Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 5 – Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και ΒαθμολογίαΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΑΝΣΒΑΛΙΔΗΣ/SV2HPH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΡΑΔ/ΧΝΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | 14 Σεπτεμβρίου 2010, 19:57
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
5.1 Δεν διευκρινίζεται με ποιο τρόπο θα γίνεται η επιλογή των θεμάτων από το ερωτηματολόγιο, αν δηλαδή αυτή θα πραγματοποιείται από την Εξεταστική Επιτροπή ή θα γίνεται τυχαία επιλογή των ερωτήσεων με χρήση κατάλληλου λογισμικού. 5.4 Από το συνδυασμό της διάταξης αυτής με αυτήν της παρ. 4 του άρθρου 27, συνάγεται ότι με την έναρξη ισχύος της νέας ΥΑ, θα πρέπει οι εξετάσεις να διενεργούνται πλέον με ηλεκτρονικό τρόπο, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί από κάθε άποψη (υλικοτεχνική υποδομή, εκπαίδευση υπαλλήλων στο λογισμικό κλπ) η προετοιμασία των κατά τόπους ΑΠΥ ανά τη χώρα για την εφαρμογή της νέας απόφασης και για τη διενέργεια των εξετάσεων με το νέο σύστημα. Ισως θα ήταν σκόπιμη η ύπαρξη σχετικής μεταβατικής διάταξης, διότι σε διαφορετική περίπτωση ΑΠΥ που για οποιοδήποτε λόγο δεν θα μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα το νέο κανονισμό, δεν θα είναι σε θέση να διενεργήσουν νόμιμες εξετάσεις, γεγονός που θα συνεπάγεται την ταλαιπωρία των υποψηφίων της περιφέρειάς τους, οι οποίοι θα πρέπει να απευθυνθούν σε άλλη ΑΠΥ. 5.5 Η παρακράτηση του προτελευταίου υποψήφιου εντός της αίθουσας, ώστε αυτός να αποχωρήσει ταυτόχρονα με τον τελευταίο υποψήφιο δεν εξυπηρετεί κανέναν απολύτως σκοπό. Αντιθέτως, θα φορτίζει με περισσότερο άγχος τους τελευταίους εναπομείναντες εντός της αίθουσας και θα τους αναγκάζει να επιδίδονται σε αγώνα δρόμου προκειμένου να αποφύγουν την παραμονή τους στην αίθουσα με τον τελευταίο υποψήφιο, αφού αυτό θα συνεπάγεται την υποχρέωση τους για επιπλέον παραμονή στην αίθουσα μέχρι και ο τελευταίος υποψήφιος να ολοκληρώσει την εξέταση. Επιπλέον πρόβλημα μπορεί να προκύψει στην περίπτωση που απομείνουν στην αίθουσα 3 άτομα και οι 2 εξ αυτών θελήσουν να αποχωρίσουν ταυτόχρονα ή αντίστοιχα 4 και 3 κ.ο.κ.. 5.6 α) Δεν διευκρινίζεται το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου αποτελεσμάτων. Προτείνεται όπως σ’αυτό αναφέρεται ο συνολικός αριθμός των απαντήσεων που έδωσε ο υποψήφιος, ο αριθμός αυτών που κρίθηκαν ως σωστές, καθώς και το τελικό αποτέλεσμα (επιτυχία ή αποτυχία) του υποψήφιου στην γραπτή δοκιμασία. β) Σε αντίθεση με την ισχύουσα ΥΑ δεν αναφέρεται η προθεσμία εντός της οποίας θα πρέπει η ΑΠΥ να εκδώσει τα συνολικά αποτελέσματα των εξετάσεων και να προβεί στην ανάρτησή τους. 6.2 Επίσης δεν ορίζεται η προθεσμία εντός της οποίας θα πρέπει η Επιτροπή να υποβάλλει στην ΑΠΥ το πρακτικό των εξετάσεων, ούτε η προθεσμία εντός της οποίας θα πρέπει να γίνει η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων. 9. Η καθιέρωση προθεσμίας 1 μηνός κρίνεται αυστηρή, αδικαιολόγητη και ιδιαίτερα σύντομη. Αντίστοιχη πρόβλεψη δεν υπάρχει στην ισχύουσα ΥΑ. 10. Οι υποψήφιοι να έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν την επίδειξη του γραπτού τους και τη χορήγηση αντιγράφου αυτού. Σ.Σ. Οι αριθμοί παραπέμπουν και αντιστοιχούν σε παραγράφους και εδάφια του υπό διαβούλευση σχεδίου