Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 39 – Είσπραξη προστίμωνΣχόλιο του χρήστη Ν.Φώτης | 18 Σεπτεμβρίου 2010, 15:57
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να επισημανθεί ότι άλλο ο έλεγχος επιβατών και άλλο η δυσκολία στην έκδοση εισιτηρίων. Αν για παράδειγμα στη διαδρομή Καλαμάτα-Μεσσήνη (μήκους 30 λεπτών, αν θυμάμαι καλά) επιβιβάζονται 50 άτομα, το υπάρχον σύστημα χειρόγραφων εισιτηρίων αδυνατεί να λειτουργήσει αποδοτικά, με αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες να μη πληρώνουν εισιτήριο (αν θέλει ένα λεπτό για κάθε εισιτήριο ο συνοδός-ελεγκτής, ίσα που προλαβαίνει να κόψει για τους μισούς επιβάτες - αν δεν κατέβουν ενδιάμεσα). Ένα επιπλέον αρνητικό αποτέλεσμα είναι ότι στο τέλος της ημέρας η πληρότητα του τραίνου εμφανίζεται ΠΟΛΥ μικρότερη από τη πραγματική ('κόψαμε 25 εισιτήρια' ενώ μεταφέρθηκαν 50 άτομα). Επιβάλλεται η χρήση προτυπωμένων εισιτηρίων για τέτοιες (προαστιακού τύπου) διαδρομές, όπως και η γενίκευση της χρήσης αυτόματων πωλητών στους μη επανδρωμένους σταθμούς. Ν.Φώτης