Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Τουρισμού, ύστερα από εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ο.Τ., θεσπίζονται κανονισμοί για την σύναψη συμβάσεων μισθώσεων εκμισθώσεων, προμηθειών και υπηρεσιών που προορίζονται για την τουριστική προβολή της Χώρας στο Εξωτερικό, κατά παρέκκλιση της εθνικής νομοθεσία αλλά σύμφωνα με τις διατάξεις και τις διαδικασίες του π.δ. 60/2007 «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών», όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία 2005/51/ΕΚ της Επιτροπής και την Οδηγία 2005/75/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Νοεμβρίου 2005″.
Αρχική Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤΆρθρο 30: Κανονισμοί συμβάσεων, προμηθειών και υπηρεσιών Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τουριστική προβολή
Άρθρο 30: Κανονισμοί συμβάσεων, προμηθειών και υπηρεσιών Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τουριστική προβολή
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 01:Μεταφορά αρμοδιοτήτων του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο Υπουργείο Τουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: Επιβολή προστίμων σε τουριστικές επιχειρήσεις – Εκκρεμείς δίκες Ελληνικού Οργανισμού ΤουρισμούΆρθρο 02: Επιβολή προστίμων σε τουριστικές επιχειρήσεις – Εκκρεμείς δίκες Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 03: Σύσταση Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04: Σύσταση θέσεων στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 05: Κατάργηση Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Ορισμός καταφυγίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07:Επέκταση χερσαίας ζώνηςΆρθρο 07:Επέκταση χερσαίας ζώνης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Απλοποίηση δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Δικαιολογητικά μερικής άδειας λειτουργίαςΆρθρο 09: Δικαιολογητικά μερικής άδειας λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10:Δυνατότητα εξυπηρέτησης υδροπλάνων σε ανεξάρτητες όμορες θαλάσσιες ζώνες τουριστικών λιμένωνΆρθρο 10:Δυνατότητα εξυπηρέτησης υδροπλάνων σε ανεξάρτητες όμορες θαλάσσιες ζώνες τουριστικών λιμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Δυνατότητα μεικτής χρήσηςΆρθρο 11: Δυνατότητα μεικτής χρήσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12:Θαλάσσιες ζώνες ναυδέτωνΆρθρο 12:Θαλάσσιες ζώνες ναυδέτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: Επέκταση άδειας λειτουργίαςΆρθρο 13: Επέκταση άδειας λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ένταξη πλωτών προβλητών ή μόλων έμπροσθεν σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων βάσει της διαδικασίας του ν. 2160/1993
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15: Σύσταση ενοχικών και εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε σύνθετο τουριστικό κατάλυμα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17:Ρυθμίσεις για υφιστάμενα χιονοδρομικά κέντρα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ρύθμιση θεμάτων Σχολών Ξεναγών του Υπουργείου Τουρισμού
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 19: Θέματα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στον Τουρισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Αξιοποίηση ακινήτων του καταργηθέντος Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 21: Θέματα ειδικών μορφών τουρισμού-Αγροτουρισμός Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22: Μορφές Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23: Άσκηση δραστηριοτήτων Αγροτουρισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24: Διάθεση Αγροτικών Προϊόντων από επιχειρήσεις Αγροτουρισμού- Διατήρηση Οικόσιτων και άλλων ζώων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25: Πιστοποίηση Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού-Ειδικό Σήμα Αγροτουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Έλεγχος και Εποπτεία Επιχειρήσεων ΑγροτουρισμούΆρθρο 26: Έλεγχος και Εποπτεία Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27: Ειδικές φορολογικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις για τους Επαγγελματίες Αγρότες που παρέχουν υπηρεσίες Αγροτουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Ειδικές χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσειςΆρθρο 28: Ειδικές χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29:Επέκταση εφαρμογής διάταξης περί Π.Ο.Τ.Α σε Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. και Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Κανονισμοί συμβάσεων, προμηθειών και υπηρεσιών Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τουριστική προβολή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31:Παραχώρηση και καθορισμός ανταλλάγματος για την χρήση αιγιαλού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32: Λοιπές Ρυθμίσεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Φεβρουαρίου 2014, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2014, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 190 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3004 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ...
- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου "Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας, Ναυάγιο Ζακύνθου..."
- Ανάπτυξη καταδυτικού τουρισμού, ρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές εντός τουριστικών καταλυμάτων, σήμα πιστοποίησης glamping και λοιπές διατάξεις
- Θεματικός τουρισμός – Ειδικές μορφές τουρισμού
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου στον τομέα του τουρισμού
- Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ
- Βία στα Γήπεδα
- Αναδιάρθρωση ΕΟΤ
- Τουρισμός υπαίθρου
- Ζητήματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
- Συνιδιοκτησία και Λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Τεχνικές-λειτουργικές προδιαγραφές των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- Θεατρικές Επιχορηγήσεις
- Κινηματογραφική Τέχνη
Σύμφωνα με το άρθρο 30, θεσπίζονται κανονισμοί κατόπιν απόφασης του Δ.Σ του ΕΟΤ για την σύναψη συμβάσεων μισθώσεων εκμισθώσεων, προμηθειών και υπηρεσιών που προορίζονται για την τουριστική προβολή της χώρας στο Εξωτερικό, κατά παρέκκλιση της εθνικής νομοθεσίας.
Το γεγονός αυτό συνεπάγεται ότι οι ανωτέρω κανονισμοί θα κινούνται εκτός του πλαισίου του Οικονομικου Κανονισμού του ΕΟΤ και εκτός των διατάξεων του Π.Δ 113/2010 ?
Είναι γεγονός ότι στην περίπτωση των δημοσίων σχέσεων τα πράγματα περιπλέχτηκαν αρκετά με την εφαρμογή του ανωτέρω Π.Δ δεδομένης της φύσης του αντικειμένου εργασίας, αλλά η εφαρμογή του λειτούργησε μέχρι σήμερα ως δικλείδα ασφαλείας για τον έλεγχο και την αποφυγή υπερβάσεων του προϋπολογισμού.
Η κατά παρέκκλιση της εθνικής νομοθεσίας θέσπιση κανονισμών μετά από απόφαση του Δ.Σ του ΕΟΤ για τη σύναψη συμβάσεων μισθώσεων εκμισθώσεων, προμηθειών και υπηρεσιών για την τουριστική προβολή της χώρας στο Εξωτερικό, μήπως τελικά οδηγήσει στην επανάληψη των φαινομένων της διετίας 2008-2009 που είχαν επισημάνει οι ελεγκτές του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. ?
Ενδεικτικά, όσον αφορά τις ενέργειες δημοσίων σχέσεων, στο σχετικό πόρισμα αναφέρεται ότι «…ο Οργανισμός προέβη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων και ανέλαβε υποχρεώσεις χωρίς προηγουμένως να έχει καταρτισθεί ενιαίο και αναλυτικό πρόγραμμα με το οποίο να προσδιορίζονται συγκεκριμένοι στόχοι και τα μέσα επίτευξής τους. Αντίθετα, οι ενέργειες στον τομέα αυτό υπήρξαν αποσπασματικές, τόσο ως προς τον σχεδιασμό και ως προς την υλοποίησή τους…..» Επίσης, «…ο Οργανισμός ανέπτυξε μια πολιτική δημοσίων σχέσεων, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις ξεπέρασε το επιβαλλόμενο εκ του δημοσίου χαρακτήρα του μέτρο. Η συμβολή της πολτικής αυτής στην επίτευξη των καταστατικών στόχων του Οργανισμού δεν αξιολογήθηκε ούτε κατά τον σχεδιασμό της, ούτε εκ των υστέρων…»
Τελικά, το δίλημμα που τίθεται είναι αν οι ιθύνοντες επιθυμούν έναν εθνικό Οργανισμό τουρισμού που να πραγματοποιεί ενέργειες δημοσίων σχέσεων και τουριστικής προβολής της χώρας στο εξωτερικό ή αν προτιμούν την ύπαρξη ενός συρρικνωμένου οργανισμού ως » άλλοθι»για τη διοχεύτεση των σχετικών κονδυλίων για αντίστοιχες δράσεις σε ιδιωτικούς φορείς.