25ης Νοεμβρίου/7ης Δεκεμβρίου 1937Άρθρο 55 Χρήση τίτλων ξενοδοχείου στην ίδια περιοχή – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 β.δ. της 25ης Νοεμβρίου/7ης Δεκεμβρίου 1937
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ Άρθρο 56 Καταργούμενες διατάξεις – Κατάργηση άρθρου 4 β.δ. της 25ης Νοεμβρίου/7ης Δεκεμβρίου 1937
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Η’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Άρθρο 57 Βυθίσεις για τη βελτίωση της υποθαλάσσιας χλωρίδας και πανίδας από ιδιώτες – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 41 ν. 3153/2003ΜΕΡΟΣ Η’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Άρθρο 57 Βυθίσεις για τη βελτίωση της υποθαλάσσιας χλωρίδας και πανίδας από ιδιώτες – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 41 ν. 3153/2003
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Συμβούλιο Χορηγιών – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 38 ν. 4276/2014Άρθρο 58 Συμβούλιο Χορηγιών – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 38 ν. 4276/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 Επιτροπή Προσφυγών – Αντικατάσταση περ. δ) παρ. 6 άρθρου 4 ν. 3270/2004Άρθρο 59 Επιτροπή Προσφυγών – Αντικατάσταση περ. δ) παρ. 6 άρθρου 4 ν. 3270/2004
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Κατάργηση υποχρέωσης καταχώρισης μοναδικού αριθμού γνωστοποίησης στο Μητρώο Τουριστικών Επιχειρήσεων – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 2 ν. 4276/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 Κατάργηση της διαδικασίας θεώρησης του καταλόγου επιβατών από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 3 ν. 2446/1996Άρθρο 61 Κατάργηση της διαδικασίας θεώρησης του καταλόγου επιβατών από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 3 ν. 2446/1996
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 Κυρώσεις επί παράλειψης γνωστοποίησης στοιχείων της οικονομικής δραστηριότητας – Τροποποίηση άρθρου 47 ν. 4442/2016Άρθρο 62 Κυρώσεις επί παράλειψης γνωστοποίησης στοιχείων της οικονομικής δραστηριότητας – Τροποποίηση άρθρου 47 ν. 4442/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Καταργούμενες διατάξεις – Κατάργηση άρθρου 18 ν. 4582/2018Άρθρο 63 Καταργούμενες διατάξεις – Κατάργηση άρθρου 18 ν. 4582/2018
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Θ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 64 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Ιουνίου 2024, 23:10
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Ιουνίου 2024, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
12 Σχόλια 348 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3365 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, περιβαλλοντική κατάταξη καταλυμάτων, απλούστευση διαδικασίας ίδρυσης τουριστικών επιχειρήσεων και ειδικότερες διατάξεις ελέγχου καi...
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...
- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου "Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας, Ναυάγιο Ζακύνθου..."
- Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξεις
- Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμού
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμού
- Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ
- Βία στα Γήπεδα
- Αναδιάρθρωση ΕΟΤ
- Τουρισμός υπαίθρου
- Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
- Συνιδιοκτησία και Λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Τεχνικές-λειτουργικές προδιαγραφές των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Θεατρικές Επιχορηγήσεις
- Κινηματογραφική Τέχνη
Είναι δυνατόν να μιλάμε για αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και να προτείνονται για τις διευθυντικές θέσεις στις τουριστικές σχολές διοικητικοί υπάλληλοι και εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; Οι σχολές χρειάζονται εκπαιδευτικούς, με γνώση του αντικειμένου του τουρισμού και εμπειρία ώστε να μπορούν να τις υποστηρίξουν.
Η θέση διεύθυνσης ενός εκπαιδευτικού οργανισμού απαιτεί εκπαιδευτικό υπόβαθρο, και πιο συγκεκριμένα, προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός. Αυτό συμβαίνει για λόγους όπως
Κατανόηση του Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος: Ένας εκπαιδευτικός κατανοεί καλύτερα τις προκλήσεις και τις ανάγκες των μαθητών και των δασκάλων, έχοντας άμεση εμπειρία στη διδασκαλία και στη διαχείριση τάξεων.
Παιδαγωγικές Γνώσεις: Οι διευθυντές σχολείων συχνά πρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, τις διδακτικές μεθόδους και τις παιδαγωγικές πρακτικές. Μόνο ένας εκπαιδευτικός με εμπειρία και εκπαίδευση σε αυτά τα θέματα μπορεί να το κάνει αποτελεσματικά.
