Σκοπός του παρόντος μέρους είναι:
α) η δημιουργία πλαισίου λειτουργικών προδιαγραφών για τη μίσθωση ακινήτων που μισθώνονται βραχυχρόνια και
β) η δημιουργία ενός νέου και καινοτόμου συστήματος κατάταξης καταλυμάτων που βασίζεται στην αρχή της βιωσιμότητας και λαμβάνει υπόψη το περιβαλλοντικό και κοινωνικό τους αποτύπωμα.
Πάρτε όσα μέτρα θέλετε ,βάλτε ότι ιδέα σας έρθει στο μυαλό για να πνίξετε τη βραχυχρόνια μίσθωση. Αλλά να ξέρετε πως ο λόγος που ο κόσμος στρέφεται στη βραχυχρόνια, δεν είναι μόνο οικονομικός. Είναι και ο ΦΟΒΟΣ. Διότι έχετε αφήσει τους ιδιοκτήτες χωρίς καμμία προστασία από κακοπληρωτές. Από καταστροφείς ξένων περιουσιών. Προσωπικά έχω δεινοπαθήσει. Μου κατέστρεψαν το σπίτι. Μου πήραν τις ηλεκτρικές συσκευές από μέσα κι έφυγαν. Μου ξήλωσαν τα ντουλάπια της κουζίνας, το θυροτηλέφωνο. Τα πάντα ρήμαξαν. Τι να νοικιάσω μακροχρόνια; Οι προηγούμενοι δεν έδωσαν ούτε ένα ενοίκιο ,έμειναν 4-5 μήνες κι έφυγαν. Ο ΦΟΒΟΣ λοιπόν μας σπρώχνει στη βραχυχρόνια μίσθωση. Και όχι. Δεν πρόκειται να νοικιάσουμε κάποιοι μακροχρόνια αν μας βάλετε τη θηλιά στο λαιμό. Προτιμάμε να έχουμε κλειστό το σπίτι μας και γερό ,παρά να μην μπορούμε να μπούμε μέσα ποτέ αφού έχει καταργηθεί από το 1997 ο λόγος της ιδιοκατοίκησης ως δυνατότητα χρήσης του ίδιου μας του σπιτιού. Προσωπικά δεν έχω ακόμα στραφεί στη βραχυχρόνια, αλλά θέλω να το κάνω. Και όχι για οικονομικούς λόγους. Εννοείται πρέπει να προστατεύονται και οι ενοικιαστές από παράλογους ιδιοκτήτες. Αλλά ΚΑΙ το αντίθετο. Αφήστε μωρέ τον κόσμο να ζήσει. Σας πληρώνουμε φόρους δεν σας πληρώνουμε; Τι άλλο θέλετε πια ;
Είναι λογικό σφάλμα να απαγορευτεί η έκδοση νέων αδειών βραχυχρόνιας μίσθωσης σε ακίνητα που εδώ και χρόνια λειτουργούν μερικώς με το καθεστώς της βραχυχρόνιας μίσθωσης και για τουλάχιστον 9 μήνες ως αστική μίσθωση.
Θεωρώ, ότι πρέπει να ληφθει μέριμνα στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί για το ανωτέρω ζήτημα, ειδικά αν λάβουμε υπόψιν ότι διατίθεται σπίτι προς ενοικίαση σε εκπαιδευτικούς η φοιτητές για αυτό το προαναφερθέν χρονικό διάστημα. Είναι κρίμα να στερείται το δικαίωμα αυτό σε άτομα που δεν θέλουν να κάνουν ολοχρονικη μίσθωση.
Όπως στα ξενοδοχεία και στα ενοικιαζομενα δωμάτια που ο πελάτης δίνει έντυπο ταυτοπροσωπιας, δεν θα έπρεπε και στην βραχυχρόνια μίσθωση να γίνεται κάτι παρόμοιο; (είδαμε τι έγινε στην Αθήνα με τους δύο που σκότωσαν). Δεν υπάρχει κάποιος υποτυπωδης έλεγχος για το ποιος το έχει νοικιάσει.
