Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 11 – Τιμολογιακές υποχρεώσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕΣχόλιο του χρήστη verking | 16 Σεπτεμβρίου 2010, 20:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι θα γίνει με τις διευκολύνσεις στο προσωπικό των σιδηροδρομικών εταιρειών που ισχύουν σήμερα (και ισχύουν αντίστοιχα σε όλους τους "σοβαρούς" σιδηροδρόμους της Ευρώπης); Τι θα γίνει με τις διευκολύνσεις που γίνονται στο πλαίσιο του καθεστώτος FIP; Σήμερα υπάρχουν διευκολύνσεις για τους σιδηροδρομικούς ΟΛΗΣ της Ευρώπης βασισμένη σε καθεστώς αμοιβαιότητας. Σημειώνεται ότι ακόμα και στην απολύτως ιδιωτικοποιημένη σιδηροδρομική αγορά της Βρετανίας η ATOC διατήρησε το καθεστώς διευκολύνσεων FIP