1. α) Τροποποιείται η περίπτωση 25 της παραγράφου ΙΙ του άρθρου 75 του ν. 3463/2006 «Κύρωση του κώδικα δήμων και κοινοτήτων» (Φ.Ε.Κ. 114 Α΄) σχετικά με τις αρμοδιότητες των δημοτικών αρχών ως ακολούθως:
«25. Η χορήγηση άδειας λειτουργίας καταστημάτων εκμίσθωσης μοτοποδηλάτων και επιχειρήσεων εκμίσθωσης μοτοσικλετών άνω των 50 κ.ε. άνευ οδηγού.»
β) Εντός προθεσμίας τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος, καθορίζονται με κοινή απόφαση των υπουργών Εσωτερικών και Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, οι όροι και προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας των επιχειρήσεων εκμίσθωσης μοτοσικλετών άνω των 50 κ.ε., άνευ οδηγού, η διαδικασία αδειοδότησης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, οι οικονομικές επιβαρύνσεις, οι επιβαλλόμενες κυρώσεις, ο τύπος των εκμισθούμενων οχημάτων καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
2. Από τη δημοσίευση της κοινής υπουργικής απόφασης της περίπτωσης β της παραγράφου 1, καταργούνται:
α) η υπ’ άρθρο 515519/ειδ. αριθ. 165/10.10.1994 απόφαση Γενικού Γραμματέα Ε.Ο.Τ. «Υπαγωγή των επιχειρήσεων εκμίσθωσης μοτοσικλετών άνω των 50 cc στις τουριστικές επιχειρήσεις του άρ. 2 του ν. 2160/1993» (Φ.Ε.Κ. 778 Β΄)
β) η υπ’ άρθρο 16598/29.12.2010 κοινή απόφαση υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Πολιτισμού και Τουρισμού «Όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων εκμίσθωσης μοτοσικλετών άνω των 50 κ.ε., άνευ οδηγού» (Φ.Ε.Κ. 2189 Β΄), όπως ισχύει
γ) η υπ’ άρθρο Τ/1921/25.05.1998 κοινή απόφαση υπουργών Ανάπτυξης και Μεταφορών και Επικοινωνιών «Περί όρων και προϋποθέσεων συστάσεως και λειτουργίας επιχειρήσεων εκμισθώσεως δικύκλων μοτοσικλετών, άνευ οδηγού» (Φ.Ε.Κ. 568 Β΄)
δ) η υπ΄ άρθρο ΔΙΑΔΠ/Φ/Α.2.1/10282/20.5.2011 κοινή απόφαση υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και Πολιτισμού και Τουρισμού «Ένταξη της διαδικασίας χορήγησης Ειδικού Σήματος Λειτουργίας σε επιχειρήσεις εκμίσθωσης μοτοσικλετών άνω των 50 κ.ε. άνευ οδηγού, στα Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.)»
3. Αιτήσεις για ίδρυση και λειτουργία επιχειρήσεων εκμισθώσεως δικύκλων μοτοσικλετών, άνευ οδηγού που έχουν υποβληθεί πριν την έκδοση του νόμου αυτού, εξετάζονται σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο που ίσχυε κατά την δημοσίευση του νόμου αυτού