Δεύτερον για τα καταλύματα βραχυχρόνιας που διαθετουν πισίνα δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους εκπαίδευση, όπως στα ξενοδοχεία;
Τρίτον, από την στιγμή που είναι πλέον επαγγελματικοι χώροι δεν πρέπει να πληρώνουν πνευματικα δικαιωματα;
Όπως στα ξενοδοχεία και στα ενοικιαζομενα δωμάτια που ο πελάτης δίνει έντυπο ταυτοπροσωπιας, δεν θα έπρεπε και στην βραχυχρόνια μίσθωση να γίνεται κάτι παρόμοιο; (είδαμε τι έγινε στην Αθήνα με τους δύο που σκότωσαν). Δεν υπάρχει κάποιος υποτυπωδης έλεγχος για το ποιος το έχει νοικιάσει.
Δεύτερον για τα καταλύματα βραχυχρόνιας που διαθετουν πισίνα δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους εκπαίδευση, όπως στα ξενοδοχεία;
Τρίτον, από την στιγμή που είναι πλέον επαγγελματικοι χώροι δεν πρέ
Απαράδεκτα και καταστροφικά τα νέα μέτρα για τη βραχυχρόνια μίσθωση όλη η ελλάδα απαιτεί να ανακριθούν όλα τα μέτρα
Ανισότητες στις Ρυθμίσεις για τη Βραχυχρόνια Μίσθωση και Προτάσεις Αντιμετώπισης
Το Σχέδιο Νόμου για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις περιλαμβάνει διατάξεις που δημιουργούν σημαντικές προκλήσεις για τους ιδιοκτήτες ακινήτων, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τις ξενοδοχειακές μονάδες. Οι παρακάτω ανισότητες αναδεικνύονται και συνοδεύονται από προτάσεις για τη διασφάλιση ενός δικαιότερου πλαισίου:
1. Αυστηρότερες Προδιαγραφές για τα Ακίνητα Βραχυχρόνιας Μίσθωσης
Παρατήρηση: Οι απαιτήσεις όπως ασφάλιση αστικής ευθύνης, πιστοποιήσεις πυρασφάλειας και υπεύθυνες δηλώσεις δημιουργούν υψηλά κόστη, ιδιαίτερα για μικρούς ιδιοκτήτες που δεν λειτουργούν επαγγελματικά.
Πρόταση: Δημιουργία προγράμματος επιδότησης ή παροχής κινήτρων για τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις. Ειδικότερα, οι μικροϊδιοκτήτες θα μπορούσαν να ενταχθούν σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα για την κάλυψη αυτών των εξόδων.
2. Υψηλά Πρόστιμα για Παραβάσεις
Παρατήρηση: Τα διοικητικά πρόστιμα ύψους 5.000 ευρώ είναι δυσανάλογα υψηλά και επιβαρύνουν ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες που μπορεί να κάνουν λάθη από άγνοια ή έλλειψη καθοδήγησης.
Πρόταση: Καθιέρωση ενός συστήματος προειδοποιήσεων πριν την επιβολή προστίμων, με δυνατότητα διόρθωσης των παραβάσεων εντός εύλογου χρονικού διαστήματος χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
3. Έμφαση στα Ξενοδοχεία στο Σύστημα Περιβαλλοντικής Κατάταξης
Παρατήρηση: Τα διαμερίσματα βραχυχρόνιας μίσθωσης κατατάσσονται προαιρετικά στο σύστημα περιβαλλοντικών κριτηρίων, δίνοντας πλεονέκτημα στα ξενοδοχεία.
Πρόταση: Υποχρεωτική ένταξη και των ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στο σύστημα με απλουστευμένες διαδικασίες, ώστε να προάγεται η βιωσιμότητα σε όλο τον κλάδο.
