Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 5 – Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και ΒαθμολογίαΣχόλιο του χρήστη Σωτήρης Παπ | 15 Σεπτεμβρίου 2010, 16:09
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με αρθρ.5 Παρ. 5.1 Κατά την εκτίμησή μου. Το αντικείμενο του ραδιοερασιτεχνισμού είναι πρωτίστως τεχνικό, αφού χωρίς την τεχνική των ηλεκτρονικών είναι σαφές ότι ως έννοια ο ραδιοερασιτεχνισμός δεν θα υπήρχε! Άπαντα λοιπόν εξαρτώνται αν αρχή από την διασφάλιση ενός πραγματικού επιπέδου γνώσεως, τεχνικής κατάρτισης, των ηλεκτρονικών συμπεριλαμβανομένων σαφώς & βασικών αρχών ηλεκτρισμού εν γένει! Έχοντας διατελέσει επί σειράς ετών (1990 - 1995) ως υπεύθυνος τεχνικός στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης μιας μεγάλης εταιρείας κατασκευής πομποδεκτών ραδιοερασιτεχνικού ενδιαφέροντος (YAESU) έχω συνηδητοποιήσει ότι η πραγματική γνώση των ηλεκτρονικών (ως τεχνική) δεν είναι/ήταν σε ένα επίπεδο που θα μου επέτρεπε (προσωπική εκτίμηση εκφράζω άλλωστε) να λέω ότι η πλειοψηφεία όντως κατέχει το αντικείμενο στο τεχνικό επίπεδο & δεν είναι απλά "χειριστές" των μέσων που διαθέτει! Μπορεί να μοιάζει υπερβολή, αλλά αυτό εκτιμώ, όταν πχ. έχω επισκευάσει (μεταξύ άλλων απιθάνων βλαβών) μέχρι & πομποδέκτη HF ραδιοερασιτέχνη SV_xx ! που συνδέθηκε απ'ευθείας στο δίκτυο ΔΕΗ ενώ ήταν για 13.8V DC !!! Εξ'αιτίας αυτής ακριβώς της επί ετών εμπειρίας μου, θεωρώ ότι η αξιολόγηση ενός υποψήφιου ραδιοερασιτέχνη πρέπει να δίνει τρομερό βάρος στις τεχνικές & θεωρητικές γνώσεις στον τομέα των ηλεκτρονικών. Άλλωστε αν ένας ραδιοερασιτέχνης, σε απλή διαδικασία, δεν μπορεί να διασυνδέσει σωστά πχ. έστω έναν κοννέκτορ ομοαξωνικού καλωδίου κεραίας, οι πιθανότητες να προκαλέσει βλάβες στον πομποδέκτη του αλλά & κατ'επέκταση ίσως ακόμα σοβαρότερα προβλήματα & εκτός του μηχανήματός του. Η συμμετοχή στην ύλη του κεφαλαίου Α, ίσως θα έπρεπε να υπερβαίνει το 50% του συνόλου (αφού ως έχει είναι τελικώς αντικατοπτριζόμενη εσφαλμένα στο αναλογούν ποσοστό της βαθμολογίας), κατ'εμέ να πλησιάσει ακόμα & το 60%, αφού μη εκπαιδευμένος καλά, τεχνικά, ραδιοερασιτέχνης δεν μπορεί να νοηθεί, ακόμα & ας ξέρει MORSE με ταχύτητες ανάλογες μιας πολυδιαυλικής επικοινωνείας δεδομένων! Ένας άλλος τρόπος είναι διακριτές βαθμολογίες επί των Κεφαλαίων, & όχι επί τελικού μη διακριτού ποσοστού επί του συνόλου όλων των 100, όπως αναφέρεται στην παρ 5.2), όπου το ποσοστό επιτυχίας στο Α να πρέπει να είναι >90% με ταυτόχρονη αύξηση των τεχνικών θεμάτων 75 έναντι 50 που αναφέρεται επί του παρόντος. Άλλωστε δεν είναι τόσο δύσκολα τα τεχνικού αντικειμένου θέματα, που δεν δικαιολογείται ισχυροποίηση των απαιτούμενων τεχνικών γνώσεων των ραδιερασιτεχνών του άυριο! Ανιστοίχως κεφ Β ερωτήσεις 50 & κεφ. Γ ερωτήσεις 25. Σύνολο 150 Βαθμολογία ανά κεφάλαιο σε αντιστοιχούντα ελάχιστα όρια επιτυχίας ως εξής 90%, 80%, 80%