Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 12 – Ανάθεση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ)Σχόλιο του χρήστη verking | 16 Σεπτεμβρίου 2010, 20:14
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
To όριο των 50εκ. τι ακριβώς αφορά; Είναι οι συνολικές επιχορηγήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απ' οπουδήποτε και αν προέρχονται; Είναι επιχορηγήσεις συνολικά των σιδηροδρομικών εταιρειών εκμετάλλευσης, όπου μία από αυτές θα είναι και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Το σύστημα προαστιακών μεταφορών της Αθήνας επιχορηγείται βάσει ποιού σχήματος; του συνολικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; ή αυτό του ΟΑΣΑ; Το όριο των 50εκ πώς υπολογίστηκε; αυθαίρετα; έτσι, ένα στρογγυλό νούμερο; Σε τί όγκο προσφερόμενων τραινοχιλιομέτρων στο περιφερειακό δίκτυο έχει βασιστεί; Σε τι μήκος ενεργού δικτύου αντιστοιχεί; Η PWC σάς έχει συμβουλέψει σε τί ύψος-στόχο πρέπει να είναι το κόστος του παραγόμενου τραινοχιλιομέτρου; Το υφιστάμενο κόστος ποιο είναι; Τι σχέσει έχει με τα διεθνή benchmarks; Πόσα τελικά τραινοχιλιόμετρα θα καλυφθούν με 50εκ.; Τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί (μείωση μισθών, σφίξιμο ως εκεί που δεν παίρνει των κυκλωμάτων εργασίας κ.α.) τι επίπτωση είχαν; Τα μέτρα που θρυλείται ότι θα πάρετε (π.χ. εκτός έδρας στα 150χλμ (!)) τι επίπτωση θα έχουν;