4. Περιορισμοί σε Ζώνες Κατοικίας
Παρατήρηση: Η απαγόρευση βραχυχρόνιας μίσθωσης σε περιοχές με έλλειψη προσιτής στέγασης περιορίζει τα έσοδα των ιδιοκτητών, χωρίς να υπάρχει αντίστοιχη πίεση στις ξενοδοχειακές μονάδες.
Πρόταση: Καθιέρωση ενός συστήματος ισότιμης κατανομής υποχρεώσεων μεταξύ βραχυχρόνιων μισθώσεων και ξενοδοχείων, όπως η εισφορά μέρους των κερδών σε κοινωνικές υποδομές στέγασης.
5. Υποχρεωτική Φυσική Παρουσία για Ελέγχους
Παρατήρηση: Οι επιτόπιοι έλεγχοι από μικτά συνεργεία είναι γραφειοκρατικά χρονοβόροι και δυσχεραίνουν τη λειτουργία των ακινήτων.
Πρόταση: Ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, όπως πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ελέγχων και υποβολής εγγράφων, για μείωση της γραφειοκρατίας και διευκόλυνση των ιδιοκτητών.
Συμπέρασμα
Η βραχυχρόνια μίσθωση αποτελεί σημαντικό μέρος του τουριστικού οικοσυστήματος, αλλά το υφιστάμενο πλαίσιο ρυθμίσεων περιέχει ανισότητες που επιβαρύνουν δυσανάλογα τους μικρούς ιδιοκτήτες. Ένα ισορροπημένο σύστημα που περιλαμβάνει κίνητρα, απλούστερες διαδικασίες και δίκαιη φορολόγηση μπορεί να προωθήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου και να διασφαλίσει τη συνεργασία με τις ξενοδοχειακές μονάδες.
Στα ξενοδοχεία και στα ενοικιαζομενα κατά την άφιξη ο πελάτης δίνει την ταυτότητα του. Στα καταλύματα τύπου airbnb ο κάθε πελάτης δεν παρουσιάζει κάποιο έγγραφο ταυτοπροσωπιας. Όπως είδαμε πρόσφατα τι έγινε με τους δυο που πυροβόλησαν στην Αθήνα είχαν νοικιάσει airbnb. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένας τρόπος να ελέγχεται ποιος νοικιάζει και εισέρχεται στο κάθε κατάλυμα αυτού του τυπου;
Επίσης πολλά airbnb διαθέτουν πισίνα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει ή να εκπαιδευτεί κάποιος για πρώτες βοηθειες;
Επίσης όλοι οι επαγγελματικοι χώροι πληρώνουν για πνευματικα δικαιωματα. Δεν θα έπρεπε και τα airbnb αφού είναι πλέον επαγγελματικοι χωροι;
Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι αντί να απαγορεύουν τα νέα καταλύματα βραχυχρόνιας στις περιοχές γύρω από το κέντρο απαγορεύουν στο κέντρο δηλ στην αμιγώς τουριστική περιοχή της πρωτεύουσας ! Άραγε προς αφεθείτε από αυτό; Ο οικογενειάρχης που φυσικά θέλει να μείνει στο κέντρο τηλ Μοναστηράκι, Πλάκα , Θησείο , Ψυρρη;; Προφανώς και όχι! Εάν ήθελαν να προστατέψουν την κατοικία θα έκανα ακριβώς το αντίθετο..:δηλ απαγόρευση νέων βραχυχρόνιων ΑΜΑ σε όλες τις άλλες περιοχές εκτός του κέντρου !
Ποιον λοιπόν προστατεύει το νομοσχέδιο; Μα τους ξενοδόχους που θα διπλασιάσουν τιμές!
Δεν νομίζω να περιμένει κανείς να αδειάσουν διαμερίσματα στο κέντρο με σκοπό να πάει να μείνει οικογένεια με 2000 ευρώ ενοίκιο!