Καθοδήγηση και Υποστήριξη: Οι διευθυντές συχνά πρέπει να καθοδηγούν και να υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς. Η εμπειρία ως δάσκαλος ή καθηγητής είναι απαραίτητη για να μπορούν να παρέχουν χρήσιμες συμβουλές και υποστήριξη.
Νομοθετικές και Διοικητικές Απαιτήσεις: οι νομοθεσίες και οι κανονισμοί απαιτούν από τους διευθυντές σχολείων να έχουν συγκεκριμένες εκπαιδευτικές πιστοποιήσεις και χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία.
Προς τούτο, και προκειμένου να λάβετε υπ όψιν σας αντίστοιχες πρακτικές, ενδεικτικά αναφέρονται παρακάτω τα κριτήρια αξιολόγησης και τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών & Υποδιευθυντών εκπαιδευτικών μονάδων
1. ΥΠ ΠΑΙΔΕΙΑΣ- Α Βάθμια/ΒΒάθμια «επιλέγονται εκπαιδευτικοί με, τουλάχιστον, δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση»
2. ΥΠ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΙΕΚ
«μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίοι διαθέτουν αυξημένα, τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ισότιμο τίτλο της αλλοδαπής, επιστημονική, τεχνική ή άλλη κατάρτιση, εμπειρία στην επαγγελματική εκπαίδευση ή κατάρτιση που καλύπτει τις ανάγκες διοίκησης εκπαιδευτικού οργανισμού της φύσης και της αποστολής των Δημοσίων Ι.Ε.Κ.
3. ΟΑΕΔ:
Ως Διευθυντές των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.), της Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης τοποθετούνται μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης , οι οποίοι διαθέτουν πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ισότιμο τίτλο της αλλοδαπής, δεκαετή (10ετή) τουλάχιστον δημόσια ή εκπαιδευτική υπηρεσία, και γνώσεις χειρισμού Η/Υ ). Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώματος σε συναφές με την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αντικείμενο και η πιστοποιημένη γνώση της αγγλικής γλώσσας , αποτελούν επιπρόσθετα επιθυμητά προσόντα.
4. ΣΔΕ
εν ενεργεία μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις του ν.4763/2020 (Α ́ 254) και τους όρους της παρούσας, να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία για την πλήρωση με επιλογή των αντίστοιχων θέσεων Διευθυντών και Υποδιευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
5. ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ
Ως Διευθυντές των Δ.Ι.Ε.Κ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 14, ΠΕ 18 ή ΠΕ 17 που υπηρετούν σε οργανικές θέσεις του Δ.Ι.Ε.Κ., σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για την επιλογή Διευθυντή σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν δεκαετή (10) τουλάχιστον προϋπηρεσία και πενταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία.
6. ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ
Γενικός Διευθυντής της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων διορίζεται επί τριετή θητεία εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει δεκαετή τουλάχιστον προϋπηρεσία στη δημόσια δευτεροβάθμια και/ή
τριτοβάθμια εκπαίδευση,
Καταλήγοντας, οι εκπαιδευτικοί και μόνο είναι οι πλέον κατάλληλοι για τη θέση του διευθυντή σχολείου λόγω της εμπειρίας και της γνώσης τους στο πεδίο της εκπαίδευσης Οποιαδήποτε άλλη προσθήκη η εργασιακή κατηγορία άλλο θα πρέπει να αφαιρεθεί από το σχέδιο νόμου
Ο διευθυντής ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Από την πρόταση του άρθρου πρέπει να αφαιρεθεί «. . .ή διοικητικός υπάλληλος» .
«οποιουδήποτε κλάδου και ειδικότητας.» Βελτίωση της διατύπωσης. Δεν μπορεί να είναι Διευθυντής Τουριστικής Σχολής κάποιος Δ.Υ. «οποιουδήποτε κλάδου και ειδικότητας».
Η θητεία του Διευθυντή να είναι τριετής. Η τυχόν ανανέωση της θητείας να πληροί συγκεκριμένα και ορισμένα εκ των προτέρων κριτήρια.
