Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΕΛΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ | 28 Απριλίου 2010, 19:59
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ωραία ακούγεται η απελευθέρωση των "κλειστών" επαγγελμάτων αλλά ξεκινάτε από τον ποιο εύκολο στόχο και από τους ποιο ταλαίπωρους επαγγελματίες. Είμαι πολιτικός μηχανικός και έχω πατέρα συνταξιούχο τραπεζικό (Α.Τ.Ε.) και πεθερό "νταλικιέρη". Ο μεν πατέρας μου βγήκε εδώ και δεκαπέντε χρόνια στην σύνταξη σε ηλικία 57 ετών και εισπράτει σύνταξη άνω των 2.200 ευρώ ο δε πεθερός μου είναι ήδη 60 ετών και ταλαιπωρείται στους δρόμους της ευρώπης 24 ώρες την ημέρα 30 ημέρες τον χρόνο. Ο μεν πατέρας μου ξεκουράζεται εδώ και τόσα χρόνια (ξεκουραζόταν και όταν ¨εργάζονταν¨) και έχει και σημαντικές αποταμιέυσεις ο δε πεθερός μου παλεύει με τις ακάλυπτες επιταγές, τις ζημιές του οχήματος, τις άθλιες και εξοντωτικές συνθήκες εργασίες, τις πληρωμές των τελών, των ασφαλειών, των ασφαλιστικών εισφορών, των φόρων κλπ. Πληρώνει δε στο ταμείο του εδώ και δεκαετίες σημαντικά ποσά για να εισπράξει μία άθλια σύνταξη περί τα 600 ευρώ και αυτό εάν θα προλάβει λόγω του χαμηλού προσδόκιμου ηλικίας που έχει λόγω του επαγγέλματός του. Ταυτόχρονα όχι μόνο δεν έχει αποταμιεύσεις αλλά είναι και χρεωμένος σε τράπεζα καθώς πριν 2 χρόνια αγόρασε την άλλη μισή άδεια από αυτή που είχε και πήρε και νέο αυτοκίνητο το οποίο έχει ήδη απαξιωθεί μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια στο μισό της τιμής του. Ταυτόχρονα ο κλάδος τους αντιμετωπίζει τεράστιο ανταγωνισμό από τα "βουλγάρικα" οχήματα τα οποία κατέχουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς και δεν προσφέρουν τίποτα στα ταμεία του κράτους ούτε στα ασφαλιστικά ταμεία. Ουσιαστικά οι άνθρωποι εργάζονται σε συνθήκες ελεύθερου ανταγωνισμού και μάλιστα αθέμιτου καθώς τα "βουλγάρικα" αυτοκίνητα εργάζονται με σαφώς μικρότερο κόστος. Πόσο εξάλλου θα συρρικνωθούν οι τιμές όταν για να μεταφέρεις φορτίο 25 τόνων στην Γερμανία το κόμιστρο που εισπράτουν κυμένεται από 1.400 έως 1.700 ευρώ ποσά που δεν καλύπτουν καν το κόστος. Αλήθεια αυτοί οι άνθρωποι αφού πληρώσουν όλες τους τις υποχρεώσεις πόσα εισπράτουν πραγματικά για τις ατελείωτες ώρες εργασίας τους? Καλή η απελευθέρωση και η ύπαρξη ανταγωνισμού αλλά κάποιοι άνθρωποι εργάζονται σκληρά και έχουν επενδύσει κεφάλαιά τους ή έχουν δανειστεί και δεν πρέπει να απαξιωθεί η περιουσία τους. Ξεκινήστε την απελευθέρωση και ο κόσμος θα είναι μαζί σας. από τα ευγενή επαγγέλματα των συμβολαιογράφων, των δικηγόρων, των φαρμακοπειών κλπ. Για τις παραπάνω επεγγελματικές ομάδες που δεν έχουν βάλει κεφάλαια για την απόκτηση των αδειών τους ισχύει ιδιαίτερα ευνοϊκό καθεστών λειτουργίας. "Ακουμπήστε" αρχικά, αν μπορείτε, τους πραγματικούς ευνοούμενους αυτής της χώρας και στη συνέχεια τους ταλαίπωρους ιδιοκτήτες φορτηγών.