Εάν πραγματικά ήθελε το νομοσχέδιο να λύσει κ να εξομαλύνει την αγορά βραχυχρόνιας θα λάμβανε 1 και μόνο μέτρο! Διαχωρισμός ελάχιστων ημερών για ξενοδοχεία σε σχέση με την βραχυχρόνια. Εάν υπήρχε περιορισμός των 5ημερων για διαμονή στην βραχυχρόνια αμεσως αμέσως θα έλυνε αρκετά εάν όχι όλα τα θέματα: οι ξενοδόχοι θα ήταν ευχαριστημένοι καθώς ο ρόλος τους κ το target group τους θα ήταν ξεκάθαρος, η βραχυχρόνια αντίστοιχα θα καθόρισε το δικό της target group όπως οικογένειες που δεν μπορούν να μείνουν σε ξενοδοχείο για πρακτικούς λόγους κ οικονομικούς ! Η αγορά θα ξεκαθάριζε από τα βραχυχρόνια καταλύματα που δεν θα είχαν νόημα ύπαρξης εάν δεν είχαν πληρότητα σοβαρή κ θα απελευθερωθούν πολλά διαμερίσματα ως η προσφορά θα ισορροπήσει αν όχι μειώσει τις τιμές ενοικίων!
Ένα σοβαρό ζήτημα που δεν έχει ληφθεί υπόψη και είναι άμεσης σημασίας αφορά τους χώρους που προσφέρουν εμπειρία, όπως δεντρόσπιτα, σπήλαια και άλλα ιδιαίτερα καταλύματα, τα οποία είναι διαδεδομένα σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Αυτοί οι χώροι, για κανέναν λόγο, δεν θεωρούνται κύριοι χώροι διαβίωσης, ανεξάρτητα από το αν ένας μηχανικός μπορεί να τους έχει χαρακτηρίσει ως τέτοιους.
Οι βασικές προδιαγραφές, όπως η ύπαρξη πυροσβεστήρα και ειδών πρώτης ανάγκης, είναι απόλυτα θεμιτές. Ωστόσο, η απαίτηση να χαρακτηριστούν όλοι αυτοί οι χώροι ως κύριας χρήσης αποκλείει δημιουργικούς επαγγελματίες που προσφέρουν εμπειρίες και όχι απλά διαμονή. Σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, αυτή η διαφοροποίηση είναι το ζητούμενο, ενισχύοντας την καινοτομία και την ελκυστικότητα του τουριστικού προϊόντος.
Προτείνω να εξεταστεί το ζήτημα διαφορετικά, με τεχνικές προδιαγραφές ανάλογα με τα τετραγωνικά και συγκεκριμένα κριτήρια, όπως η επαρκής αερισμός και οι απαραίτητες διαστάσεις στα ανοίγματα. Εάν εφαρμοστεί το μέτρο της κύριας χρήσης για όλους, τότε θα οδηγηθούμε στο κλείσιμο τουλάχιστον των μισών καταλυμάτων σε νησιά και άλλες περιοχές, τα οποία στηρίζουν την τοπική οικονομία και προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες.
Αν, ωστόσο, αυτά τα καταλύματα συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς να τηρούν τις προϋποθέσεις, τότε ο νόμος εθελοτυφλεί και εγείρονται ερωτήματα για τη σκοπιμότητα και την ισονομία της ρύθμισης.
Θα πρεπει να υπαρχει ενα ευλογο χρονικο περιθωριο στο οποιο τα ακινητα να κανουν τις αλλαγες που απαιτουνται . ισως πιο δικαιο ειναι να ισχυσει ο νομος για τα νεα ΑΜΑ. Επισεις ο νομος να μην αλλαξει για μερικα χρονια ωστε καποιος που επενδησε τα χρηματα του να επλιζει σε καποια αποσβεση πριν στεγνωσει το μελανι.
