Άρθρο 6:
Η οργάνωση του θεσμικού πλαισίου της λειτουργίας της Α.Ζ.Κ. Α.Ε. κρίνεται επί της αρχής επιτυχής, δεδομένου ότι οι επιμέρους κανονισμοί που προβλέπει η παράγραφος 1 σε συνδυασμό με α) τον ιδρυτικό νόμο της εταιρείας, β) το καταστατικό της και γ) τις περί Α.Ε. κείμενες διατάξεις συγκροτούν ένα πλήρες πλαίσιο λειτουργίας. Θα πρέπει ωστόσο να εξασφαλισθεί ότι οι κανονισμοί που θα εγκριθούν θα παρέχουν την αναγκαία ευελιξία και δεν θα εισάγουν διαδικασίες και πρότυπα που χρησιμοποιεί το Δημόσιο.
Ως προς τον κανονισμό μισθώσεων που προβλέπεται στην παράγραφο 1, κρίνεται σκόπιμο να εξετασθεί η δυνατότητα επέκτασης του πεδίου εφαρμογής του και στις συμβάσεις που συνάπτει η Α.Ζ.Κ. Α.Ε. με αντικείμενο την μίσθωση χώρων που θα χρησιμοποιήσει για ιδία χρήση (π.χ. γραφεία κλπ.)
Στην παράγραφο 2 του άρθρου 6 κρίνεται σκόπιμο να χρησιμοποιηθεί ο ορισμός του Δημόσιου Τομέα άρθρου 1Β του Ν.2362/1995 (πρβλ. σχετική παρατήρηση επί του άρθρου 3).
Άρθρο 6: Η οργάνωση του θεσμικού πλαισίου της λειτουργίας της Α.Ζ.Κ. Α.Ε. κρίνεται επί της αρχής επιτυχής, δεδομένου ότι οι επιμέρους κανονισμοί που προβλέπει η παράγραφος 1 σε συνδυασμό με α) τον ιδρυτικό νόμο της εταιρείας, β) το καταστατικό της και γ) τις περί Α.Ε. κείμενες διατάξεις συγκροτούν ένα πλήρες πλαίσιο λειτουργίας. Θα πρέπει ωστόσο να εξασφαλισθεί ότι οι κανονισμοί που θα εγκριθούν θα παρέχουν την αναγκαία ευελιξία και δεν θα εισάγουν διαδικασίες και πρότυπα που χρησιμοποιεί το Δημόσιο. Ως προς τον κανονισμό μισθώσεων που προβλέπεται στην παράγραφο 1, κρίνεται σκόπιμο να εξετασθεί η δυνατότητα επέκτασης του πεδίου εφαρμογής του και στις συμβάσεις που συνάπτει η Α.Ζ.Κ. Α.Ε. με αντικείμενο την μίσθωση χώρων που θα χρησιμοποιήσει για ιδία χρήση (π.χ. γραφεία κλπ.) Στην παράγραφο 2 του άρθρου 6 κρίνεται σκόπιμο να χρησιμοποιηθεί ο ορισμός του Δημόσιου Τομέα άρθρου 1Β του Ν.2362/1995 (πρβλ. σχετική παρατήρηση επί του άρθρου 3).