1. Συνιστάται υπηρεσία ΓΕΜΗ και Υπηρεσίας Μιας Στάσης στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Τουρισμού καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις λειτουργίας, η σύνδεση με την Κεντρική Υπηρεσία ΓΕΜΗ και το Τμήμα ΓΕΜΗ, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
2.Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ξ.Ε.Ε. μπορεί να θεσμοθετείται η προαιρετική ένταξη σ’ αυτό επιχειρήσεων, φυσικών προσώπων ή φορέων άλλου Κλάδου ή Κλάδων επιχειρήσεων δραστηριοποιουμένων στον Τουριστικό Τομέα καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις της ένταξής τους.
Άρθρο 25: Αρμοδιότητες Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 01: Μεταφορά αρμοδιοτήτων διεύθυνσης μελετών και επενδύσεων, και διεύθυνσης ποιοτικού ελέγχου και εποπτείας αγοράς του Ε.Ο.Τ. στο Υπουργείο Τουρισμού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 02: Μεταφορά των αρμοδιοτήτων της Ειδικής Υπηρεσίας του άρθρο 12 ν.4002/2011 του Ε.Ο.Τ. στο Υπουργείο Τουρισμού.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 03: Ρύθμιση Υπηρεσιακών ζητημάτων Ε.Ο.Τ.
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 04: Τουριστικοί ακόλουθοι και θέματα λειτουργίας γραφείων εξωτερικού Ε.Ο.Τ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05: Αναστολή Λειτουργίας γραφείων εξωτερικού Ε.Ο.Τ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 06: Ρύθμιση θεμάτων Τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07: Παρατηρητήριο Τουρισμού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 08: Σύσταση διυπουργικών συντονιστικών επιτροπών σε θέματα τουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Μετονομασία Γενική Διεύθυνση Τουριστικής Πολιτικής και ΟργάνωσηςΆρθρο 09: Μετονομασία Γενική Διεύθυνση Τουριστικής Πολιτικής και Οργάνωσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10: Ιαματικός τουρισμός
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 11: Οργανωμένοι υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 12: Σύνθετα τουριστικά καταλύματα
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 14: Τουριστικές επαύλεις
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 15: ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΠΟΤΑ)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16: Όροι δόμησης τουριστικών εγκαταστάσεων εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων και σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: Λειτουργική αδειοδότηση σύνθετων τουριστικών καταλυμάτωνΆρθρο 17: Λειτουργική αδειοδότηση σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ανάπλαση φαληρικού όρμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Ρύθμιση θεμάτων ειδικών φόρων Και τελών σε ακίνητα του ν. 3342/2005Άρθρο 19: Ρύθμιση θεμάτων ειδικών φόρων Και τελών σε ακίνητα του ν. 3342/2005
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Προσωρινές εγκαταστάσεις σε ακίνητα του Ν. 3342/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21: Λειτουργική τακτοποίηση τουριστικών λιμένων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22: ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΩΝ – ΛΙΜΕΝΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23: Ρυθμίσεις χιονοδρομικών κέντρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24: Λειτουργία καταστημάτων εντός ζώνης τουριστικού λιμένα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25: Αρμοδιότητες Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Διαθέσιμα κεφάλαια ΞΕΕΆρθρο 26: Διαθέσιμα κεφάλαια ΞΕΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Εκμίσθωση ακινήτων για τουριστικούς σκοπούςΆρθρο 27: Εκμίσθωση ακινήτων για τουριστικούς σκοπούς
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28: Επιπλωμένη Τουριστική Κατοικία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 29: Ειδικό Σήμα Λειτουργίας σε επιχειρήσεις ενοικιαζομένων δωματίων-διαμερισμάτων κατηγορίας «δύο κλειδιών»
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 30: Παραχώρηση χρήσης αιγιαλού σε ξενοδοχειακά καταλύματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31: Τροποποίηση του άρθρου 54 Ν. 3498/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 32
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Ρύθμιση θεμάτων ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34: Ρύθμιση θεμάτων γραφείων ενοικίασης μοτοσυκλετών άνω των 50 κε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Δρομολόγια τουριστικών λεωφορείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36: Συμπλήρωση διατάξεων ν. 4093/2012
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37: Κλιμάκια ελέγχου Υπουργείου Τουρισμού του άρθρου 7α ν.2323/1995
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Ακίνητα της Ελληνικής Ολυμπιακής ΕπιτροπήςΆρθρο 38: Ακίνητα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Ιανουαρίου 2013, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Ιανουαρίου 2013, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 273 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3004 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...
- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου "Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας, Ναυάγιο Ζακύνθου..."
- Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξεις
- Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμού
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμού
- Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ
- Βία στα Γήπεδα
- Αναδιάρθρωση ΕΟΤ
- Τουρισμός υπαίθρου
- Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
- Συνιδιοκτησία και Λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Τεχνικές-λειτουργικές προδιαγραφές των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Θεατρικές Επιχορηγήσεις
- Κινηματογραφική Τέχνη
Παρ. 2
Σε αρκετά κράτη του εξωτερικού υπάρχουν Τουριστικά Επιμελητήρια που καλύπτουν όλους τους παραγωγικούς κλάδους του Τουρισμού. Η δημιουργία Τουριστικού Επιμελητηρίου αποτελεί ζητούμενο από τον τουριστικό κόσμο. Η αναγκαιότητα δημιουργίας του στις μέρες μας είναι περισσότερο από εμφανής και ο ΗΑΤΤΑ είναι ένθερμος υποστηρικτής.
Στην Ελλάδα δημιουργήθηκε το ΞΕΕ για να καλυφθούν κάποιες ανάγκες συνταξιοδοτικού ταμείου οι οποίες και έχουν εκλείψει. Η διάταξη όμως που περιλαμβάνεται στο άρθρο 25, δηλαδή «η δυνατότητα να εντάσσονται προαιρετικά στο ΞΕΕ με απόφαση του Δ.Σ. επιχειρήσεις, φυσικά πρόσωπα ή φορείς άλλου κλάδου ή κλάδων επιχειρήσεων, δραστηριοποιούμενων στον τουριστικό τομέα καθώς και οι όροι και προϋποθέσεις της ένταξής τους» μας βρίσκει αντίθετους. Αντιλαμβανόμαστε ότι το ΞΕΕ επιθυμεί να διευρύνει το ρόλο του κατά τις επικείμενες νομοθετικές ρυθμίσεις για τα Επιμελητήρια (προαιρετική συμμετοχή). Μια όμως ανάλογη εξέλιξη θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από μια ισότιμη και ορθολογική ρύθμιση, δηλαδή τη δημιουργία Τουριστικού (τομεακού) Επιμελητηρίου με σαφείς προϋποθέσεις. Τα τοπικά επιμελητήρια (όπως ισχύει σήμερα) ανεξάρτητα αν ασκούν ουσιαστικό ρόλο, καλύπτουν τις επιχειρήσεις στην περιοχή τους.
Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο δεν μπορεί να διατηρήσει τον προνομιακό του ρόλο και παράλληλα να διεκδικήσει την ένταξη σε αυτό και λοιπών επιχειρήσεων και κλάδων του τουρισμού.
Υπάρχει η ορθή οδός είτε να μετατραπεί σε Τουριστικό Επιμελητήριο και να προωθηθεί μια συνολική διάταξη που θα καθορίζει τα βασικά θέματα (να σημειωθεί ότι έχει συνταχθεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο νόμου το οποίο είχε παλαιότερα κατατεθεί στο ΞΕΕ και είχε αποτελέσει αντικείμενο συζητήσεων) είτε να γίνει ρητή μετατροπή του ΞΕΕ σε Τουριστικό Επιμελητήριο, να προβλεφθεί η οργάνωσή του σε επί μέρους διακριτούς και αυτοδιοικούμενους τομείς, οι οποίοι θα συμμετέχουν στο Δ.Σ. του Επιμελητηρίου και να δοθούν εξουσιοδοτήσεις για τα περαιτέρω.