Μόνο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ για τις θέσεις διευθυντών
Οι Τουριστικές σχολές έχουν ως σκοπό τους την στελέχωση των ξενοδοχειακών μονάδων. Αν θέλουμε λοιπόν το τουριστικό μας προϊόν να απαρτίζεται από ανθρώπους με γνώση και πειθαρχία, και πάνω από όλα με αγάπη για το επάγγελαμα, τότε οφείλουμε να στελεχώσουμε με άξιους και τις σχολές. Για να μπορεί λοιπόν να λειτουργεί σωστά μια τουριστική σχολή, ο εκάστοτε διευθυντής πρέπει να έχει εκπαιδευτεί στα ιδρύματα που αφορούν το συγκεκριμμένο επάγγελμα του τουρισμού καθώς και να έχει εργαστεί τουλάχιστον μια δεκαετία σαν στέλεχος σε κάποιο ξενοδοχείο (καθώτι η λειτουργία της σχολής δεν έχει μεγάλη διαφορά απο την ξενοδοχειακή μονάδα). Απαραίτητα προσόντα είναι η επικοινωνία, οι οργανωτικές δεξιότητες, να είναι ηγέτης, να γνωρίζει απο οικονομική διαχείρηση, απαραίτητη γνώση της Αγγλικής και φυσικά να έχει γνώση του κλάδου της Φιλοξενίας.
Το άρθρο θα έπρεπε να σταματά στη λέξη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ χωρίς άλλες αναφορές. Αυτό που ακολουθεί «ή διοικητικός υπάλληλος Πρωτοβάθμιας ή Τεχνικής Εκπαίδευσης, τουλάχιστον β’ βαθμού, οποιουδήποτε κλάδου και ειδικότητας» είναι απολύτως ασύμβατο τόσο με το γνωστικό αντικείμενο όσο και με την εκπαίδευση γενικότερα.
Σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές, σε όλα τα Υπουργεία, (Εργασίας, Γεωργίας, Υγείας, Παιδείας κλπ) αποτελεί προϋπόθεση η εκπαιδευτική ιδιότητα για τις θέσεις ευθύνης, και ως κανόνας δεν τοποθετείται στη Διεύθυνση εκπαιδευτηρίου, ΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Στο Υπ Παιδείας μάλιστα, σε όλες τις βαθμίδες πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και μεταδευτεροβάθμια, συμβαίνει το αντίθετο. Δηλαδή αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί εκτελούν διοικητικό έργο. Οι θέσεις διοίκησης εκπαίδευσης είναι θέσφατο των εκπαιδευτικών και αδιατάρακτος κανόνας. Θεωρείται αίολο να ηγηθεί ενός εκπαιδευτηρίου, κάποιος που δεν είναι εκπαιδευτικός, μιας και είναι αδύνατο να αντιληφθεί ολιστικά τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας μη έχοντας εκπαιδευτική εμπειρία. Μόνο στο Υπ Τουρισμού συμβαίνει αυτό, λόγω ελλείψεων μόνιμων καθηγητών, μιας και οι διορισμοί είναι μηδενικοί 20 -σχεδόν- χρόνια τώρα και φυσικά προκύπτουν συνεχώς αποχωρήσεις.
Η λύση προφανώς δεν είναι το άνοιγμα σε άλλες εργασιακές κατηγορίες, αλλά αρχικά η στελέχωση των σχολών με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και κατόπιν μέσα από διαφανείς αξιολογητικές διαδικασίες η κάλυψη των θέσεων ευθύνης
Εφόσον το υπουργείο αναφέρει για αναβάθμιση, αυτόματα σημαίνει ότι θα υπάρχουν και αναβαθμισμένα στελέχη για να βοηθήσουν όλο αυτό το εγχείρημα αν τελικά επιθυμεί το Υπουργείο να δει σοβαρά την Τουριστική Εκπαίδευση και τη διασύνδεσή της με την αγορά εργασίας.
Πως οποιοσδήποτε βρίσκεται στην ίδια θέση στο δημόσιο, χωρίς καμία γνώση όχι μόνο του θεωρητικού αλλά και του πρακτικού μέρους του τουρισμού (εμπειρία/προϋπηρεσί) χωρίς να έχει αλλάξει απολύτως τίποτα στο χώρο εργασίας του, δεν χειρίζεται τεχνολογίες, δεν ενημερώνεται και αποτελεί μέρος ενός δυσκίνητου συστήματος θα οδηγήσει μια αλλαγή είναι απορίας άξιο και μόνο ως σκέψη.
Αν το Υπουργείο και η Κυβέρνηση επιθυμεί ΣΟΒΑΡΑ και με επαγγελματισμό να οδηγήσει την αλλαγή και να φέρει πίσω τα νέα παιδιά στην Τουριστική Εκπαίδευση τότε χρειάζεται να στηριχτεί σε ανθρώπους που έχουν και επαρκές εκπαιδευτικό υπόβαθρο και μεταπτυχιακές σπουδές και εμπειρία στον Ξενοδοχειακό κλάδο.