Το προτεινόμενο άρθρο 27 εγείρει σοβαρά ζητήματα συνταγματικότητας, διαφάνειας, αναλογικότητας και κοινωνικής δικαιοσύνης, θίγοντας θεμελιώδεις αρχές του κράτους δικαίου και της δημοκρατίας. Εισάγει ρυθμίσεις που υπονομεύουν το συνταγματικά κατοχυρωμένο άσυλο της κατοικίας, προκαλούν νομικές και πρακτικές ασάφειες και ανοίγουν επικίνδυνες πόρτες για αυθαιρεσίες.
Η σημασία του ασύλου της κατοικίας:
Το άσυλο της κατοικίας είναι θεμελιώδης αρχή που κατοχυρώθηκε στο άρθρο 9 του Συντάγματος ως θεμέλιο της δημοκρατικής πολιτείας. Προστατεύει τους πολίτες από αυθαίρετες επεμβάσεις του κράτους, διασφαλίζοντας ότι η κατοικία τους δεν θα γίνει χώρος ελέγχου ή εξαναγκασμού χωρίς σοβαρό λόγο, διαδικαστικές εγγυήσεις και τη συμμετοχή της δικαστικής εξουσίας.
Η πρόβλεψη για ελέγχους και σφράγιση χώρων χωρίς την παρουσία δικαστικού λειτουργού παραβιάζει αυτές τις θεμελιώδεις αρχές και συνιστά οπισθοδρόμηση. Θυμίζει πρακτικές άλλων εποχών όπου τα δικαιώματα των πολιτών καταπατούνταν υπό το πρόσχημα της διατήρησης της «τάξης», υπονομεύοντας έτσι την εμπιστοσύνη των πολιτών προς το κράτος.
Ασάφειες και ανασφάλεια δικαίου:
Ευθύνη ιδιοκτήτη και μισθωτή: Η υποχρέωση εκκένωσης εγκατάστασης σε περίπτωση σφράγισης αγνοεί τις πρακτικές δυσκολίες όταν ο χώρος κατοικείται από μισθωτές. Ο ιδιοκτήτης δεν έχει τη νομική εξουσία να απομακρύνει ενοίκους, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε ανυπέρβλητα εμπόδια και νομικές διαμάχες. Απαιτούνται σαφείς προβλέψεις για τον καταμερισμό ευθυνών, ώστε να προστατευθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι.
Αναλογικότητα προστίμων: Το πρόστιμο των 20.000 ευρώ για παρεμπόδιση σφράγισης είναι υπερβολικό και άδικο, ειδικά όταν οι ιδιοκτήτες δεν έχουν πρακτικά μέσα να εξασφαλίσουν τη συμμόρφωση μισθωτών ή άλλων ενοίκων. Σύμφωνα με τις αρχές του διοικητικού δικαίου, τα πρόστιμα πρέπει να είναι αναλογικά προς τη σοβαρότητα της παράβασης, τις αντικειμενικές δυνατότητες συμμόρφωσης του υπαιτίου και την πρόθεση του εμπλεκόμενου μέρους.
Προβληματική χρήση του «ελέγχου» ως πρόφαση:
Η πρόβλεψη ελέγχων χωρίς επαρκείς εγγυήσεις μπορεί εύκολα να γίνει εργαλείο κατάχρησης εξουσίας. Οι δημοκρατικές κοινωνίες στηρίζονται στην ισορροπία εξουσιών, με τη δικαστική εξουσία να λειτουργεί ως εγγυητής των πολιτικών δικαιωμάτων. Όταν παρακάμπτεται αυτή η αρχή, δημιουργούνται επικίνδυνα προηγούμενα.
Προτάσεις για βελτίωση του πλαισίου:
Συνταγματική προστασία του οικιακού ασύλου: Να διασφαλιστεί ότι οι έλεγχοι γίνονται μόνο με την παρουσία δικαστικού λειτουργού και με σχετική άδεια, εκτός εάν πρόκειται για αυτόφωρα αδικήματα.
