Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 16 – Διαδικασία Μεταφοράς Πλεονάζοντος Τακτικού ΠροσωπικούΣχόλιο του χρήστη TSEKENIS ANDREAS | 16 Σεπτεμβρίου 2010, 10:52
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρχικά θα ήθελα να θέσω ένα ρητορικό ερώτημα: Στην εποχή που οι πάντες διαλαλούν την ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ η κυβερνηση προσπαθει να "φρεναρει" τον σιδηροδρομο που αποτελεί και τον βασικο αξονα ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ αν αναλογιστούμε την εξοικονομηση πόρων κατά την μεταφορά αγαθών και επιβατικού κοινού? όσον αφορά το Αρθρο 16 έχω να επισημάνω ότι δεν υπάρχει ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ως προς τον τρόπο των μετατάξεων με σύνταξη και ανάρτιση συνολικού πίνακα (εντος χρονικής προθεσμίας) όλου του προς μετάταξη προσωπικού καθώς και την διαδικασία που κάποιος εκ των εμπλεκομένων θέλει να κάνει ένσταση επι της αποφάσεως (εντος χρονικής προθεσμίας). Τέλος τα κριτήρια προτίμησης στην σελίδα 25 αφορούν κυρίως κοινωνικά κριτήρια μη λαμβάνοντας υπόψιν παράγοντες όπως: Είδος προυπηρεσίας (αναφέρεται μόνο "μεγαλύτερη προυπηρεσία") Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών Συνάφεια μεταξυ των θέσεων (προυπάρχουσα και προς μετάταξη) Γνώση ξένων γλωσσών Επάρκεια χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή κ.λ.π.