Επίσης θα χρειαστεί να εξετάσει τον τρόπο που έχει εξελιγθχεί η κοινωνία και η τεχνολογία. Δεν μπορεί να απαιτούμε να προσεγγίσουμε τους νέους στην τουριστική εκπαίδευση χωρίς σύγχρονα περιγράμματα, χωρίς E Learning πλατφόρμες , χωρίς διευρυμένα προγραάμματα σε levels, χωρίς προσέγγιση του upskilling και με ωράριο 8-2. Απογοητευτικό ακόμα και που βγήκε σε διαβούλευση η συγκεκριμένη πρόταση..
Μα πραγματικά απορώ με αυτήν την ιδέα, ένας δάσκαλος ή ένα μηχανικός θα μπορεί να είναι διευθυντής σχολών τουριστικής εκπαίδευσης (της βαριάς μας βιομηχανίας στην Ελλάδα) και να είναι το άτομο που θα κατευθύνει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που θα μας αντιπροσωπεύουν σαν τουριστική χώρα – χωρίς να έχει καμμιά τουριστική εκπαίδευση ή γνώση? Άρα αντίστοιχα με αυτή την λογική, μήπως ένας ξεναγός να διευθύνει ένα δημοτικό σχολείο? Μήπως τελικά μόνοι μας σαμποτάρουμε την εκπαίδευση των τουριστικών επαγγελμάτων γι’αυτό υπάρχει μικρή προσέλευση μαθητών στις τουριστικές σχολές και 70.000 κενές θέσεις στον τουρισμό? Στο τέλος δεν θα λέμε ‘Ελληνική φιλοξενία’ αλλά Πακιστανική, Συριακή και ούτω καθ’ εξής. Κύριοι, ας σοβαρευτούμε λίγο και ας δώσουμε στην τουριστική εκπαίδευση την σημασία που της αξίζει!
Η αναβάθμιση των Σχολών Τουρισμού στο απόγειό της.
Εκπαιδευτικοί και διοικητικοί υπάλληλοι Δημοτικών σχολείων
σε θέσεις Διευθυντών Σχολών Τουρισμού (Ξενοδοχειακών Σχολών)
Ετσι λειτουργούν και στην Ελβετία, Γαλλία, Βρετανία.
Κάποιοι περιμένουν να βολευτούν προφανώς.
Διορίστε Διευθυντές ή Διευθύντριες άτομα που γνωρίζουν το αντικείμενο.
Τα άρθρα 27,28,29 αναφέρονται στο προσωπικό και στη διοίκηση των Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.). Στην κατ’ άρθρο ανάλυση αξιολογούμενης ρύθμισης όμως, και πιο συγκεκριμένα στη σύνοψη στόχων των άρθρων αναφέρονται λανθασμένα ως «..Α.Σ.Τ.Ε..». Επιτρέπονται τέτοια λάθη από ένα Υπουργείο; Επίσης, μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί δεν καλύπτονται οι ανάγκες σε στελέχη με την υφιστάμενη νομοθεσία έτσι ώστε να επιφέρετε τέτοια αλλαγή; θα δηλαδή προΐστανται των ΣΑΕΚ, απόφοιτοι υποχρεωτικής εκπαίδευσης; Αν αυτό αφορά μια γενικότερη ρύθμιση μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί δεν εφαρμόζεται το ίδιο και ισότιμα σε όλες τις εκπαιδευτικές μονάδες του Υπουργείου ΣΑΕΚ και Ξεναγών; Κανόνες που ισχύουν επιτυχημένα σε όλα τα σχολεία του Υπουργείου Παιδείας και αποτελούν μια διεθνής πρακτική, θεωρούνται ασήμαντοι για το Υπουργείο Τουρισμού της Ελλάδας. Εύγε!
Διευθυντής σε Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης υπάλληλος κατηγορίας ΥΕ με βαθμό Β
Η αναβάθμιση στο maximum.
Να αποσυρθεί το άρθρο. Καμία λογική.
Κάποιον/οια/οιους θέλουν να βολέψουν.
Δεν εξηγείται αλλιώς.
Τοποθέτηση σε θέση Διευθυντής/τριας υπαλλήλου Πρωτοβάθμιας ή Τεχνικής Εκπαίδευσης και μάλιστα με μόνο κριτήριο το βαθμό;