Άρθρο 7:
Οι ρυθμίσεις περί οργάνων διοίκησης της Α.Ζ.Κ. Α.Ε. εξασφαλίζουν σε μεγάλο βαθμό την δι’ αντικειμενικών και αξιοκρατικών διαδικασιών επιλογή των προσώπων που θα διοικήσουν την εταιρεία. Επισημαίνεται ωστόσο, ότι στην παράγραφο 4 του άρθρου 7 δεν ορίζονται λεπτομερώς και ειδικότερα τα προσόντα του Προέδρου, ενώ θα έπρεπε. Ιδιαίτερα για τα Μέλη του Δ.Σ., τα κριτήρια επιλογής τους, θα πρέπει να είναι σαφή και λεπτομερή, ώστε να διασφαλισθεί η αμερόληπτη και αντικειμενική αξιολόγηση των υποψηφίων, και θα πρέπει φορείς της πόλης (π.χ. Ε.Β.Ε.Θ.) να προτείνουν υποψήφια Μέλη. Τα παραπάνω ισχύουν ανάλογα και για την παράγραφο 5, η οποία αφορά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, για τον οποίο κρίνεται ότι απαιτείται περαιτέρω διευκρίνιση των απαραίτητων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων στην σχετική προκήρυξη, δεδομένου ότι αποτελεί το κομβικό πρόσωπο διοίκησης της εταιρείας.
Τέλος, όσον αφορά την παράγραφο 6, επισημαίνεται ότι η απόφαση καθορισμού της αποζημίωσης του Προέδρου και των λοιπών μελών του Δ.Σ., καθώς και των αποδοχών του Διευθύνοντος Συμβούλου, πρέπει, για όσο διάστημα η εταιρεία λαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα της χρηματοδότησής της από τον κρατικό προϋπολογισμό, να λαμβάνει υπόψη της ανάλογους περιορισμούς που ισχύουν για εταιρείες του Δημόσιου Τομέα, παρά το γεγονός ότι η Α.Ζ.Κ. Α.Ε. δεν υπάγεται σ’ αυτόν (πρβλ. σχετική παρατήρηση επί του άρθρου 3). Συνεπώς, προτείνεται η φράση «σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία» να τροποποιηθεί σε «σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία (Ν.3899/2010)».
Άρθρο 7: Οι ρυθμίσεις περί οργάνων διοίκησης της Α.Ζ.Κ. Α.Ε. εξασφαλίζουν σε μεγάλο βαθμό την δι’ αντικειμενικών και αξιοκρατικών διαδικασιών επιλογή των προσώπων που θα διοικήσουν την εταιρεία. Επισημαίνεται ωστόσο, ότι στην παράγραφο 4 του άρθρου 7 δεν ορίζονται λεπτομερώς και ειδικότερα τα προσόντα του Προέδρου, ενώ θα έπρεπε. Ιδιαίτερα για τα Μέλη του Δ.Σ., τα κριτήρια επιλογής τους, θα πρέπει να είναι σαφή και λεπτομερή, ώστε να διασφαλισθεί η αμερόληπτη και αντικειμενική αξιολόγηση των υποψηφίων, και θα πρέπει φορείς της πόλης (π.χ. Ε.Β.Ε.Θ.) να προτείνουν υποψήφια Μέλη. Τα παραπάνω ισχύουν ανάλογα και για την παράγραφο 5, η οποία αφορά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, για τον οποίο κρίνεται ότι απαιτείται περαιτέρω διευκρίνιση των απαραίτητων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων στην σχετική προκήρυξη, δεδομένου ότι αποτελεί το κομβικό πρόσωπο διοίκησης της εταιρείας. Τέλος, όσον αφορά την παράγραφο 6, επισημαίνεται ότι η απόφαση καθορισμού της αποζημίωσης του Προέδρου και των λοιπών μελών του Δ.Σ., καθώς και των αποδοχών του Διευθύνοντος Συμβούλου, πρέπει, για όσο διάστημα η εταιρεία λαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα της χρηματοδότησής της από τον κρατικό προϋπολογισμό, να λαμβάνει υπόψη της ανάλογους περιορισμούς που ισχύουν για εταιρείες του Δημόσιου Τομέα, παρά το γεγονός ότι η Α.Ζ.Κ. Α.Ε. δεν υπάγεται σ’ αυτόν (πρβλ. σχετική παρατήρηση επί του άρθρου 3). Συνεπώς, προτείνεται η φράση «σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία» να τροποποιηθεί σε «σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία (Ν.3899/2010)».