Κατανομή ευθυνών: Να υπάρξει σαφής κατανομή ευθυνών μεταξύ ιδιοκτητών και μισθωτών, ώστε να αποφεύγονται συγκρούσεις και αδιέξοδα.
Αναλογικότητα προστίμων: Να θεσπιστεί κλιμακωτό σύστημα προστίμων, το οποίο να λαμβάνει υπόψη:
Τη βαρύτητα της παράβασης.
Τις δυνατότητες συμμόρφωσης του παραβάτη.
Την πρόθεση ή υπαιτιότητα του εμπλεκόμενου μέρους.
Χρόνος συμμόρφωσης και προσφυγή: Να παρέχεται επαρκής χρόνος για συμμόρφωση και δυνατότητα δικαστικής προσφυγής κατά των αποφάσεων.
Συμπέρασμα:
Η δημοκρατία δεν μπορεί να λειτουργεί με προφάσεις. Οι έλεγχοι και οι κυρώσεις πρέπει να υπηρετούν την έννομη τάξη, όχι να τη διαβρώνουν. Ο σεβασμός στο άσυλο της κατοικίας αποτελεί βασικό δείκτη της ποιότητας της δημοκρατίας. Κάθε παρέκκλιση από αυτή την αρχή υπονομεύει τη λειτουργία του πολιτεύματος και την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τους θεσμούς.
χρηση θαλασσινου νερου στις πισινες , ειναι ενα πολυ θετικο μετρο .
Τα ενοικιαζομενα δωαματια , διαμερισματα στις πολεις μεσω πλαρφορμας συμβαλλουν στην βελτιωση της ποιτητας ζωης των πολιτων . Οι τουριστες δεν μετακινουνται με το αυτοκινητο τις ωρες αιχμης, μικροτερο κυκλοφοριακο προβλημα , περισσοτερες διαθεσιμες θεσεις παρκινγκ για τους μονιμους κατοικους .
Οι τουριστες αυτοι τρωνε σε εστιατορια , ψωνιζουν ,καταναλωνουων σε καφετεριες , ουζερι,( εσοδα για το κρατος απο ΦΠΑ, τζιρους καταστηματων ) δεν ειναι εσωκλειστοι οπως στα all inclusive ξενοδοχεια και στα κρουαζεροπλοια που δεν κανουν τζιρο , δεν καταναλωνουν .Το κρατος πρεπει να κανει οικοδομησιμες περιοχες στα προαστια των πολεων (επεκταση πολεων ) ,φτιαχνοντας δρομους , υποδομες , συγκοινωνιες.
Υπαρχουν τουριστες που θελουν να μεινουν σε camping, σε τροχοσπιτα,σε hostel σε δωματιο με δεκα κρεβατια και κοινη τουαλετα (στην Φινλανδια εχουν ξενοδοχεια παγου -igloo) , στην Αμερικη βρισκεις να ενοικασεις στιςπλατφορμες ενοικασης , ξυλοσπιτα , container,σκηνες.Γιατι στην ελλαδα να μπαινει το κρατος και να βαζει αστερια στο καθε καταλυμμα και δεν αφηνει τους πελατες – τουριστες να βαζουν τα αστερια στην πλατφορμα.
Με τα υδροπλανα τι θα γινει??
Για να ερθει αναπτυξη , ποιοτικος τουρισμος και στα μικρα απομακρυσμενα νησακια πρεπει να πετάξουν τα υδροπλανα που δεν ζητανε επιδοτησεις για να εξυπηρετησουν τα μικρα νησια.
