Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 8 – Μεταβίβαση τροχαίου υλικούΣχόλιο του χρήστη Σπύρος | 14 Σεπτεμβρίου 2010, 22:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από το άρθρο 2 προκύπτει ξεκάθαρα ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μεταβιβάζεται το σύνολο του τροχαίου υλικού. Μέρος του θα παραμείνει στον ΟΣΕ και θα αξιοποιηθεί με άλλη διαδικασία. Οι ερώτησεις είναι η εξής: 1. Αυτό θα γίνει με τους ίδιους όρους; 2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και ο θρυλούμενος ιδιώτης) θα παραλάβει από όλους σχεδόν τους τύπους, τις αναγκαίες ποσότητες. Οι υπόλοιπες πως θα ανακτήσουν το κόστος κτήσης τους; Θα σαπίζουν στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ, μέχρι να βρεθεί κάποιος ενδιαφερόμενος; Να σημειωθεί ότι αρκετό από το καινούργιο τροχαίο υλικό (επιβατικά βαγόνια, μηχανές πορείας και αυτοκινητάμαξες, που κόστισαν δις ευρώ), ήδη απαξιώνεται λόγω ζημιών από συμβάντα, αφού οι όποιοι διαγωνισμοί ή άλλες ενέργειες αποκατάστασης του δεν έχουν φέρει αποτέλεσμα. Και ο ΟΣΕ για όλα αυτό το υλικό εγγράφει ετησίως τις αποσβέσεις του, χωρίς αυτό να φέρει έσοδα από την εκμετάλλευσή του.