Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Τσιφουτίδης | 17 Σεπτεμβρίου 2010, 11:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αφού η πολιτική της ανάπτυξης των σιδηροδρομικών μεταφορών αποτελεί πια αντικείμενο της ΡΑΣ και του κράτους, η εταιρεία ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ πρέπει να αποσχιστεί πλήρως από τον ΟΣΕ και να αποτελέσει εταιρεία του Υπουργείου κατά το μοντέλο της Αττικό Μετρό ΑΕ και της Εγνατία ΑΕ. Ο μέχρι σήμερα εναγκαλισμός της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ με τον ΟΣΕ προκάλεσε μόνον προβλήματα λόγω καθυστερήσεων και δυστοκίας λήψεως αποφάσεων εκ μέρους του τότε ΟΣΕ. Επίσης η διαφορά στην νοοτροπία των δύο εταιρειών αποκαλύπτεται από τον τρόπο εταιρικής λειτουργίας, την υιοθέτηση κανόνων ISO, την αναζήτηση νέων τεχνολογιών, την διαχειριστική αναγνώριση από την ΕΕ κλπ της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ. Η απελευθέρωση της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ από τα δεσμά του ΟΣΕ θα δράσει ευεργετικά για το δημόσιο συμφέρον, αφού το στελεχιακό δυναμικό της πρώτης προέρχεται κυρίως από την ελεύθερη αγορά και μπορεί να δουλέψει με καλύτερους ρυθμούς από εκείνους που επέβαλε με την νοοτροπία του τόσα χρόνια ο ΟΣΕ, συνεργαζόμενη και απολογούμενη απ' ευθείας με τον πολιτικό της προϊστάμενο και την ΡΑΣ. ΥΓ Είναι πράγματι θλιβερό το ότι όταν η διοίκηση των έργων έφυγε από τα χέρια του συνδικαλιστικού κατεστημένου του ΟΣΕ, ίσως μάλλον γι αυτό, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ζητά επίμονα το κλείσιμο της θυγατρικής από την ημέρα που δημιουργήθηκε έως και σήμερα. Η ΠΟΣ δια των μελών της ουδέποτε στάθηκε πραγματικός αρωγός της προσπάθειας που κατέβαλε το προσωπικό της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ παρ' ότι μέλη της.