Κατα την γνωμη μου ολη η διαδικασια ειναι λαθος οπως και οι υπέρογκοι φοροι και τα τέλη , Πιστεύω οτι κανενας ιδιοκτητης δεν θα διακυνδυνευση την ασφαλεια των επισκεπτων του. φυσιολογικο βρισκω να υπαρχει ρελε ηλεκτροπληξίας, πυροσβεστήρας και φαρμακειο η και ακομα ρελε / καρτα που να κλεινουν τα ρευματα εκτος του ψυγείου οταν φευγει ο επισκεπτης, Ολα τα υπόλοιπα ειναι απλα εμποδια για να σταματήσει η δραστηριοτητα.(συμφεροντα)
Το να πληρωνει ενας ιδιοκτητης σε μια μικρη κωμόπολη η ενα χωριο που το νοικιαζει 30-40 €\ 8 ευρω την ημερα τελος ανθεκτικοτητας και 8 ευρω ενας ιδιοκτητης στην Μύκονο που το νοικιαζει 600-1000 ευρώ ,αυτο ειναι η πρωτη μεγαλη αδικία,Θα πρεπει να αφησεται την αγορα να ρυθμίσει τα καταλυματα και οχι με οριζοντια μέτρα. Επι μερους τωρα πχ αν ενα διαμερισμα ειναι υπογειο θα πρεπει να αναγραφεται και να ειναι αυστηρα ορατο ωστε ο επισκεπτης να το γνωριζει απο πριν μετα ειναι δικη του η αποφαση αν θα παει η οχι.Επισης δεν μπορω να πιστεψω οτι σε μικρες γκαρσονιερες η στουντιο δεν θα γνωριζει ο επισκεπτης πως θα φυγει ωστε να χρειαζεται φωτεινες ταμπελες διαφυγής που το φωτακι τους ειναι πολυ ενοχλητικο το βραδυ,και ολοι οι επισκέπτες διαμαρτυρονται για αυτο, επισης ολοι γνωριζουμε οτι οι πλατφόρμες διαθετου ασφαλιση κατοικίας
Τελος ελπιζω οτι τελικα δεν θα βαλεται ολα αυτα τα οριζοντια μέτρα/εμπόδια , οπου πολυ συμπολιτες μας εχουν ενα εξτρα εισοδημα για να ζήσουν την οικογενεια τους και να καλυτερευσουν λιγο την ζωη τους, στις δύσκολες αυτες μερες με την μεγαλη ακριβεια που επικρατει και ειδιακα σε τοποθεσιες που δεν εχουν τοσο μεγαλο κερδος οσο μερικα τουριστικα νησιά αλλα παραληλα ειναι και μια ευχαριστη απασχοληση που θα σταματήστε πολυ κοσμο να την έχει
ευχαριστώ
Έχουμε ήδη κρατήσεις για το 2025 σε βοηθητικό χώρο. Ελπίζω η ισχύς του νομοσχεδίου ειδικά για το θέμα των βοηθητικών χώρων να ξεκινήσει την μεθεπόμενη χρονιά δηλαδή το 2026! Ευχαριστώ
H διαδικασία ελέγχου , συνιστά παραβίαση της συνταγματικής διάταξης περί οικιακού ασύλου ,σύμφωνα με την οποία κανένας έλεγχος δεν είναι σύννομος χωρίς την παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου και μόνο για ποινικά αδικήματα , Επίσης , δεν διευκρινίζεται , όταν υπάρχει ενεργός κράτηση και είτε διαμένουν εντός της κατοικίας πολίτες ,έλληνες ή αλλοδαποί , είτε απουσιάζουν κατά την ημέρα ελέγχου , Ο ιδιοκτήτης δεν νομιμοποιείται ούτε να εισέλθει εντός της κατοικίας , ούτε να απαιτήσει την απομάκρυνση των μισθωτών καΙ ΑΝΟΧΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ,
Η διαδικασία ελέγχου , θυμίζει άλλες εποχές,
Η υπερψήφιση και ισχύ της διάταξης , θα προκαλέσει κοινωνικό πρόβλημα
Δεν οριζεται ,αν ο μισθωτης αρνειται την εισοδο ,, ποιος θα ειναι υπαιτιος , ο μισθωτης ή ο ιδιοκτήτης ;;;