Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 17 Σεπτεμβρίου 2010, 13:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχω στο γραφείο μου αναρτημένο από τότε, τον ενοποιημένο ισολογισμό του ΟΣΕ του 1998 (1/1/-31/12/1997). Κύκλος Εργασιών 19.748.153.489 Κόστος Πωλήσεων 94.039.976.433 (4 φορές ο τζίρος) Καθαρές Ζημίες -148.499.945.855 (7 φορές ο τζίρος) Το ίδιο σκηνικό συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Για δεκαετίες ακούμε ότι ο ΟΣΕ εκσυγχρονίζεται για να εξυπηρετήσει τους Έλληνες, την Ανάπτυξη, τις Πράσινες Μεταφορές κ.λπ. κ.λπ. Το μόνο βέβαιο μέχρι σήμερα είναι ότι κάθε χρόνο ο Έλληνας φορολογούμενος χρεώνεται σημαντικά ποσά (το 1997 πλήρωσε ο κάθε Έλληνας πολίτης από 0 -110 ετών από 13.000 δραχμές) για ένα εγχείρημα που δεν φαίνεται να βρίσκει ανταπόκριση στην αγορά που απευθύνεται και κοστίζει πολλαπλάσια από το έργο που προσφέρει. Ακόμη και ο μέχρι πρότινος εξαιρετικός Προαστιακός απαξιώνεται σήμερα τάχιστα (συνεχείς καθυστερήσεις - φθορές κ.λπ.). Όποιοι τόσα χρόνια συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτοφανή σπατάλη (και οι εργαζόμενοι) καλό θα ήταν να δείξουν κάποιο σεβασμό στον ιδρώτα του εργαζόμενου Έλληνα φορολογούμενου που χρειάστηκε - και θα χρειαστεί για πολλά ακόμη χρόνια - για να αποπληρωθούν όσα "επενδύθηκαν" σε αυτήν την κατεύθυνση. Οι μόνες λύσεις είναι: Ικανό management σε όλα τα επίπεδα (το πιο δύσκολο και εδώ σίγουρα χρειάζεται ένας σοβαρός συνέταιρος του κράτους) Άνοιγμα των υποδομών και σε ιδιωτικά τραίνα